QFTquote:Op woensdag 16 maart 2016 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga geen 400 euro voor een add-on betalen, ook al is het nieuwe technologie en kost een Oculus Rift 700 euro.
Die VR hype train laat ik mooi aan mij voorbij gaan tot het betaalbaar is.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:22 schreef maniack28 het volgende:
Instant buy! Als je een keer zo een ding op je kop hebt gehad wil je niet anders meer. Je zit tien miljoen miljard keer zo diep in een game of film als je VR gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Mirror Edge. Wat is er eigenlijk al bekend over de spellen?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben. Ben zelf vooral in video met VR bezig en het kan zo ontzettend veel toevoegen!quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:22 schreef maniack28 het volgende:
Instant buy! Als je een keer zo een ding op je kop hebt gehad wil je niet anders meer. Je zit tien miljoen miljard keer zo diep in een game of film als je VR gebruikt.
Ja je kan alle games spelen met de VR bril. Dat maakt het wel aantrekkelijk voor mij persoonlijk eerlijk gezegd. Als ik kan kiezen tussen een nieuwe TV of zo'n bril dan heb ik liever de bril denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:55 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan ik Black Ops 3 spelen met die VR bril?![]()
Ik denk dat ik dat ding ook liever idd koop dan een nieuwe tv.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja je kan alle games spelen met de VR bril. Dat maakt het wel aantrekkelijk voor mij persoonlijk eerlijk gezegd. Als ik kan kiezen tussen een nieuwe TV of zo'n bril dan heb ik liever de bril denk ik.
Moet zeggen dat ik best onder de indruk was van de occulus rift.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:12 schreef CoExist het volgende:
Virtual Reality... Dat probeert toch zeker al 20 jaar zonder succes door te breken.
Ik kan die neppe shit van mid jaren '90 nog wel herinneren. Die Nintendo bril of die brakke films zoals Lawnmower Man, Johnny Mnemonic en videoclips van Aerosmith.
UFC zag er ook goed uit, maar wat een traag zaadspel was dat zegquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC 2 lijkt goed in elkaar te zitten. Morgen zeker halen.
http://www.metacritic.com(...)ufc-2/critic-reviews
Graphics waren altijd wel goed, maar nu is de gameplay ook op de schop genomen. Het ziet er nu een stuk realistischer uit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
UFC zag er ook goed uit, maar wat een traag zaadspel was dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Paas deals:Is dit ook ergens te vinden waar ik een beetje kan filteren Enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op de PSN site.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:18 schreef Visserij het volgende:
[..]
Is dit ook ergens te vinden waar ik een beetje kan filteren Enzo?
wat dacht je van de store kwakkertquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:18 schreef Visserij het volgende:
[..]
Is dit ook ergens te vinden waar ik een beetje kan filteren Enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |