Je moest niet poepenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg geen koppijn van de VR-demo's en games op de vorige E3? Laat staan huilen en kotsen en zo
Alsof er een PlayStation Move uit mijn aars kwam.quote:
Zonder camera die wel verplicht isquote:
De kleine lettertjesquote:
oh kut, is dat gewoon dezelfde als die nu op de markt is? Misschien dat ik die nog goedkoop 2e hands kan kopen van een onwetendequote:
Voor mij hoeft het ook totaal niet. Gamen is voor mij met een controller. Als dat er eenmaal niet meer is dan houd het voor mij op. Ik hoef al die dingen niet te hebben. Zie mezelf al zitten met zo'n dingquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Vind het altijd zulke pure tumorzooi.
Elke generatie komen ze weer met één of ander gaar pauper dingetje waar mensen na gebruik altijd koppijn van krijgen en moeten kotsen en dan weer huilen en shit.
Geef mij gewoon games zonder gimmicks.
Kneusquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Vind het altijd zulke pure tumorzooi.
Elke generatie komen ze weer met één of ander gaar pauper dingetje waar mensen na gebruik altijd koppijn van krijgen en moeten kotsen en dan weer huilen en shit.
Geef mij gewoon games zonder gimmicks.
Je kan gewoon met een controller gamen in VR? Stel je Fallout voor dat je IN die wereld zit, en je hebt gewoon je controller in je handen. Op een gegevent moment zit je helemaal.in die wereld, nog beter dan wat je nu op je tv hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het ook totaal niet. Gamen is voor mij met een controller. Als dat er eenmaal niet meer is dan houd het voor mij op. Ik hoef al die dingen niet te hebben. Zie mezelf al zitten met zo'n ding![]()
Leuk voor de andere mensen hoor, maar voor mij hoeft het niet.
Geld wat je in heists verdient wordt automatisch op je bankrekening gestort dus het kan helemaal niet gestolen worden. Daarnaast moet je gewoon gelijk je geld na missies op je bankrekening zetten, dan heeft een ander nooit de kans om op tijd een mugger te bestellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand enig idee wat je er aan kunt doen als je een heist haalt in GTA V en je hebt geld, dat je dan niet meteen door je naast je spawnende teammate wordt bestolen?
Bijzonder vervelend.
Oke dat is wel fijn inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geld wat je in heists verdient wordt automatisch op je bankrekening gestort dus het kan helemaal niet gestolen worden. Daarnaast moet je gewoon gelijk je geld na missies op je bankrekening zetten, dan heeft een ander nooit de kans om op tijd een mugger te bestellen.
op mn iphone icm google cardboard ziet het er al best goed uit dus ik denk dat dat niet zo'n probleem wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:57 schreef Catch22- het volgende:
Vrees alleen dat de ps4 niet krachtig genoeg is om echt goed VR te doen. Dus het wordt een voordeligere optie die ook minder is dan de andere opties die door een PC worden aangestuurd
klinkt als iets dat je er gratis bij krijgt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:52 schreef Pheno het volgende:
PlayStation VR Worlds: vijf games voor VR:
http://blog.us.playstatio(...)ences-into-one-game/
Wat zou jij betaalbaar vinden?quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga geen 400 euro voor een add-on betalen, ook al is het nieuwe technologie en kost een Oculus Rift 700 euro.
Die VR hype train laat ik mooi aan mij voorbij gaan tot het betaalbaar is.
Ik zou niet meer dan 150 betalen. Niet omdat ik niet geloof in VR. Ik geloof niet in de strategie van add-ons voor consoles. Altijd een flop, of hoogstens niet meer dan een gimmick.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat zou jij betaalbaar vinden?![]()
Zelf ga ik ook wachten tot de prijs zakt. Maar meer omdat de PS4 zelf ook rond die prijs zit en ik het in dat opzicht een beetje vreemd vind. Denk dat ik zelf max 250 zou willen betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |