Wat voor bug? Heb ook een bravia namelijkquote:Op maandag 14 maart 2016 17:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lukt inmiddels wel weer.
Lag aan mijn tv (sony bravia).
Is een bugje schijnbaar, dus moest op dubbel scherm spelen en daarna weer op enkelvoudig scherm
Was al bang dat ik de ps4 mocht laten repareren.
Niets ernstigs (naderhand) maar het kan zijn dat je je ps4 aanzet en dus geen kleurenbeeld hebt.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat voor bug? Heb ook een bravia namelijk
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:46 schreef poker4lifee het volgende:
hoelaat is die vr presentatie morgen in onze tijd?
Als nms erbij zit en het niet achterlijk duur wordt sowieso insta buy
ah idd, 8 uur verschil want nu 12 uur daar. thanksquote:Op maandag 14 maart 2016 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij 22:00 uur in Nederland
stomme gimmick. Gaat lekker floppen. Net als de eyetoy en movequote:Op maandag 14 maart 2016 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah idd, 8 uur verschil want nu 12 uur daar. thanks
Wat is daar lekker aan dan? Dan koop je het ding toch gewoon niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
stomme gimmick. Gaat lekker floppen. Net als de eyetoy en move
In ieder geval ga ik het absoluut niet meteen kopen. Eerst maar eens zien dat er inderdaad een goede ondersteuning komt qua games. Die Playstation Camera is ook een dikke flop tot nu toe. Geen enkel fatsoenlijk spel die er iets mee doet (en nee dat spelletje die al op je PS4 staat bij aankoop telt niet meequote:Op maandag 14 maart 2016 20:13 schreef DKUp het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de Playstation VR, maar er moeten wel goede en veel games voor uitkomen als ik het wil kopen.
voor die wss niet malse prijs mag dat dan ook welquote:Op maandag 14 maart 2016 20:13 schreef DKUp het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de Playstation VR, maar er moeten wel goede en veel games voor uitkomen als ik het wil kopen.
Duuuuss.. Je zet 100 euro op je account (met prepaidkaarten bijvoorbeeld) en je krijgt dan 15 euro kado?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Wow dit is dan weer leuk van Sony
[ afbeelding ]
Yup, weet niet of de actie nog geldig is. Startte de PS4 op en toen kwam dit ineens in beeld.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
Duuuuss.. Je zet 100 euro op je account (met prepaidkaarten bijvoorbeeld) en je krijgt dan 15 euro kado?
Wel leuke deal, die 100 euro kom ik toch wel een keer aan ondanks dat ik geen disc titels koop op PSN.
Is NIET Meer geldig, was tot 9 maart.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, weet niet of de actie nog geldig is. Startte de PS4 op en toen kwam dit ineens in beeld.
Accepteren en dan in de heist zelf quitten, dan kan die gast helemaal opnieuw beginnen met het organiseren van de heist.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:17 schreef Jiang153 het volgende:
Man die heists bij GTA altijd die hosts die zichzelf zo'n 55% toebedeeld en de rest maar 15%
Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Accepteren en dan in de heist zelf quitten, dan kan die gast helemaal opnieuw beginnen met het organiseren van de heist.
er staat in datzelfde screenshot tot en met 27 maartquote:
Ik doe zelf altijd 25/25/25/25 maar eigenlijk is het niet niet eens zo oneerlijk wat die host deed, want de host moet wel voor alles betalen en krijgt voor tussenopdrachten niks. Vind het maar een raar systeem van Rockstarquote:Op maandag 14 maart 2016 23:17 schreef Jiang153 het volgende:
Man die heists bij GTA altijd die hosts die zichzelf zo'n 55% toebedeeld en de rest maar 15%
Volgens mij kunnen die 15 euro tot dan gespendeerd worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 05:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
er staat in datzelfde screenshot tot en met 27 maart
Ah, op die fietsquote:Op dinsdag 15 maart 2016 06:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die 15 euro tot dan gespendeerd worden.
Een van de developers op reddit:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:56 schreef Jiang153 het volgende:
Ey maar heeft Salt & Sanctuary nou online co-op of alleen local?
Deze zegt van niet?
quote:Thanks! Yeah, for a new game on a new platform, online play seemed like too much to bite off. Now that we've got a lot more experience, I've been considering what we could do to introduce online multiplayer, maybe in the way of free DLC or a full fledged sequel. A lot of it will come down to how our release goes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |