Op basis waarvan zou PSV heel veel kans hebben? In eigen huis hebben ze op een scrimmage (lelijk woord) na niets gecreëerd. Atletico is veel meer in vorm t.o.v de eerste confrontatie. Atletico heeft YFC terug.quote:
Waar heb jij het nou over? Volgens mij quote je de verkeerde.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou PSV heel veel kans hebben? In eigen huis hebben ze op een scrimmage (lelijk woord) na niets gecreëerd. Atletico is veel meer in vorm t.o.v de eerste confrontatie. Atletico heeft YFC terug.
Die lege stoeltjes kunnen geen boarding tillen.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:34 schreef Coco98 het volgende:
Dit zou in de Arena en de Kuip niet kunnen.
Davy had het over dat iedereen aan tafel aangepakt wordt door de users hier.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou PSV heel veel kans hebben? In eigen huis hebben ze op een scrimmage (lelijk woord) na niets gecreëerd. Atletico is veel meer in vorm t.o.v de eerste confrontatie. Atletico heeft YFC terug.
Hier doet Ziggo het gewoon.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk trouwens via mijn mobiel, ziggo op tv nog steeds plat
Ik kan beter vragen waarom jij een post van mij citeert met ''niemand is veilig''quote:Op zondag 13 maart 2016 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou over? Volgens mij quote je de verkeerde.
quote:Op zondag 13 maart 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die lege stoeltjes kunnen geen boarding tillen.
Ah zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Davy had het over dat iedereen aan tafel aangepakt wordt door de users hier.
Derhalve, niemand is veilig..
Zelfs een kind zou dat snappen.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Davy had het over dat iedereen aan tafel aangepakt wordt door de users hier.
Derhalve, niemand is veilig..
Misschien eens het een en ander resetten? Stroom los en zulke capriolen?quote:Op zondag 13 maart 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk trouwens via mijn mobiel, ziggo op tv nog steeds plat
Volgens mij begrijp je het niet.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan beter vragen waarom jij een post van mij citeert met ''niemand is veilig''
Een kind die Ajax punten heeft zien morsen misschien niet.quote:
Er komen meerdere klachten uit deze omgeving over storing.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien eens het een en ander resetten? Stroom los en zulke capriolen?
Waarschijnlijk in het verlengde van de eerdere landelijke storing.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komen meerdere klachten uit deze omgeving over storing.
Hmm, dan leef ik met je mee.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komen meerdere klachten uit deze omgeving over storing.
Je ziet door al die puntverliezen de bomen door het bosz niet meer.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
Sinds Bosz weg is is het weinig meer in Arnhem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |