abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160708887
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 01:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik haat Popcorn Time. Gewoon downloaden in plaats van streamen (downloaden en direct weer van je harde schijf gooien) als je het dan toch illegaal doet.
waarom haat je popcorn time? en waar download je van (mag per dm ;) )
pi_160709003
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:51 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

waarom haat je popcorn time? en waar download je van (mag per dm ;) )
1. De kwaliteit is vaak slechter dan wat ik wil.
2. Ik vind streamen vervelend. Heb je even een minder goede verbinding dan daalt de kwaliteit. Wil je pauzeren, dan is de kans groot dat het hervatten moeizaam gaat als de pauze te lang duurt, wil je graag spoelen dan heb je een flinke lag.
3. Ik wil graag kunnen terugkijken wanneer ik dat wil en ook kunnen kijken wanneer ik niet online ben.
4. De belangrijkste reden: het streamen gaat ten koste van wat je kan downloaden omdat mensen die streamen (dat is eigenlijk ook downloaden maar het wordt lastig communiceren als ik die nuance maak) niet torrents downloaden en torrent sterven nu eenmaal uit zo gauw het voorkomt dat er ineens geen zaden meer zijn terwijl de peers samen niet alle stukjes hebben. Hierdoor is het steeds meer een race geworden, ben er op tijd bij of je pist naast de pot. Waar je vroeger jaren later nog alles kon krijgen moet je er nu binnen een paar maanden bij zijn.

Juridische disclaimer: Dat heb ik me laten vertellen, ik download zelf natuurlijk niets. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:21:00 #63
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_160709559
Fuck man, Hola gebruiken, hoe dom kun je zijn :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_160709621
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:21 schreef Newbie114 het volgende:
Fuck man, Hola gebruiken, hoe dom kun je zijn :')
wat?
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:27:14 #65
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_160709710
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:23 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

wat?
De gratis versie is echt de slechtste VPN die er bestaat, vooral als je op persoonlijke computers zit.
http://adios-hola.org/

Je kunt beter die paar euro betalen voor private internet access
pi_160709764
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:27 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

De gratis versie is echt de slechtste VPN die er bestaat, vooral als je op persoonlijke computers zit.
Is er een gratis VPN die jij wel kan aanraden voor Netflix? Ik verwacht dat het antwoord nee is maar je kan het proberen.
#NoDAPL
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:31:26 #67
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_160709789
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Is er een gratis VPN die jij wel kan aanraden voor Netflix?
Gewoon een paar euro per maand voor PIA, eventueel Netflix account delen met een vriend, en dan totaal kosten splitten, want PIA kan op meerdere PC's.
pi_160718215
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:27 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Je kunt beter die paar euro betalen voor private internet access
Ah okay, tja heb nu ook PIA en ben er wel tevreden over so far :) ... Zorgeloos VPN i guess, installatie ging ook snel en makkelijk... Stel dat ik bittorent zou opstarten moet ik dan daarin nog een VPN instellen oid? Of is dat allemaal al geregeld omdat mijn PIA VPN altijd aanstaat?
pi_160718610
Hola gebruiken :') Dan kunnen mensen ook op jouw ip. Dat is dat je onderling elkaars ip kan gebruiken. Lijkt me nou niet zo chill toch?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160729788
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:31 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Gewoon een paar euro per maand voor PIA, eventueel Netflix account delen met een vriend, en dan totaal kosten splitten, want PIA kan op meerdere PC's.
We zullen wel moeten afwachten hoelang het nog werkt. Zo gauw die producenten in de gaten krijgen hoe eenvoudig het is om het gebruiken van proxy's moeilijker te maken zouden ze weleens de druk op Netflix kunnen opvoeren om dat te doen. Nu hoef je enkel voor het starten van de videostream de VPN te gebruiken het streamen gebeurt gewoon via de directe verbinding, dat kan kinderlijk eenvoudig worden aangepast. Verder kan Netflix allerlei IP-nummers blokkeren, als er opvallend veel aanvragen binnenkomen van 1 IP-nummer dan weet je dat dit een VPN-server is.

Met elke snelheid kan die VPN-server gegarandeerd naar je uploaden?
#NoDAPL
pi_160793624
Gents,

Let wel even op bij gebruik van Hola:
http://www.theverge.com/2(...)ling-users-bandwidth
pi_160794069
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 01:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik haat Popcorn Time. Gewoon downloaden in plaats van streamen (downloaden en direct weer van je harde schijf gooien) als je het dan toch illegaal doet.
Volgens mij is het zo bij Popcorn time als je iets kijkt dat het ook opgeslagen wordt in een map, dus je hebt het ook gedownload.

Juridische disclaimer: Ik heb gebruik geen Popcorn time, dit heb ik alleen gelezen.

:')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 21:07:15 ]
pi_160795012
Spotify daarintegen: beste 10 euro per maand _O_
pi_160797628
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo bij Popcorn time als je iets kijkt dat het ook opgeslagen wordt in een map, dus je hebt het ook gedownload.

Juridische disclaimer: Ik heb gebruik geen Popcorn time, dit heb ik alleen gelezen.

:')
Het wordt zowiezo tijdelijk opgeslagen, (en gelijk weer gedeeld toch?)
pi_160803791
Ik heb best wel 10 euro per maand over voor onbeperkt films en series kijken, dat is geen geld, alleen is het aanbod zo ruk dat je alsnog moet downloaden
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160804339
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 05:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is aan rechters om zich hierover uit te laten, ik wacht rustig af wat zij collectief beslissen. Taalkundig gezien biedt de wet voldoende ruimte voor interpretatie in de beide richtingen.
Ik denk dat dit stukje cruciaal is:
quote:
handelingen ten aanzien van werken, die door de maker of zijn rechtverkrijgenden niet zijn toegestaan.
Bij een boek zou het heel raar zijn als op de binnenflap stond "Dit boek mag u niet meenemen op vakantie naar Amerika". Als je een boek koopt dan mag je als particulier toch zeker zelf wel weten waar je het naartoe meeneemt? Zou het überhaupt juridisch houdbaar zijn als een uitgeverij zoiets zou doen?

Het lijkt mij dus ook logisch dat als je als Nederlander een abonnement op de Nederlandse Netflix hebt genomen, dat je dan ook op vakantie in Spanje naar de Nederlandse Netflix zou moeten mogen kijken. (En dat je als Nederlander ook een abonnement op de Spaanse Netflix zou moeten mogen kopen trouwens, want binnen de EU is discriminatie verboden.)

Maar toegang tot de Amerikaanse Netflix? Ik denk dat het juridisch prima houdbaar is voor Netflix om Nederlanders daarvan uit te sluiten en het omzeilen van die beperking is dan dus wel degelijk strafbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 10:39:21 ]
pi_160804915
Unblock-us.com werkt nog prima met Netflix! Je kunt zelfs het land kiezen waarvan je de Netflix wilt zien.

Ik heb daarbij ook nog een abonnement op hulu.com voor de actuele series.
Alpha kenny one
  zondag 20 maart 2016 @ 11:46:24 #78
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_160805567
POPCORN TIME
O
P
C
R
O
R
N

T
I
M
E
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_160805892
quote:
3s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:46 schreef 1marcelfilms het volgende:
POPCORN TIME
O
P
C
R
O
R
N

T
I
M
E
A) illegaal
b) http://tweakers.net/nieuw(...)t-nieuw-systeem.html
pi_160810300
Het is zo jammer dat Netflix zelf niet aanbiedt om zelf het land te kiezen, ongeacht van waar je woont. Mogelijk omdat de producenten daar niet mee akkoord gaan. Ik zou het prima vinden als ik een Netflix USA abo zou hebben en dan geen toegang krijg tot Netflix Nederland. Je zou dat technisch gezien gemakkelijk kunnen implementeren door de database te koppelen aan een account.
#NoDAPL
pi_160815888
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is zo jammer dat Netflix zelf niet aanbiedt om zelf het land te kiezen, ongeacht van waar je woont. Mogelijk omdat de producenten daar niet mee akkoord gaan. Ik zou het prima vinden als ik een Netflix USA abo zou hebben en dan geen toegang krijg tot Netflix Nederland. Je zou dat technisch gezien gemakkelijk kunnen implementeren door de database te koppelen aan een account.
Vermoed dat 'usa content streamen' wordt gezien als 'uitzenden'. En de uitzendrechten van films en series liggen hier in Nederland weer heel moeilijk...
Netflix zelf zal niet anders willen dan zoveel mogelijk Netflix-abonnees. Daarom zijn ze, denk ik, ook zo aan het inzetten op veel Netflix-Original content. Zodat ze minder en minder afhankelijk zijn van andere partners. Een soort HBO maar dan met nog wat content van andere aanbieders.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160816560
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Vermoed dat 'usa content streamen' wordt gezien als 'uitzenden'. En de uitzendrechten van films en series liggen hier in Nederland weer heel moeilijk...
Ik veronderstel dat het probleem is dat we hier nog allerlei commerciële omroepjes hebben die geld willen verdienen aan het verkopen van reclamezendtijd en die daar uitzendrechten van buitenlandse content voor nodig hebben aangezien zij veel minder content kunnen aanbieden met enkel eigen producties. De producenten (ABC, NBC...) verdienen hier nog aardig wat geld mee maar die uitzendrechten worden minder waard naarmate meer mensen het zien via Netflix in plaats van via de commerciële zenders (onze eigen commerciële zendertjes).

Voor de meer kosmopolitisch ingestelde burger die niet of weinig een gevoel van nationale identiteit heeft is het spijtig dat het zo werkt maar marketingtechnisch gezien is het een logisch verhaal.

quote:
Daarom zijn ze, denk ik, ook zo aan het inzetten op veel Netflix-Original content. Zodat ze minder en minder afhankelijk zijn van andere partners. Een soort HBO maar dan met nog wat content van andere aanbieders.
Dat verhoogt zonder enige twijfel de waarde van een Netflix-abo in combinatie met de achterlopende database voor Nederland voor de niet-Netflix-Original content. De kosten zijn echter ook hoger voor Netflix, blijkbaar schatten de bestuurders van Netflix in dat die kosten minder zijn dan de extra abo-inkomsten.
#NoDAPL
pi_160819091
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:09 schreef falling_away het volgende:
Unblock-us.com werkt nog prima met Netflix! Je kunt zelfs het land kiezen waarvan je de Netflix wilt zien.

Ik heb daarbij ook nog een abonnement op hulu.com voor de actuele series.
Nee hoor, Unblock-us is bij mij in ieder geval twee weken geleden gestopt met werken.
pi_160819300
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Nee hoor, Unblock-us is bij mij in ieder geval twee weken geleden gestopt met werken.
Misschien heeft hij/zij geluk met het gebruikte adres van de server en heb jij hier pech mee. ;)
Ik ken het protocol van Netflix niet maar het is de meest logische manier om die proxy's te blokkeren: de adressen van de VPN-servers opzoeken.
#NoDAPL
  zondag 20 maart 2016 @ 20:22:16 #85
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_160819467
Werkt dit nog?
https://tvunblock.com/

Niet getest, was gratis, nu 1e maand gratis.

Maar das unblockus zo te zien.

Of anders unotelly.com
  zondag 20 maart 2016 @ 20:24:06 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160819543
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:33 schreef bopomofo het volgende:
Kodi.
Met Kodi moet je alsnog zelf downloaden, wel handig dat er aangegeven wordt wanneer de nieuwe aflevering beschikbaar is.
En het ziet er leuk uit. :P.

Maar zeker niet vergelijkbaar met Netflix.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 20 maart 2016 @ 20:48:42 #87
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_160820410
Kodi -> superrepo pakken, phoenix&genesis installeren
pi_160822474
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Tja en hier werkt het weer wel nog gewoon. Welke regio gebruikte je? Heb het idee gekregen dat het pad fout kan gaan als je van regio switched in unblock zelf.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_160822616
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja en hier werkt het weer wel nog gewoon. Welke regio gebruikte je? Heb het idee gekregen dat het pad fout kan gaan als je van regio switched in unblock zelf.
Volgens mij zat ik op de Australische. Het switchen zal er wel mee te maken gehad hebben, ik deed dat vrij vaak.
pi_160827985
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:40 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Volgens mij zat ik op de Australische. Het switchen zal er wel mee te maken gehad hebben, ik deed dat vrij vaak.
Dat is in ieder geval een gemene deler die ik heb gezien bij iedereen waar unblock-us niet meer werkt. Ik heb zelf m'n xbox met unblockus op US staan en een chromecast voor de NL content en heb nog nooit geswitched en hier werkt het nog steeds. Of iig tot gisteravond.
Ik merk wel dat het bufferen langer duurt, maar beschik wel over alle content.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')