zoiets idd, vandaag wel voorbij zien komen op vtwonen maar niet op de prijs gelet aangezien ik er al 1 heb.....quote:
Hier eigenlijk in een opwelling gekocht omdat ik zat was van alleen maar afhaalpatat. Maar moet zeggen dat hij heel goed bevalt.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:40 schreef Zelfscanner het volgende:
Wil er ook 1 kopen, maar vind hem nog te duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Je moet ook niet elke dag patat friet eten hequote:Op zondag 20 maart 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier eigenlijk in een opwelling gekocht omdat ik zat was van alleen maar afhaalpatat. Maar moet zeggen dat hij heel goed bevalt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier eigenlijk in een opwelling gekocht omdat ik zat was van alleen maar afhaalpatat. Maar moet zeggen dat hij heel goed bevalt.patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje
Dat sowieso nietquote:Op zondag 20 maart 2016 20:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Je moet ook niet elke dat patat friet eten he
sorry kon t niet latenquote:[..]
Eerder een witte en chocolade twix.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:45 schreef Nizno het volgende:
krijgen we binnenkort ook verpakkingen met 2 linker of 2 rechter twixen?
die witte hebben we al gehad toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:46 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Eerder een witte en chocolade twix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |