oh doe ik ook niet tenzij het echt brandschoon is.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:29 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Hoeveel % zou niet voor een toilet betalen als er niemand is
ben jij voor die Amsterdammers? Jammer dit weer.quote:
RTL maffiaquote:Op zondag 20 maart 2016 20:30 schreef zoem het volgende:
De meeste prijzen zijn aardig 'misplaatst'Een ouwe taart met Apple-spul, een persoon die nooit fietst krijgt fietsen...
Nee, ik ben voor Spartaquote:Op zondag 20 maart 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben jij voor die Amsterdammers? Jammer dit weer.
Denk ook maar niet dat het echt willekeur is. Die notaris is gewoon van RTLquote:Op zondag 20 maart 2016 20:30 schreef zoem het volgende:
De meeste prijzen zijn aardig 'misplaatst'Een ouwe taart met Apple-spul, een persoon die nooit fietst krijgt fietsen...
doe ik ook de hele tijd hierquote:
soon to be 050quote:
daar ben ik me van bewust. nu nog 057quote:Op zondag 20 maart 2016 20:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat ligt aan de andere kant van het land maar oke
zoiets idd, vandaag wel voorbij zien komen op vtwonen maar niet op de prijs gelet aangezien ik er al 1 heb.....quote:
Hier eigenlijk in een opwelling gekocht omdat ik zat was van alleen maar afhaalpatat. Maar moet zeggen dat hij heel goed bevalt.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:40 schreef Zelfscanner het volgende:
Wil er ook 1 kopen, maar vind hem nog te duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Je moet ook niet elke dag patat friet eten hequote:Op zondag 20 maart 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier eigenlijk in een opwelling gekocht omdat ik zat was van alleen maar afhaalpatat. Maar moet zeggen dat hij heel goed bevalt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier eigenlijk in een opwelling gekocht omdat ik zat was van alleen maar afhaalpatat. Maar moet zeggen dat hij heel goed bevalt.patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje
Dat sowieso nietquote:Op zondag 20 maart 2016 20:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Je moet ook niet elke dat patat friet eten he
sorry kon t niet latenquote:[..]
Eerder een witte en chocolade twix.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:45 schreef Nizno het volgende:
krijgen we binnenkort ook verpakkingen met 2 linker of 2 rechter twixen?
die witte hebben we al gehad toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:46 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Eerder een witte en chocolade twix.
Ja, maar nu 2 kleuren in 1 verpakking zou leuk zijnquote:
das waar.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:47 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja, maar nu 2 kleuren in 1 verpakking zou leuk zijn
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 20 maart 2016 20:49 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant lijkt hij me meer af te wegen wat hij met het netto bedrag kan doen, en best een punt te hebben dat hij genoeg vindt.
euh een 0 te veel denk ikquote:
was wel leuk geweest als bedragquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |