Het komt erop neer dat hij graag zijn eigen sperma slikt en hij is benieuwd of meer mannen daar van houden. Beetje rare reactie van hem.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe mij eens even een linkje, ik wil even schuddebuiken.
Nu maken we het wel heel hypothetisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooruit. Maar wat als er 2 verschillende spelers scoren?
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel erg volwassen van je. Ik applaudisseer voor je humor.
LOLquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat hij graag zijn eigen sperma slikt en hij is benieuwd of meer mannen daar van houden. Beetje rare reactie van hem.
Kan niet zeggen dat ik hard lig te ROFL'en hier.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Teveel werk op een telefoon.
Ik heb jou op ignore staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lees de posts van Mani89 nooit.
Jeetje, wat vervelendquote:
Dan hebben we het hele jaar dezelfde UIquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maken we het wel heel hypothetisch.
Maar dan stel ik voor dat we een gifje nemen, zodat beide spelers "screentime" krijgen.
Doe je wel voorzichtig? rollen over je vloer kan heel gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik hard lig te ROFL'en hier.
Ik doe het voor de bulder LMFAOquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik hard lig te ROFL'en hier.
Dan zijn we UI-maatjes!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan hebben we het hele jaar dezelfde UI
Wie is rechts dan? Moet ik die kennen?quote:
Ik zie Toivonen. Ik moest kotsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |