Dan ga je wel puur voor de counter. Nu heb je met de Willems-Luuk de Jong combinatie nog een klein tweede wapentje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narsingh - Lestienne was mijn gehoopte voorste linie, maar ja De Jong moet en zal spelen natuurlijk
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan tot scoren komen? In de zestien gaat PSV namelijk heel weinig kansen krijgen. Over de grond is sowieso impossible. Lestienne is een speler met snelheid, kan het heel goed breed houden, beschikt over een meer dan prima voorzet.
Ik zou niet weten waarom je hem niet op zou stellen. Juanfran en Luis zijn immers meer aanvallend ingestelde backs, zeker Juanfran is dat op de rechterkant.
Alsof GGMM Atleti kentquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan tot scoren komen? In de zestien gaat PSV namelijk heel weinig kansen krijgen. Over de grond is sowieso impossible. Lestienne is een speler met snelheid, kan het heel goed breed houden, beschikt over een meer dan prima voorzet.
Ik zou niet weten waarom je hem niet op zou stellen. Juanfran en Luis zijn immers meer aanvallend ingestelde backs, zeker Juanfran is dat op de rechterkant.
Gelezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, tegen de beste koppende verdedigers van Europa.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan ga je wel puur voor de counter. Nu heb je met de Willems-Luuk de Jong combinatie nog een klein tweede wapentje.
oké hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:55 schreef GGMM het volgende:
Als PSV dit wint nemen davy en ik de rest van het jaar een UI van degene die scoort.
Mocht het via 0-0 en pingels gaan dan nemen davy en ik de rest van het jaar een UI van PSV.
Dat klinkt intiem.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, we gaan het samen gezellig maken vandaag.
Doe mij eens even een linkje, ik wil even schuddebuiken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjongejonge naast jullie lijkt mijn grap in de feedback nog leuk.
Hoe gezellig precies?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, we gaan het samen gezellig maken vandaag.
Als je überhaupt klakkeloos zegt dat Lestienne niets kan.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe mij eens even een linkje, ik wil even schuddebuiken.
Teveel werk op een telefoon.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe mij eens even een linkje, ik wil even schuddebuiken.
Vooruit. Maar wat als er 2 verschillende spelers scoren?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef GGMM het volgende:
HEY DAVY, VRIEND! WAT ZEG JE ER VAN DOE JE MEE??
Tijd voor een Fok! app waarmee het wel te doen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Teveel werk op een telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |