Lestienne kan niks?quote:
TJAPTJOEPGODGENOT JAAAAAquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:19 schreef tjaptjoep het volgende:
Even lekker in de sfeer komen. Dit wordt een legendarische avond!
[ afbeelding ]
Oh heeft hij een keer gescoord ja??quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lestienne kan niks?
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=
''Lestienne kan niks''
Cruciale rol in de 2-1 zege op Man United, twee goals in Moskou etc
''Kan niks'
Iedere 78 minuten betrokken bij een gol. Wat slecht zeg!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh heeft hij een keer gescoord ja??
NOU IK NEEM DIRECT ALLES TERUG!!
Je hebt gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:47 schreef Kopsterk het volgende:
Op zich is drie centrale verdedigers tegen twee spitsen niet zo'n ontzettend dom idee.
Of zeg ik nu iets heel raars?
Scorebordjournalistiek. Je hebt niks aan deze gast in zo'n wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere 78 minuten betrokken bij een gol. Wat slecht zeg!
Boymans>Lestiennequote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere 78 minuten betrokken bij een gol. Wat slecht zeg!
Jawel, toen was hij beter dan Locadia.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je hem afgelopen weekend niet zien spelen?
Punt is dat je beter narsingh kan opstellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, toen was hij beter dan Locadia.
Dat hij er ook geen reet van kan boeit dan minder.
Hoe wil jij dan tot scoren komen? In de zestien gaat PSV namelijk heel weinig kansen krijgen. Over de grond is sowieso impossible. Lestienne is een speler met snelheid, kan het heel goed breed houden, beschikt over een meer dan prima voorzet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Je hebt niks aan deze gast in zo'n wedstrijd.
Narsingh - Lestienne was mijn gehoopte voorste linie, maar ja De Jong moet en zal spelen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Punt is dat je beter narsingh kan opstellen.
Iets korter graag.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan tot scoren komen? In de zestien gaat PSV namelijk heel weinig kansen krijgen. Over de grond is sowieso impossible. Lestienne is een speler met snelheid, kan het heel goed breed houden, beschikt over een meer dan prima voorzet.
Ik zou niet weten waarom je hem niet op zou stellen. Juanfran en Luis zijn immers meer aanvallend ingestelde backs, zeker Juanfran is dat op de rechterkant.
Dat was wellicht nog beter geweest ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narsingh - Lestienne was mijn gehoopte voorste linie, maar ja De Jong moet en zal spelen natuurlijk
Ik gun niemand een 10-0 verlies.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Aan de ene kant wil ik dat PSV wint, maar aan de andere kant wil ik dat PSV 10-0 verliest.
Dan ga je wel puur voor de counter. Nu heb je met de Willems-Luuk de Jong combinatie nog een klein tweede wapentje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Narsingh - Lestienne was mijn gehoopte voorste linie, maar ja De Jong moet en zal spelen natuurlijk
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan tot scoren komen? In de zestien gaat PSV namelijk heel weinig kansen krijgen. Over de grond is sowieso impossible. Lestienne is een speler met snelheid, kan het heel goed breed houden, beschikt over een meer dan prima voorzet.
Ik zou niet weten waarom je hem niet op zou stellen. Juanfran en Luis zijn immers meer aanvallend ingestelde backs, zeker Juanfran is dat op de rechterkant.
Alsof GGMM Atleti kentquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, tegen de beste koppende verdedigers van Europa.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan ga je wel puur voor de counter. Nu heb je met de Willems-Luuk de Jong combinatie nog een klein tweede wapentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |