Hoogstwaarschijnlijk nep en je hebt kans dat ie er uit wordt gepikt: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1640928quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:53 schreef Loesjee het volgende:
Ik had op AliExpress een telefoonhoesje gezien en ze zeggen dat het de originele silicone Apple telefoonhoesje is voor de iPhone 6(S). Kost bij Apple een eurotje of 30 en bij AliExpress verkopen ze het voor rond de vijf euro. Als je naar de foto's kijkt ziet het er wel echt uit maar op de foto zetten ze, waar de Apple logo hoort: LOGO... en laten ze de Apple logo niet zien. Volgens de verkoper komt het wel 'echt' uit de Apple fabriek.
Moet ik dit geloven? of gewoon ervan uit gaan dat het namaak is?

Thanks! Niet doen dus, haha.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk nep en je hebt kans dat ie er uit wordt gepikt: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1640928

Die 18000mAh die ook hogere voltages oplaadt? Die heb ik ook en zeker mooi. Alleen wat lomp.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:03 schreef tharonny het volgende:
Eergisteren de Aukey powerbank ontvangen. Mooi ding, ziet er erg degelijk uit.

Voor hoeveel?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nog een Weide hebben (linksonder/rechtsboven)?
[ afbeelding ]

Yes! Enige nadeel is dat m'n Dell laptop het er nog niet helemaal mee eens is, maar daar is wel wat op te verzinnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die 18000mAh die ook hogere voltages oplaadt? Die heb ik ook en zeker mooi. Alleen wat lomp.

De Casio is een vrij klein klokkie en ze zijn maar weinig groter zou ik zeggen. Niet te groot, niet te klein. Nette horloges. Beetje basic, ik heb nu solar charged horloges als m'n go-to's en de Casio is ook nog eens met digitaal display en op de multiband wereldtijdquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:16 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi klokje!
Hoe zit het eigenlijk met de grote? Sommige zijn namelijk zo loeigroot dat het er niet uitziet om mijn ecto polsjes
 . Maar het simpele van de Weides is nou net bij een pak wel chique. Chronometer is natuurlijk zoals meeste klokkies in die range niet functioneel. Zou anders haast nog Swidu hebben aangeraden... maar die secondewijzer spookte en zijn inmiddels ook nergens meer te vinden. Beetje oppassen met 5~8 USD horloges natuurlijk.
 . Maar het simpele van de Weides is nou net bij een pak wel chique. Chronometer is natuurlijk zoals meeste klokkies in die range niet functioneel. Zou anders haast nog Swidu hebben aangeraden... maar die secondewijzer spookte en zijn inmiddels ook nergens meer te vinden. Beetje oppassen met 5~8 USD horloges natuurlijk. 

Overheen gelezen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, je vraagt in plaats van te lezen.

Voor de nettere gelegenheden wel een mooi klokjequote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef shiznuts het volgende:
basic, ik heb nu solar charged horloges als m'n go-to's en de Casio is ook nog eens met digitaal display en op de multiband wereldtijd . Maar het simpele van de Weides is nou net bij een pak wel chique. Chronometer is natuurlijk zoals meeste klokkies in die range niet functioneel. Zou anders haast nog Swidu hebben aangeraden... maar die secondewijzer spookte en zijn inmiddels ook nergens meer te vinden. Beetje oppassen met 5~8 USD horloges natuurlijk.
 Ik wil er wel eentje (indien mogelijk)
 Ik wil er wel eentje (indien mogelijk)  

Mits de zon schijnt, alle analoge horloges:quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke horloges hebben nog kompas ingebouwd?

Gevalletje het artikel is voor aangemeld? Dus het verzendlabel is als het ware al aangemaakt en hij moet nog worden opgepikt door de post o.i.d.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:19 schreef doctor.starbucks het volgende:
Mmm.. Ik zie iets nieuws;
The item is pre-advised
Iemand een idee?

Ik realiseer me nu ook dat ik voor een Bluetoothspeaker van ¤30 (Earson ER160) enorm zit te twijfelen, terwijl genoeg mensen een Beatspod, of hoe die ook heet, van ¤90 kopenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:33 schreef Captain_koek het volgende:
Chinashopping gekte: 7 dollar voor een prima usb wallcharger ala blitzwolf duur vinden
 evenals telefoonhoesjes van ¤10.
 evenals telefoonhoesjes van ¤10.

Handig.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Mits de zon schijnt, alle analoge horloges:
[ afbeelding ]

Ik ben er dan ook vollig van overtuigd dat de Earson zelfhelend is: die van mij is al meerdere keren uit de dood herezenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:35 schreef l0lownkill het volgende:
Ook ben ik er gisteren achtergekomen dat mijn earson, die in de badkuip gevallen is een halfjaar geleden, het nu weer gewoon doet

Als ik zo'n pen tevoorschijn haal moet iedereen denken waar ik die in hemelsnaam vandaan heb gehaald
 Als ik zo'n pen tevoorschijn haal moet iedereen denken waar ik die in hemelsnaam vandaan heb gehaald   

quote:Op zondag 20 maart 2016 16:17 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga mezelf een nieuw imago aanmeten dat pure klasse moet uitstralen. Ik wil beginnen met een mooie collectie sjeike pennen van goudAls ik zo'n pen tevoorschijn haal moet iedereen denken waar ik die in hemelsnaam vandaan heb gehaald

Zijn de Baoer en Jinhao ballpoint pennen een beetje fatsoenlijk?
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel 100% dandy met een vulpen, die zijn helemaal afgrijselijk lelijk sjeik verkrijgbaar
[ afbeelding ]

Qua vulpennen schijnen hero pennen wel okay te zijn. Weet alleen niet of ze die wel in gangsta goud hebben G.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:17 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga mezelf een nieuw imago aanmeten dat pure klasse moet uitstralen. Ik wil beginnen met een mooie collectie sjeike pennen van goudAls ik zo'n pen tevoorschijn haal moet iedereen denken waar ik die in hemelsnaam vandaan heb gehaald

Zijn de Baoer en Jinhao ballpoint pennen een beetje fatsoenlijk?
[ afbeelding ]
Misschien ga ik wel 100% dandy met een vulpen, die zijn helemaal afgrijselijk lelijk sjeik verkrijgbaar
[ afbeelding ]

http://m.aliexpress.com/item/2040051849.htmlquote:Op zondag 20 maart 2016 21:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Qua vulpennen schijnen hero pennen wel okay te zijn. Weet alleen niet of ze die wel in gangsta goud hebben G.

Waar?Wie zeggen dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:33 schreef Captain_koek het volgende:
Chinashopping gekte: 7 dollar voor een prima usb wallcharger ala blitzwolf duur vinden
Dat is een mooie vulpen.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:00 schreef Puntje013 het volgende:
[..]
http://m.aliexpress.com/item/2040051849.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijg je 20% korting op windows tablets @ Banggood.
Daarmee komt bijv. de Cube i7 met core M processor en 4GB RAM uit op 258euro . Toetsenbordje erbij zit je op ~ 310euro voor een superstrakke win10 tablet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |