Ik heb sowieso geen HD tv #ripquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef Isane het volgende:
Zo de tering, ik heb ZDF niet in HDwat een verschil
Apart...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef Isane het volgende:
Skere student zekert?quote:
Ziggod wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef Isane het volgende:
Het is natuurlijk ook geen centrale verdediger.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat RedBullspelertje zakt door het ijs
Weet ik . Goed bedacht van Pep om dat jochie achterin op te stellenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook geen centrale verdediger.
Tasci heeft volgens mij ook pas één wedstrijd gespeeldquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet ik . Goed bedacht van Pep om dat jochie achterin op te stellen
Tasci is verpest in Moskouquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tasci heeft volgens mij ook pas één wedstrijd gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een andere manier?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Update in Camp NouSBS6 niet xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Update in Camp NouWat spannend daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf puur genot.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Spannend niet, maar wel puur genot
Moest die iemand als Badstuber maar eerder laten vertrekkenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pep heeft ook wel veel met chronisch geblesseerden te maken gehad bij Bayern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |