Waarom doe je dan in je post overkomen alsof spelen in Sesamstraat een misdaad is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nou nee, het gaat voornamelijk om dat laatste. Maar ik ken hem verder nergens van, behalve de Gamma reclame.
Waaromquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Jullie moeten vanavond allemaal extra lief zijn voor Cavaliers.
Waarom?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Jullie moeten vanavond allemaal extra lief zijn voor Cavaliers.
quote:
Heeft met wielrennen te maken dus ik zal jullie daar niet mee vervelen. Maar hij is enorm van slag op dit moment.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen - Heracles is heel erg saai.
Lekker weer genieten van de Rob Maas-express.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:57 schreef Sked het volgende:
Wat een ellende. Hopelijk is het snel zondag.
Nakamba en Solanke (waarschijnlijk) weer bij de selectiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weer genieten van de Rob Maas-express.
Ik ben benieuwd of de toekomstige Vitesse-trainer jullie pijn gaat doenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nakamba en Solanke (waarschijnlijk) weer bij de selectie
Begin je nou weer over de volgende trainer?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de toekomstige Vitesse-trainer jullie pijn gaat doen.
Je reageert een beetje.... mad.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Begin je nou weer over de volgende trainer?
Je bent er maar druk mee zeg.
jinxquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:02 schreef Tchock het volgende:
Heracles na de winterstop is echt verschrikkelijk. Behalve die tegen AZ is élke wedstrijd een zaadpot.
Godsammequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Heracles een vreselijk saai elftal at the moment op Bel Hassani na.
Dat zal je mij nooit horen zeggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:10 schreef Isane het volgende:
[..]
En voor de winterstop was het een super enerverend team ?
Kwam door Tannanequote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:10 schreef Isane het volgende:
[..]
Ah ja, want als er na een half uur uit de eerste serieuze kans gescoord wordt is de wedstrijd niet meer kutquote:
Ze speelden wel beter in elk geval. Begon eigenlijk al net voor de winterstop.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:10 schreef Isane het volgende:
[..]
Hallo Kopsterk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de mening van de Feyenoorders over hem is op dit moment.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Kopsterk.
Wat vind jij van mensen die geen bananen lusten?
Hoezo ben je daar benieuwd naar?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de mening van de Feyenoorders over hem is op dit moment.
Ik hou niet van bananen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Kopsterk.
Wat vind jij van mensen die geen bananen lusten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |