Ik vind je vandaag een beetje gepikeerd overkomen, Stijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Toine weer geschift.
Ik walg van die vent.
Dat kan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind je vandaag een beetje gepikeerd overkomen, Stijn
Ik dacht dat je zei dat je VI ging kijken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft het even uitgezocht, het is wetenschappelijk bewezen!
Ik ben van gedachten veranderd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je VI ging kijken?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben van gedachten veranderd.
Omdat jij zo ontzettend gezellig bent vandaag.
Bij FOX staan alle schermen naast elkaar en er kijken meer personen naar de wedstrijden dan alleen Jan van Halstquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe komt Jan van Halst eigenlijk aan al die analyses als hij ook nog de goals in Den Bosch en omstreken moet bekijken?
Stijn dacht dat hij al die analyses zelf maakte.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij FOX staan alle schermen naast elkaar en er kijken meer personen naar de wedstrijden dan alleen Jan van Halst
Ja, dat snap ik ook wel. Gary Lineker zit ook gewoon met acht beeldschermen om 16:00 op een zaterdag. We are jelly.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij FOX staan alle schermen naast elkaar en er kijken meer personen naar de wedstrijden dan alleen Jan van Halst
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta moet maar snel dat kampioenschap binnenharken
Natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat het vreselijk is om naar te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Sparta had de wedstrijd gewoon allang moeten beslissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |