Ongetwijfeld, maar dit is een heel stom voorbeeld. Ze staan na 3 minuten spelen achter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan een heel goed voorbeeld noemen waar scorebordjournalistiek misplaatst is.
Sorry, ik ben niet objectief wat betreft Excelsior.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dit is een heel stom voorbeeld. Ze staan na 3 minuten spelen achter.
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet objectief wat betreft Excelsior.
Had al 0-2 moeten zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet objectief wat betreft Excelsior.
Als je tussenstanden post voordat de doelpunten op het schakelkanaal langskomen mag je van mij wel naar het Jupiler League topicquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je tussenstanden post voordat de doelpunten op het schakelkanaal langskomen mag je van mij wel naar het Jupiler League topic
Dit vond ik ook wel kut jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je tussenstanden post voordat de doelpunten op het schakelkanaal langskomen mag je van mij wel naar het Jupiler League topic
Wat boeit jou het wat Excelsior doet?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut Excelsior, hou nou eens op
Niets, maar ik gun die club degradatie. En dat lukt niet als ze maar punten blijven pakken,quote:
Doen we!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:23 schreef Pascalus het volgende:
Jongens ik ga Fox kijken op de laptop en VI op de TV
willen jullie er rekening mee houden dat ik extra vertraging heb?
gr gr
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:23 schreef Pascalus het volgende:
Jongens ik ga Fox kijken op de laptop en VI op de TV
willen jullie er rekening mee houden dat ik extra vertraging heb?
gr gr
PSV wint wel van AZquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken dus DE KAMPIOENSWEDSTRIJD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |