Iedereen mag wel iets hebben wat hij/zij niet 'lust', vind ik. Het niet lusten van bananen vind ik wel opvallend echter (heb zoiets nooit eerder gehoord en ik vind bananen zelf erg lekker).quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Kopsterk.
Wat vind jij van mensen die geen bananen lusten?
Hoor je dat, JR-Style-93?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mensen die van alles niet eten omdat ze geen moeite doen het te leren eten ben ik wel allergisch voor.
Serieus... een banaan leren te eten?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Iedereen mag wel iets hebben wat hij/zij niet 'lust', vind ik. Het niet lusten van bananen vind ik wel opvallend echter (heb zoiets nooit eerder gehoord en ik vind bananen zelf erg lekker).
Mensen die van alles niet eten omdat ze geen moeite doen het te leren eten ben ik wel allergisch voor.
Bedankt voor deze heldere uitgebreide mening.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Iedereen mag wel iets hebben wat hij/zij niet 'lust', vind ik. Het niet lusten van bananen vind ik wel opvallend echter (heb zoiets nooit eerder gehoord en ik vind bananen zelf erg lekker).
Ik ga al bijna over mijn nek als ik een banaan ruik.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Serieus... een banaan leren te eten?
Daar had je moeder gisteren geen moeite mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit soort mensen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga al bijna over mijn nek als ik een banaan ruik.
Als je 'm eerst steeds in je kont stopt, dan is het wel even wennen als je 'm opeens in je mond moet doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom maar, dan spuug ik je onder.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort mensen.Overdreven gedoe. Stel je niet zo aan man.
Ik vind dit 'grapje' een beetje geforceerdquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je 'm eerst steeds in je kont stopt, dan is het wel even wennen als je 'm opeens in je mond moet doen.
GGMM is op deze manier een grote liefhebber van de banaan geworden.
Vrouwen eten bananen toch netter dan mannen ofzo..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een mening, zelfs jijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dit 'grapje' een beetje geforceerd
Zo'n stukje afbreken en dan in je mond stoppen zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vrouwen eten bananen toch netter dan mannen ofzo..
Je kunt voedsel 'leren' eten ja. Vroeger toen ik een jaar of 10 was vond ik champignons en tomaten zogenaamd niet lekker, toen ik volwassener werd ben ik ze maar gewoon gaan eten en inmiddels vind ik het allebei erg lekker. Bananen werd ik vroeger ook niet wild van. Je moet af en toe dingen waarvan je denkt dat je ze niet lekker vindt weer een kans gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaatquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Zo'n stukje afbreken en dan in je mond stoppen zeker.
Anders doet het teveel aan pijpen denken.
Wat is dit voor infantiele disspoging joh. Schaam je je niet kapot als je dit terugleest van jezelf? Man man man.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je 'm eerst steeds in je kont stopt, dan is het wel even wennen als je 'm opeens in je mond moet doen.
Zelden zo'n saaie post gelezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik heb magere kwark leren eten.Eerst vond ik dat teringsmerig en deed ik er als een wijf limonadesiroop bij, maar tegenwoordig vind ik het erg lekker.
Interessante post dit.
Heb je magere kwark wel eens gecombineerd met een banaantje? Echt een aanraderquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik heb magere kwark leren eten.Eerst vond ik dat teringsmerig en deed ik er als een wijf limonadesiroop bij, maar tegenwoordig vind ik het erg lekker.
Interessante post dit.
Je moeder werd wel wild toen ze aan mijn banaan zat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:32 schreef Kopsterk het volgende:
Bananen werd ik vroeger ook niet wild van.
Ah, vandaar dat GGMM zo banaal (een combi van anaal en banaan) isquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |