SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Geen idee, zeggen ze toch altijdquote:Op zondag 13 maart 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind het echt heerlijk om te doen.
Vooral saai. Van beide kanten. Feyenoord heeft nou niet echt problemen gehadquote:
Wat voor sport doe jij dan?quote:Op zondag 13 maart 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, zeggen ze toch altijdIk heb het tot 4x geprobeerd, niks voor mij
Fitness 3x per weekquote:Op zondag 13 maart 2016 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor sport doe jij dan?
Vooral walgelijk slecht. Waar vitesse nog walgelijker isquote:Op zondag 13 maart 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral saai. Van beide kanten. Feyenoord heeft nou niet echt problemen gehad
Oh 0-1 Kramergod
Vind het wel chill. Mag alleen wel wat meer aan cardio gaan doen thoughquote:Op zondag 13 maart 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOk lekker. Daar ben ik al een tijdje mee gestopt.
lolquote:Op zondag 13 maart 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel chill. Mag alleen wel wat meer aan cardio gaan doen though
Conditie van een kipnugget
Heel Feyenoord is niet best.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter krijgt elia paar weekjes celstraf wat is die slecht zeg
En moet je voorstellen dat ze dan nog 3e staan.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel Feyenoord is niet best.
het verschil met de nummer 1 en 2 is groot. Wel meer dan terecht.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En moet je voorstellen dat ze dan nog 3e staan.
Wat een wansport is de eredivisie toch ook
lolquote:Op zondag 13 maart 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Lol, een note omdat ik emogifde op de sommige mods.
Het is echt treurig. Mag je dan helemaal niks zeggen?
Ik ga bbqenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga vanavond denk ik Kids (1995) kijken.
Drama over seks en drugsgebruik onder jongeren. Schijnt wel deprimerende film te zijn.
klopt jaquote:Op zondag 13 maart 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je een ban had
Nee je hebt een kleine piemel.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want ik ben Indiaas?
Ook al Moslim. Jeetje, van alle markten thuis
Okquote:
Geeft niet hoor Fokkie.quote:
Je moet blij zijn met de kleine dingen in het leven jaquote:Op zondag 13 maart 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor Fokkie.
Een strootje kietelt meer dan een boomstam.
quote:
Echt hequote:Op zondag 13 maart 2016 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect voor Inso zijn verloofde.
Zielig team is het gewordenquote:
Zoveelste bewijs wel dat topvoetballers niet succesvol als trainer zijnquote:Op zondag 13 maart 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Die heeft het gewoon nog slechter gemaakt.
Maar vandaag wel Pizza Supreme op.quote:
Als avondeten wilde m`n ma (Ben nog thuiswonendquote:Op zondag 13 maart 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vandaag wel Pizza Supreme op.
Goed hoor
Kan best zegt iequote:Op zondag 13 maart 2016 22:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als avondeten wilde m`n ma (Ben nog thuiswonend) Pizza, en de laatste keer dat ik pizza at was in September vorig jaar, dus kon best wel weer een keer
😂😂quote:Op zondag 13 maart 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
lach nog steeds om platinium club jancees
zat zo te kijken die facebook.quote:
Volgens mij ben jij echt zo`n figuur die al 300 keer in z`n leven heeftgezegd dat hij alles gaat veranderen, en gaat beteren. En ambitieuze plannen maar over 20 jaarquote:Op zondag 13 maart 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja eh, tuurlijk kan het eigenlijk nietMaar t'is nou al op
ahahHaha mooi manquote:Op zondag 13 maart 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zat zo te kijken die facebook.
kom ik opeens 2 nichtjes tegen die er waren vorig weekend.
had ik zo gezegd in groepsapp van familia van mijn leeftijd, opeens flinke rwina omdat ze er met pakje parliament op stond.
top bants.
Valt meequote:Op zondag 13 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo`n figuur die al 300 keer in z`n leven heeftgezegd dat hij alles gaat veranderen, en gaat beteren. En ambitieuze plannen maar over 20 jaar
Still the same,
Ja klopt al heeft Stijn al gezegd dat er geen MOD bij komt dus moet er eerst een MOD wegquote:Op zondag 13 maart 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
we moeten logo maken van onze bijeenskomt voor je modschap JC
dat geeft een bepaalde status weer
even die foto zoeken misshcien moeten we alvast een slogan bedenkenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja klopt al heeft Stijn al gezegd dat er geen MOD bij komt dus moet er eerst een MOD weg
Oh ja? Hoevaak heb je al tegen jezelf gezegd dat je van je overgewicht af wilt dan?quote:
Helaas is de gemiddelde persoon in de wereld wel zo mentaal zwakquote:Op zondag 13 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo`n figuur die al 300 keer in z`n leven heeftgezegd dat hij alles gaat veranderen, en gaat beteren. En ambitieuze plannen maar over 20 jaar
Still the same,
ik ga alvast brainstormenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
even die foto zoeken misshcien moeten we alvast een slogan bedenken
Nou ja, volgens mij is het meer een punt waar je overheen moet. En de meeste geven het op omdat dat punt te lang duurt voordat ze er zijn. Met sporten merk ik dat ook.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas is de gemiddelde persoon in de wereld wel zo mentaal zwak
Mensen die denken dat het om motivatie gaat.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is het meer een punt waar je overheen moet. En de meeste geven het op omdat dat punt te lang duurt voordat ze er zijn. Met sporten merk ik dat ook.
quote:Op zondag 13 maart 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kies Jancees, kies standvastigheid.
Mwah weet niet of motivatie je hoe dan ook in de steek laat hoor. Het isdenk ik de kunst om die motivatie om af te vallen en gezonder te lever om te zetten naar een vaste manier van leven. Als je dat bereikt hoef je je geen zorgen te maken dat je ooit terugvaltquote:Op zondag 13 maart 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het om motivatie gaat.
En als de motivatie weg is, stoppen ze.
Trusten manquote:
Niemand heeft elke dag motivatie.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet of motivatie je hoe dan ook in de steek laat hoor. Het isdenk ik de kunst om die motivatie om af te vallen en gezonder te lever om te zetten naar een vaste manier van leven. Als je dat bereikt hoef je je geen zorgen te maken dat je ooit terugvalt
Dat hoeft ook niet. Maar dan is het al een standaard voor je geworden en maakt een uitzondering dus niet uit.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand heeft elke dag motivatie.
Nergens in.
Tja en toch vallen die meeste uitzonderingen bij mentaal labielen snel om in een slechte gewoonte.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar dan is het al een standaard voor je geworden en maakt een uitzondering dus niet uit.
Whispergodquote:
Hier moet het een stuk beter komende tijd. Pff.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Moet zeggen dat ik nu al wel een week of 2 best goed bezig ben. Regelmatig sporten, voeding flink aan het verbeteren. Straks werk erbij. Mezelf educatief meer bezig houden.
Heb wel het idee dat ik dat ga volhouden en er 100 procent achter sta in ieder geval
Wattanquote:Op zondag 13 maart 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Discipline is niet on point laatste weken.
Heb niet het idee dat ik uit veel dingen het maximale haal laatste tijd.quote:
6x is wel veel hoor zoquote:Op zondag 13 maart 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ik uit veel dingen het maximale haal laatste tijd.
Train nog wel 6 keer in de week, maar het is toch soms net niet.
Idem voor andere aspecten.
Hm, je kan het ook de andere kant opdraaien en je afvragen of dat niet gewoon komt omdat je te streng voor jezelf bentquote:Op zondag 13 maart 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het moet gewoon allemaal met een tandje meer discipline, ook qua studie enzo. Alles wel gehaald, maar had meer ingezeten.
Nah, weet zelf wel dat het gewoon allemaal iets minder met aandacht is gegaan laatste tijd.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, je kan het ook de andere kant opdraaien en je afvragen of dat niet gewoon komt omdat je te streng voor jezelf bent
Wel goed dat je dat weet van jezelf danquote:Op zondag 13 maart 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nah, weet zelf wel dat het gewoon allemaal iets minder met aandacht is gegaan laatste tijd.
Nauwelijks iets aan deze vakken gedaan.
Minder dan tijdje terug.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat weet van jezelf dan
Ook nog steeds zwartgallig?
Slik je daar geen meds voor?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel extreem last van dwangneuroses en tics.
Ja oke, wel een aantal xquote:Op zondag 13 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja? Hoevaak heb je al tegen jezelf gezegd dat je van je overgewicht af wilt dan?
Goed zoquote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik vroeg cappucino met slagroom, toen kreeg ik er eentje. HIHIHIHIHHII![]()
![]()
Tsja, je moet het zelf weten hoor. Maar jezelf voornemen om af te vallen en een dag of 2 later alweer een vette pizza naar binnen werken?quote:
Eten als beloning is ook niet echt goed om permanent iets in beweging te stellen.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Dat je dat nou doet na een x-aantal weken sporten een keer als beloning, maar dit schiet natuurlijk niet op
Nee, maar ach. Het word in zekere mate best gestimuleerd hoor. Voor sommige mensn kan dat fijn werken.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eten als beloning is ook niet echt goed om permanent iets in beweging te stellen.
Tofuquote:
Ik denk niet voor mensen die zodanig rare relatie met eten hebben dan ze 40kg te veel op het lichaam hebben vergeleken met mensen die iets gezonder moeten gaan levenquote:Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ach. Het word in zekere mate best gestimuleerd hoor. Voor sommige mensn kan dat fijn werken.
Rigoureus alles omslaan helpt toch niet, dan kan je beter op zo`n manier werken
Ik kan nu alweer uitkijken naar de winter. lekker stoofpeertjes eten nomnomquote:Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tofu![]()
was lekker
kregen we vijgjes en dadels bij
. Ennnn vega burger en visje en stokbroodjes en salade en sausjes en appelmoes en heeel veel cola
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Echt wel 7![]()
. En satésaus
![]()
En frietjes en aardappelkroketjes
EN OMGGG JAA STOOFPEERTJE JAA STOOFPERENNN![]()
![]()
Ik wil tosti met ananas nuquote:Op zondag 13 maart 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan nu alweer uitkijken naar de winter. lekker stoofpeertjes eten nomnom
Ja, is het ook gewoon. Is gewoon droog, niet lekker op de bbqquote:Op zondag 13 maart 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Een bbq zonder vlees is denk ik een van de dingen waar ik toch minder naar uitkijk nu
Hoezo oneens? Je hebt het over discipline. Als dat ontbreekt is het onmogelijk om een hele levensstijl om te gooienquote:Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet voor mensen die zodanig rare relatie met eten hebben dan ze 40kg te veel op het lichaam hebben vergeleken met mensen die iets gezonder moeten gaan leven
En oneens met dat laatste verder.
Misschien moet ik me bij de vrouwen op een bbq gaan voegen die de salades voorbereiden.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is het ook gewoon. Is gewoon droog, niet lekker op de bbq
Hahaquote:Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tofu![]()
was lekker
kregen we vijgjes en dadels bij
. Ennnn vega burger en visje en stokbroodjes en salade en sausjes en appelmoes en heeel veel cola
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Echt wel 7![]()
. En satésaus
![]()
En frietjes en aardappelkroketjes
EN OMGGG JAA STOOFPEERTJE JAA STOOFPERENNN![]()
![]()
Discipline is op te bouwen.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo oneens? Je hebt het over discipline. Als dat ontbreekt is het onmogelijk om een hele levensstijl om te gooien
Meteen. En dan meteen ook 24/7 met een andere bezig te zijn. Dat moet je langzaam afbouwen
Eet je nog wel vis?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik me bij de vrouwen op een bbq gaan voegen die de salades voorbereiden.
Hmmquote:
Jawel, dus dat kan natuurlijk ook nog hoor.quote:
Uiteraard. Maar dat gaat niet binnen een dag, en ook niet binnen een weekquote:
oh, nee als je lekkere verschillende soorten hebt is dat wel lekker. Maar ik weet niet beter eigenlijk dus ja, als je vlees gewend bent.. is dat wel wat andersquote:Op zondag 13 maart 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, dus dat kan natuurlijk ook nog hoor.
Maar lijkt me dan toch iets minder.
Ik eet altijd vies veel stokbrood bij de BBQquote:Op zondag 13 maart 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee als je lekkere verschillende soorten hebt is dat wel lekker. Maar ik weet niet beter eigenlijk dus ja, als je vlees gewend bent.. is dat wel wat anders.
En ben dol op brood![]()
Omdat ik in praktijk vaak genoeg heb gezien hoe matig dat werkt voor mensen die oprecht een verkeerde eetpatroon hebben, want 40kg te dik word je dekn ik vooral als je je zelf continu beloont of emotie weg eet door te vreten.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat gaat niet binnen een dag, en ook niet binnen een week
Dus als jij zegt, nou ik eet 5 dagen per week gezond, ga 3x per week naar de sportschool. Dan mag ik van mezelf zaterdag pizza eten. Weet niet. Zie daar echt het negatieve niet van
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2016 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet altijd vies veel stokbrood bij de BBQ
Ach, het kan altijd. Je doet t voor jezelfquote:Op zondag 13 maart 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Heel, heel misschien ga ik wel een keer een uitzondering maken voor een bbq.
Maar misschien denk ik er tegen juni/juli anders over
Misschien. Maar dan heb je wel kans dat dat niet genoeg voldoening geeftquote:Op zondag 13 maart 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik in praktijk vaak genoeg heb gezien hoe matig dat werkt voor mensen die oprecht een verkeerde eetpatroon hebben, want 40kg te dik word je dekn ik vooral als je je zelf continu beloont of emotie weg eet door te vreten.
Zo zonde gewoon, ik denk dat het nuttiger is om iets anders te zoeken waar je die beloning uit kan halen.
Ja dat denk ik eerder.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:48 schreef Crack_ het volgende:
Ach, het kan altijd. Je doet t voor jezelf.
Maar kan goed zijn dat je het dan zonde vindt om te doen
1x per week zondigen?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Maar dan heb je wel kans dat dat niet genoeg voldoening geeft
En als je 1x per week mag zondigen, misschien dat je er als je er eenmaal inzit dan genoeg hebt daaraan en weer verder kan. Anders blijf ej die behoefte houden, en als dat dan een keer eruit komt. Volgens mij zak je dan juist weer terug. Maar ja, lastig inderdaad. Ligt misschien ook aan de mate van ongezonde levensstijl waar je in zit
1 pizza per keer maarquote:Op zondag 13 maart 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1x per week zondigen?
Nee je moet gewoon leren dat snoepje en koekje en chips mag maar met mate.
Als eten zo belangrijk voor je is laat alleen maar meer zien dat er iets niet helemaal top zit tussen de oren in relatie met eten m.i.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Misschien. Maar dan heb je wel kans dat dat niet genoeg voldoening geeft
Ja maar als je jarenlang absurd ongezond hebt geleefd, kan je dan meteen omschakelen naar `met mate''quote:Op zondag 13 maart 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1x per week zondigen?
Ik ben bang dat weinig mensen die aan het afvallen zijn zich dan in kunnen houden.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Zelfs maar halve.quote:
Oh, als dat de vraag is.. nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 13 maart 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als je jarenlang absurd ongezond hebt geleefd, kan je dan meteen omschakelen naar `met mate''
Dat is de vraag. Denk niet dat veel mensen dat kunnen
Dan maar nooit meer pizza.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfs maar halve.
Had big american, 1200 kcal per stuk.
Mijn energiebehoefte is ongeveer tussen 16-1700![]()
[..]
Oh, als dat de vraag is.. nee dat denk ik ook niet
Pizzas moet je dan ook zelf maken.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan maar nooit meer pizza.
1 pizza vult niet eens
1 pizza vult niet?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 pizza vult niet eens
Zou je dat niet voor jou zelf ook kunnen zeggen dan? Met betrekking tot alcoholquote:Op zondag 13 maart 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat je gewoon een tijd vrij rigoreus moet zijn en als je richting streef komt ook moet gaan leren ongezonde dingen met mate te gaan eten.
Maar dat is mijn bescheiden observatie.
Kost mij te veel tijd.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pizzas moet je dan ook zelf maken.
Die ovendingen vullen echt voor geen fuck, zelfs met mijn matige eetlust niet
Kan er 3 op een dag opquote:
1 pizza niet? Eet jij 2 pizzas? Hopelijk wel die dunne danquote:Op zondag 13 maart 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 pizza vult niet eens
Het verschil zit hem in dat eten een primaire levensbehoefte is.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je dat niet voor jou zelf ook kunnen zeggen dan? Met betrekking tot alcohol
Want eten is gewoon verslavend.
hahaquote:Op zondag 13 maart 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 pizza niet? Eet jij 2 pizzas? Hopelijk wel die dunne dan
Die dikke krijg ik niet eens hele van op
quote:Op zondag 13 maart 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in dat eten een primaire levensbehoefte is.
Maar ik denk wel dat mensen die echt smerig eetverslaafd zijn hun hele leven op moeten letten ja.
Die dikke ovenpizzas eet ik er ook zo 2 van op.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit qua energiebehoefte ook veel hoger dan ikquote:Op zondag 13 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die dikke ovenpizzas eet ik er ook zo 2 van op.
Vies weinig topping en vooral brood.
Die dikke Big Americans.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 en dan zit ik wel vol hoor. Die dunne zijn soms wel wat weinig.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Luchtig, sponzig broodquote:Op zondag 13 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Een eetprobleem komt ook echt maar 20% helemaal van af, rest altijd nog mee bezig en shitquote:Op zondag 13 maart 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk trouwens wel dat een eetverslaving/eetprobleem veel lastiger is dan een alcoholverslaving op langer termijn.
Klopt. Een alcoholverslaving kom je niet van af, maar het alcoholprobleem is wel van af te komen.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een eetprobleem komt ook echt maar 20% helemaal van af, rest altijd nog mee bezig en shit
Dus je stemming verandert gewoon meteen negatief wanneer je iets eet?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:59 schreef Crack_ het volgende:
Maar eten is gewoon kut omdat ik tot het moment dat ik eet, echt echt echt positief ben.. maar als ik dan toch al eet, dan gaat het mis he. Ja en je eet nogal vaak.
Nee, dan wordt mn hoofd getriggerd want etenquote:Op maandag 14 maart 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je stemming verandert gewoon meteen negatief wanneer je iets eet?
weinigquote:Op maandag 14 maart 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Today:
1 banaan
2 tomaten
1 stukje pure chocola (kudos dat dat gezond is)
4 boterhammen
2 eieren
Best prima voor een zondag
Moet nu denken dat je een keer vertelde dat je bij de Sumo keer 2de kaartje moest vragen omdat je alles al besteld hadquote:Op maandag 14 maart 2016 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dan wordt mn hoofd getriggerd want eten
Pff ik was daar vroeger echt obsessief mee bezigquote:Op maandag 14 maart 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Kcal tellen. Ultieme controle op je leven vinden mijn hersenen dat.
Ik ook, nu nog steeds.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik was daar vroeger echt obsessief mee bezig
Dat is dan ook de bedoelingquote:
Ik ben dan ook wel van alles in de hand willen hebbenquote:Op maandag 14 maart 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Kcal tellen. Ultieme controle op je leven vinden mijn hersenen dat.
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nu denken dat je een keer vertelde dat je bij de Sumo keer 2de kaartje moest vragen omdat je alles al besteld hadVerbazingwekkend wel met jouw postuur
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel van alles in de hand willen hebben![]()
[..]![]()
Verbazingwekkend als je boulimia hebt zeg, sjonge echt. Zó verbazingwekkend, verwacht je gewoon niet!
Valt mee, gister best veel gegeten (qua kcal dan) dus moest beetje compenseren vandaagquote:Op maandag 14 maart 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit neig techt naar een crashdieet.
Voor mij was het een wedstrijd met mijzelf om zo min mogelijk kcal binnen te krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, nu nog steeds.
Maar is voor mij iets vrij positiets opzich.
Ik ook. Dus ach.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben dan ook wel van alles in de hand willen hebben![]()
![]()
Ja gewoon, je bent klein, iel kind. En dan denk ik bij mezelf dat ik na 3 gangen al bomvol zit.quote:
Verslaafde mensen lijken dan ook allemaal wel op elkaar in veel dingen.quote:
Ja, maar heb ik toch gezegd. Boulimia = eetbuien = grote maagquote:Op maandag 14 maart 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon, je bent klein, iel kind. En dan denk ik bij mezelf dat ik na 3 gangen al bomvol zit.
Dat klopt, echt heerlijk in een kliniek is dat, dat je gewoon mensen om je heen hebt die dezelfde mindfucks hebben.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verslaafde mensen lijken dan ook allemaal wel op elkaar in veel dingen.
Gezellig
Ja, heb een vriendin met beetje alles zelfde.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, echt heerlijk in een kliniek is dat, dat je gewoon mensen om je heen hebt die dezelfde mindfucks hebben.
Omdat het kan.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Meest trieste is toch wel eten weer uitkotsenMijn god. Waarom heb ik dat ooit gedaan.
Nee, ik kan me wel voorstellen dat je dat doet. Maar najaquote:Op maandag 14 maart 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik toch gezegd. Boulimia = eetbuien = grote maag. Dat zie je niet want boulimia = overgeven.
Allemaal logisch. Dat je dat niet kunt voorstellen dat ik dat doe, dat is een ander verhaal en waarschijnlijk eerder het probleempje. En goed ook maar
![]()
Dat is waar. Dat denk ik eigenlijk nog steeds wel eens maar ik zou het niet meer doen denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Omdat het makkelijk is, en efficiënt en snel
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik kan me wel voorstellen dat je dat doet. Maar naja
Laat maarIk vergeet wellicht soms dat je het doet, dat zal het wel zijn
Ik heb wel een ebetje dat als ik met mensen om ga die ook herstellende verslaafden zijn dat het gesprek nog wel eens een bepaalde hoe zeg je dat, verheerlijkende neiging kan hebben naar de gebruikerstijd. Dan weet ik dat ik die gene even niet moet spreken.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb een vriendin met beetje alles zelfde.
Hoef je eigenlijk NIKS uit te leggen
Beter van niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat denk ik eigenlijk nog steeds wel eens maar ik zou het niet meer doen denk ik.
Dat is wel een gebruikelijke eigenschap van ex-gebruikers toch?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een ebetje dat als ik met mensen om ga die ook herstellende verslaafden zijn dat het gesprek nog wel eens een bepaalde hoe zeg je dat, verheerlijkende neiging kan hebben naar de gebruikerstijd. Dan weet ik dat ik die gene even niet moet spreken.
En het is ook zo slecht voor je op lange termijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter van niet.
Je schiet er niks mee op want je leert alsnog niet met de werkelijkheid te dealen.
Dat is typisch verslaafden gedrag ja.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel een gebruikelijke eigenschap van ex-gebruikers toch?
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een ebetje dat als ik met mensen om ga die ook herstellende verslaafden zijn dat het gesprek nog wel eens een bepaalde hoe zeg je dat, verheerlijkende neiging kan hebben naar de gebruikerstijd. Dan weet ik dat ik die gene even niet moet spreken.
Hoezo met je maag?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 0 problemen met gebit.
Wel veel met mn maag, kankikutje soms. En soms denk ik dat ik daarom klein ben.
Meeega buikpijn als ik heb gegeten somsquote:
Mijn gebit was echt vies verneukt door het (gal) kotsen.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 0 problemen met gebit.
Wel veel met mn maag, kankikutje soms. En soms denk ik dat ik daarom klein ben.
Beter verhaal van je vriendin jaquote:Op maandag 14 maart 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het bij mn vriendin ook wel eens dat ik ga praten van
"wist je nog die toen en toen, heerlijke avond was dat, precies de goede dronk, lijntje erbij"
Maar dan krijg ik feedback over hoe dat voor haar was die tijd. En dan is het wel snel afgelopen.
Maar met iemand anders kun je daar soms echt heel diep in door gaan, en dan krijg je weer helemaal die feeling hoe het voelde als je 2 flessen stekre drank kocht of dealertje belde.
Je moet ook geen gal kotsen!quote:Op maandag 14 maart 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn gebit was echt vies verneukt door het (gal) kotsen.
Heb daar flink uren voor in de stoel moeten liggen bij de tandarts.
Dat was helaas een ongewenst extern effect van alcohol.quote:
Pijnlijkste maar wel beste manierquote:Op maandag 14 maart 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan krijg ik feedback over hoe dat voor haar was die tijd. En dan is het wel snel afgelopen.
Ohquote:Op maandag 14 maart 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was helaas een ongewenst extern effect van alcohol.
Ik had ook zo'n nazorggroep maar hier was dat echt zo nep vond ikquote:Op maandag 14 maart 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is jammer dat AA mij totaal niet ligt en ik er dus misschien 1 keer per 2 maanden heen ga.
Maar het is wel fijn om met mensen te praten die het gewoon gelijk begrijpen.
In welke zin?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n nazorggroep maar hier was dat echt zo nep vond ik
O ja. Dat heb ik ook wel eens gehoord van een goede kennis van me die bij zo'n ex-drugs verslaafden groepje zit.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het altijd perfect ging met iedereen
Ja, tyfusquote:Op maandag 14 maart 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O ja. Dat heb ik ook wel eens gehoord van een goede kennis van me die bij zo'n ex-drugs verslaafden groepje zit.
Schijnt trouwens best een vrouwendingetje te zijn.
Dan duwen ze er nog een kind bij uit, en dan zijn ze ook gelijk de perfecte moeder.
Maar achteraf stiekem snachts weer snuiven, nee dat is slim.
Wat?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het er zelf ook best lastig mee gehad achteraf, dat het niet allemaal zo perfect is als je vooraf denkt hoor. Maar ben daar wel eerlijk over geweest.
Ik denk dat best veel mensen het irrationele idee hebben dat als ze van hun verslaving af zijn, of er beter mee om kunnen gaan. Dat het leven ook per direct een stuk perfecter wordt.quote:
Ah zo, ja is ook wel zo.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat best veel mensen het irrationele idee hebben dat als ze van hun verslaving af zijn, of er beter mee om kunnen gaan. Dat het leven ook per direct een stuk perfecter wordt.
En sommige mensen gaan dan de tactiek "fake it till you make it" toepassen. Wat je dus best vaak ziet bij nazorg groepjes in mijn beleving.
Maar ik dacht in eerste instantie dat als ik nuchter zou worden dat elk probleem in mijn leven daarna als een soort sneeuw voor de zon zou verdwijnen, dom natuurlijk.
Je zal nu soms ook nog weleens denken dat de periode als drinker een betere gelukzaligere periode was als nu ofniet?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat best veel mensen het irrationele idee hebben dat als ze van hun verslaving af zijn, of er beter mee om kunnen gaan. Dat het leven ook per direct een stuk perfecter wordt.
En sommige mensen gaan dan de tactiek "fake it till you make it" toepassen. Wat je dus best vaak ziet bij nazorg groepjes in mijn beleving.
Maar ik dacht in eerste instantie dat als ik nuchter zou worden dat elk probleem in mijn leven daarna als een soort sneeuw voor de zon zou verdwijnen, dom natuurlijk.
Had je dat zelf gezegd?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En een terugval toegevn vond ik ook veel en veel moeilijker dan de 1e keer een verslaving/probleem toegeven.
Ja, dagelijks.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Je zal nu soms ook nog weleens denken dat de periode als drinker een betere gelukzaligere periode was als nu ofniet?
Alcoholisme is niet echt geheim te houden, wel de mate waarin. Ik was bijvoorbeeld bijzonder goed in flessen verstoppen en liegen over de hoeveelheid. Maar uiteindelijk weet de hele naaste kring het wel, en houd je vooral jezelf voor de gek.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb t eigenlijk altijd geheim gehouden voor iedereen. Ja behalve familie enzo maar verder wist echt niémand het. Tot ik 19 werd, toen ging ik mensen vertellen en ik vond het écht een opluchting
1e keer toegevenquote:
Ja, dat is ook wel zoquote:Op maandag 14 maart 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcoholisme is niet echt geheim te houden, wel de mate waarin. Ik was bijvoorbeeld bijzonder goed in flessen verstoppen en liegen over de hoeveelheid. Maar uiteindelijk weet de hele naaste kring het wel, en houd je vooral jezelf voor de gek.
Daarom is de 1e keer niet zo heel zwaar. Vooral een opluchting.quote:
Goedzo, vasthoudenquote:Op maandag 14 maart 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is de 1e keer niet zo heel zwaar. Vooral een opluchting.
Maar mijn vriendin wist echt al vanaf mijn 16e wel dat ik een drankprobleem had. En toen raakte ik op mn 18e mn huis kwijt doordat de huur naar alcohol ging. En zelfs toen probeerde ik mezelf nog voor de gek te houden dat het ergens anders door kwam.
Maar toegeven dat je terug bent gevallen als je naaste je zo hebben zien verbeteren. Dat is echt zoooo killing, dat gevoel wil ik echt nooit meer ervaren.
Dankje.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dat je er nu zo over kan praten, Inso.
Deed j e vriendin er in het begin ook wat aan of had ze het er niet over? Toen je 16 was en ze door begon te krijgen dat je een probleem had? Of is dat echt pas van de laatste jarenquote:Op maandag 14 maart 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dankje.
Heb er daardoor ook een stuk meer vertrouwen in dat het goed blijft gaan, omdat ik nu de triggers in je hoofd meer kan plaatsen.
Denk niet dat er veel aan te doen is zolang diegene zn eigen gedrag bagatelliseert.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed j e vriendin er in het begin ook wat aan of had ze het er niet over? Toen je 16 was en ze door begon te krijgen dat je een probleem had? Of is dat echt pas van de laatste jaren
Hoeveel toetsen zijn datquote:Op maandag 14 maart 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, heb sinds vanmiddag ruim 60 toetsvragen gemaakt.
Ik ben kapot.
Ben nog niet klaar he?quote:
Welk vak dan?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nog niet klaar he?
Moet er nog 10.
Over krachten, beweging en elektriciteit.
3 hoofdstukken.
Flinke repetitie danquote:
Wist niet dat je dat ook gaf, dacht alleen biologiequote:
En ook nog eens rekenen.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist niet dat je dat ook gaf, dacht alleen biologie
Heb in deze toets al mijn leerlingen verwerkt in de vragen.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurkunde is wel een mooi vak.
Als ik nu mijn keuze mocht maken had ik meer beta vakken genomen..
Nog even volhouden, over een tijdje kan ik je helpen met centjes verdienen.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ook nog eens rekenen.
Ik ga dit niet meer lang trekken.
Hehe.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog even volhouden, over een tijdje kan ik je helpen met centjes verdienen.
Denk je dat je het voor elkaar zou kunnen krijgen om je uren wat meer bij hetzelfde vak te houden in een volgend jaar of heb je daar niet veel inspraak in?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Het aantal uur is wel zwaar, maar vol te houden.
Ik word er alleen zo moe van dat ik 3 vakken geef op 3 verschillende niveau's.
Ja, heb daar wel invloed op.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat je het voor elkaar zou kunnen krijgen om je uren wat meer bij hetzelfde vak te houden in een volgend jaar of heb je daar niet veel inspraak in?
Ja, want ik wil naar bedquote:
Ahhww, nou dat wordt vast snel verholpenquote:Op maandag 14 maart 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gewoon behoefte aan een knuffel
Ah fijn, dan weet je in elk geval wat je te doen staat over een maandje of wat.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb daar wel invloed op.
Ze zijn immers erg tevreden.
De eerste persoon die ik aan zou willen raken zie ik zaterdag pasquote:Op maandag 14 maart 2016 01:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhww, nou dat wordt vast snel verholpen
Ik wil best op vrijdag komen als je me dan niet needy gaat noemen.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste persoon die ik aan zou willen raken zie ik zaterdag pas
Even kijken hoe kapot ik donderdag benquote:Op maandag 14 maart 2016 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best op vrijdag komen als je me dan niet needy gaat noemen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best op vrijdag komen als je me dan niet needy gaat noemen.
Ga ik gewoon minecraft zitten spelen terwijl jij ligt te slapen.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even kijken hoe kapot ik donderdag ben
Hehe.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga ik gewoon minecraft zitten spelen terwijl jij ligt te slapen.
Mijn vriendin heeft UFC gekocht voor ps4.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga ik gewoon minecraft zitten spelen terwijl jij ligt te slapen.
Niets mis mee.quote:
Dat lijkt me echt iets waar ik reuzeberoerd in zou zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft UFC gekocht voor ps4.
Dat is echt kaolo hard spel, echt een aanrader.
Wij zijn beide heel slecht, en het komt er op neer dat we allebei heel veel knoppen heel hard indrukken en hopen op het beste.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Dat lijkt me echt iets waar ik reuzeberoerd in zou zijn.
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2016 01:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geef op en ga maar slapen.
Komt niks zinnigs meer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |