SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Geen idee, zeggen ze toch altijdquote:Op zondag 13 maart 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind het echt heerlijk om te doen.
Vooral saai. Van beide kanten. Feyenoord heeft nou niet echt problemen gehadquote:
Wat voor sport doe jij dan?quote:Op zondag 13 maart 2016 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, zeggen ze toch altijdIk heb het tot 4x geprobeerd, niks voor mij
Fitness 3x per weekquote:Op zondag 13 maart 2016 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor sport doe jij dan?
Vooral walgelijk slecht. Waar vitesse nog walgelijker isquote:Op zondag 13 maart 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral saai. Van beide kanten. Feyenoord heeft nou niet echt problemen gehad
Oh 0-1 Kramergod
Vind het wel chill. Mag alleen wel wat meer aan cardio gaan doen thoughquote:Op zondag 13 maart 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOk lekker. Daar ben ik al een tijdje mee gestopt.
lolquote:Op zondag 13 maart 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel chill. Mag alleen wel wat meer aan cardio gaan doen though
Conditie van een kipnugget
Heel Feyenoord is niet best.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter krijgt elia paar weekjes celstraf wat is die slecht zeg
En moet je voorstellen dat ze dan nog 3e staan.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel Feyenoord is niet best.
het verschil met de nummer 1 en 2 is groot. Wel meer dan terecht.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En moet je voorstellen dat ze dan nog 3e staan.
Wat een wansport is de eredivisie toch ook
lolquote:Op zondag 13 maart 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:
Lol, een note omdat ik emogifde op de sommige mods.
Het is echt treurig. Mag je dan helemaal niks zeggen?
Ik ga bbqenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga vanavond denk ik Kids (1995) kijken.
Drama over seks en drugsgebruik onder jongeren. Schijnt wel deprimerende film te zijn.
klopt jaquote:Op zondag 13 maart 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je een ban had
Nee je hebt een kleine piemel.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want ik ben Indiaas?
Ook al Moslim. Jeetje, van alle markten thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |