Pff ik was daar vroeger echt obsessief mee bezigquote:Op maandag 14 maart 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Kcal tellen. Ultieme controle op je leven vinden mijn hersenen dat.
Ik ook, nu nog steeds.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik was daar vroeger echt obsessief mee bezig
Dat is dan ook de bedoelingquote:
Ik ben dan ook wel van alles in de hand willen hebbenquote:Op maandag 14 maart 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Kcal tellen. Ultieme controle op je leven vinden mijn hersenen dat.
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nu denken dat je een keer vertelde dat je bij de Sumo keer 2de kaartje moest vragen omdat je alles al besteld hadVerbazingwekkend wel met jouw postuur
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel van alles in de hand willen hebben![]()
[..]![]()
Verbazingwekkend als je boulimia hebt zeg, sjonge echt. Zó verbazingwekkend, verwacht je gewoon niet!
Valt mee, gister best veel gegeten (qua kcal dan) dus moest beetje compenseren vandaagquote:Op maandag 14 maart 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit neig techt naar een crashdieet.
Voor mij was het een wedstrijd met mijzelf om zo min mogelijk kcal binnen te krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, nu nog steeds.
Maar is voor mij iets vrij positiets opzich.
Ik ook. Dus ach.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben dan ook wel van alles in de hand willen hebben![]()
![]()
Ja gewoon, je bent klein, iel kind. En dan denk ik bij mezelf dat ik na 3 gangen al bomvol zit.quote:
Verslaafde mensen lijken dan ook allemaal wel op elkaar in veel dingen.quote:
Ja, maar heb ik toch gezegd. Boulimia = eetbuien = grote maagquote:Op maandag 14 maart 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon, je bent klein, iel kind. En dan denk ik bij mezelf dat ik na 3 gangen al bomvol zit.
Dat klopt, echt heerlijk in een kliniek is dat, dat je gewoon mensen om je heen hebt die dezelfde mindfucks hebben.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verslaafde mensen lijken dan ook allemaal wel op elkaar in veel dingen.
Gezellig
Ja, heb een vriendin met beetje alles zelfde.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, echt heerlijk in een kliniek is dat, dat je gewoon mensen om je heen hebt die dezelfde mindfucks hebben.
Omdat het kan.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Meest trieste is toch wel eten weer uitkotsenMijn god. Waarom heb ik dat ooit gedaan.
Nee, ik kan me wel voorstellen dat je dat doet. Maar najaquote:Op maandag 14 maart 2016 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik toch gezegd. Boulimia = eetbuien = grote maag. Dat zie je niet want boulimia = overgeven.
Allemaal logisch. Dat je dat niet kunt voorstellen dat ik dat doe, dat is een ander verhaal en waarschijnlijk eerder het probleempje. En goed ook maar
![]()
Dat is waar. Dat denk ik eigenlijk nog steeds wel eens maar ik zou het niet meer doen denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Omdat het makkelijk is, en efficiënt en snel
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik kan me wel voorstellen dat je dat doet. Maar naja
Laat maarIk vergeet wellicht soms dat je het doet, dat zal het wel zijn
Ik heb wel een ebetje dat als ik met mensen om ga die ook herstellende verslaafden zijn dat het gesprek nog wel eens een bepaalde hoe zeg je dat, verheerlijkende neiging kan hebben naar de gebruikerstijd. Dan weet ik dat ik die gene even niet moet spreken.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb een vriendin met beetje alles zelfde.
Hoef je eigenlijk NIKS uit te leggen
Beter van niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat denk ik eigenlijk nog steeds wel eens maar ik zou het niet meer doen denk ik.
Dat is wel een gebruikelijke eigenschap van ex-gebruikers toch?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een ebetje dat als ik met mensen om ga die ook herstellende verslaafden zijn dat het gesprek nog wel eens een bepaalde hoe zeg je dat, verheerlijkende neiging kan hebben naar de gebruikerstijd. Dan weet ik dat ik die gene even niet moet spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |