Ben er net aan begonnen.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga vanavond de allerlaatste aflevering van Mad Men kijken.
Op Netflix staan nu alle seizoenen en het is definitief afgelopen. Vandaar dat ik vanavond dus echt de allerlaatste aflevering ga zien.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben er net aan begonnen.
Topshowtje deze hoor.
Zijn dit alle seizoenen? Of komen er meer?
Ah ok. Dan kan ik ook ff mooi door met deze.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op Netflix staan nu alle seizoenen en het is definitief afgelopen. Vandaar dat ik vanavond dus echt de allerlaatste aflevering ga zien.
seizoen 7 stond toch nog niet op NL netflix?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op Netflix staan nu alle seizoenen en het is definitief afgelopen. Vandaar dat ik vanavond dus echt de allerlaatste aflevering ga zien.
Sinds een paar weken wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:41 schreef franklop het volgende:
[..]
seizoen 7 stond toch nog niet op NL netflix?
Niet op de Nederlandse netflix hoorquote:
Och, ik zit er helemaal langs! Ik ben in seizoen 6 bezig en dat staat er nog niet zo lang op. Seizoen 7 moet gewoon nog komen. Mooi, dan heb ik nog een heel seizoen.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:41 schreef franklop het volgende:
[..]
seizoen 7 stond toch nog niet op NL netflix?
Ow? Hier nietquote:
Staan die op Netflix dan? Moet alleen nog het 2e deel van het laatste seizoen zien maar ben te lui om te downloaden.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga vanavond de allerlaatste aflevering van Mad Men kijken.
quote:Drew Barrymore and Timothy Olyphant to Star in a New Netflix Comedy Series, Santa Clarita Diet
Victor Fresco’s Comedy Series to Premiere Only on Netflix in 2017
Beverly Hills, Calif., March 18, 2016 — Netflix, the world’s leading Internet TV network, will exclusively launch worldwide in 2017 the new comedy series Santa Clarita Diet, from writer Victor Fresco (Better Off Ted, Andy Richter Controls the Universe).
[...]
In the single-camera series, Joel (Timothy Olyphant, Justified) and Sheila (Drew Barrymore, Blended) are husband and wife realtors leading vaguely discontented lives in the L.A. suburb of Santa Clarita, until Sheila goes through a dramatic change sending both their lives down a road of death and destruction...but in a good way.
[...]
Op Netflix vind ik Breaking Bad, House of Cards, Sons of Anarchy, The Walking Dead, en Daredevil heel dik. Ben ooit begonnen aan Dexter, vond dat ook wel vermakelijk maar door nieuwe seizoenen van The Walking Dead en House of Cards niet meer aan toegekomen. Suits schijnt ook gaaf te zijn, maar nooit gezien.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
5 beste series om te volgen?
House of cards, Lost, Prison Break, 24, Homeland, Sopranos en House of cards heb ik onder andere gezien, wat lijkt daar op van je keuzes?quote:Op maandag 21 maart 2016 09:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Op Netflix vind ik Breaking Bad, House of Cards, Sons of Anarchy, The Walking Dead, en Daredevil heel dik. Ben ooit begonnen aan Dexter, vond dat ook wel vermakelijk maar door nieuwe seizoenen van The Walking Dead en House of Cards niet meer aan toegekomen. Suits schijnt ook gaaf te zijn, maar nooit gezien.
volgens mij heb ik die nog wel op de schijf staan. Ga vanavond wel ff kijken voor je.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Staan die op Netflix dan? Moet alleen nog het 2e deel van het laatste seizoen zien maar ben te lui om te downloaden.
En een traantje gelaten zekerquote:Op maandag 21 maart 2016 10:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
gisteren inside out gekeken. hoewel het een kinderfilm is vond ik het toch heel erg vermakelijk om naar te kijken.
leuke humor! heb soms echt hardop moeten lachen. (en dat heb ik toch niet vaak)
nee dat niet dat heb ik eigenlijk nooit bij films.quote:
Zou voor Breaking Bad gaan als ik jou wasquote:Op maandag 21 maart 2016 09:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
House of cards, Lost, Prison Break, 24, Homeland, Sopranos en House of cards heb ik onder andere gezien, wat lijkt daar op van je keuzes?
True story! Mocht je aan het begin moeite hebben met erdoorheen komen... Gewoon doorkijken!quote:Op maandag 21 maart 2016 12:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zou voor Breaking Bad gaan als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |