abonnement Unibet Coolblue
pi_160885004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat is dus geen Hell on Wheels meer voor mij. Ik ga dat niet meer redden.

ja dat geld ook voor mij had alleen het eerste seizoen nog gezien en wilde eigenlijk nadat ik daredevil had gezien seizoen 2 gaan bekijken.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_160885111
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:09 schreef Apotheose het volgende:

[..]


Wat ik wel jammer vind is dat er zo weinig series zijn die 'af' zijn, zoals Dexter, Mad Men of Breaking Bad. Nou heb ik die laatste nog niet gezien omdat het me niet zo aanspreekt (ok, dat deed dexter me ook niet maar vanaf eerste aflevering verslaafd). Ik vind dat wachten op een nieuw seizoen echt storend. :N
Ja, wel redelijk mee eens. Zal ook wel voor een groot deel een strategie van Netflix zijn. Dat wachten op nieuwe seizoenen zorgt er immers voor dat ze hun abonnees vasthouden.

Waar ik me meer aan stoor is dat ze series halverwege plotseling eraf gooien. Nu dus blijkbaar Hell on Wheels, terwijl ik al een hele tijd wacht op het vierde seizoen daarvan.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 23 maart 2016 @ 15:48:52 #278
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_160887727
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:35 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Ja, wel redelijk mee eens. Zal ook wel voor een groot deel een strategie van Netflix zijn. Dat wachten op nieuwe seizoenen zorgt er immers voor dat ze hun abonnees vasthouden.

Waar ik me meer aan stoor is dat ze series halverwege plotseling eraf gooien. Nu dus blijkbaar Hell on Wheels, terwijl ik al een hele tijd wacht op het vierde seizoen daarvan.
Hoeveel 'complete' series zijn er nu eigenlijk? Series met een afgerond verhaal is nog een vrij nieuw concept, omdat tot een paar jaar terug reeksen zolang mogelijk door moesten gaan tot ze uiteindelijk gecanceld weren.

Buiten de genoemde voorbeelden zijn er maar weinig series waar de term compleet op van toepassing is, en dan spreek ik over series die ook echt een compleet verhaal vertellen en niet de series met stand-alone afleveringen.

Ik kan me nog Lost en Sons of Anarchy voorstellen, maar daarbuiten kom je in HBO-series terecht.

Daarin is compleet aanbod genoeg!
pi_160888113
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:48 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Hoeveel 'complete' series zijn er nu eigenlijk? Series met een afgerond verhaal is nog een vrij nieuw concept, omdat tot een paar jaar terug reeksen zolang mogelijk door moesten gaan tot ze uiteindelijk gecanceld weren.

Buiten de genoemde voorbeelden zijn er maar weinig series waar de term compleet op van toepassing is, en dan spreek ik over series die ook echt een compleet verhaal vertellen en niet de series met stand-alone afleveringen.

Ik kan me nog Lost en Sons of Anarchy voorstellen, maar daarbuiten kom je in HBO-series terecht.

Daarin is compleet aanbod genoeg!
Met de door jou gestelde criteria zullen dat er niet heel veel zijn inderdaad. Fringe schiet me nog te binnen en binnenkort kunnen we ook Person of Interest in dit rijtje plaatsen. Zullen er ongetwijfeld nog meer zijn, maar die schieten me zo gauw niet te binnen. Wel een hoop series die weliswaar vervroegd hebben moeten stoppen, maar die het wel goed hebben kunnen afsluiten. Is wat mij betreft ook helemaal prima, niet alles hoeft langlopend te zijn.

Toch denk ik dat je wel degelijk de series met stand-alone afleveringen mee moet tellen. Pak 'm beet een The Blacklist heeft ongetwijfeld een trouwe groep volgers op Netflix, mensen die er een maandelijks bedrag voor over hebben om die serie te kunnen zien. Niet iedereen is van het downloaden. In dat licht denk ik dat er nog wel winst voor Netflix te behalen valt door simpelweg meer van zulke procedurals aan te bieden.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 23 maart 2016 @ 16:18:18 #280
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_160888228
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:10 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Met de door jou gestelde criteria zullen dat er niet heel veel zijn inderdaad. Fringe schiet me nog te binnen en binnenkort kunnen we ook Person of Interest in dit rijtje plaatsen. Zullen er ongetwijfeld nog meer zijn, maar die schieten me zo gauw niet te binnen. Wel een hoop series die weliswaar vervroegd hebben moeten stoppen, maar die het wel goed hebben kunnen afsluiten. Is wat mij betreft ook helemaal prima, niet alles hoeft langlopend te zijn.

Toch denk ik dat je wel degelijk de series met stand-alone afleveringen mee moet tellen. Pak 'm beet een The Blacklist heeft ongetwijfeld een trouwe groep volgers op Netflix, mensen die er een maandelijks bedrag voor over hebben om die serie te kunnen zien. Niet iedereen is van het downloaden. In dat licht denk ik dat er nog wel winst voor Netflix te behalen valt door simpelweg meer van zulke procedurals aan te bieden.
Zeker.

Ik reageerde op het eerder genoemde commentaar dat er weinig 'complete' series zijn.
Procedurals zullen er tot in den treure blijven, maar daarbij moet je gewoon accepteren dat die niet als binge-object zijn ontwikkeld en een jaar wachten op een nieuw seizoen er gewoon bij hoort. Ze zullen geen volledige series gaan ontwikkelen en dan pas plaatsen.

In dat opzicht is de Antholgy-strategie wel een heerlijk iets. Ieder seizoen een afgerond verhaal. American Horror Story, Fargo, Scream Queens (al op Netflix?) en America Crime Story.
pi_160889488
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_160889811
quote:
Lijkt me superleuk! Alleen al om Ricky Gervais. :Y)
pi_160895732
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fool's Gold – 2008 12 1:52 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Feelgood
Een nieuwe aanwijzing geeft deze fortuinjager de hoop om een legendarische schat te vinden... en zijn huwelijk te redden.

Hangover, The – 2009 12 1:39 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Als drie vrienden eindelijk wakker worden na een wilde vrijgezellenfeest, is hun beste vriend spoorloos verdwenen en hij is degene die in het huwelijksbootje stapt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_160903370
Continuum

Aan het kijken, eerst afgezet want te SF maar het wordt beter. Interessant zelfs, een blik in de toekomst maar is die toekomst wel wat "we" willen. Valt de toekomst te veranderen, is er wel een toekomst als je teruggaat in de tijd en wat als je iets drastisch verandert in het verleden.

Yup, het boeit me 8-)

Arrested development geprobeert maar nee :O Niet mijn humor.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_160903696
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 24 maart 2016 @ 07:50:44 #286
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_160903755
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:18 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

:Y
Maar ik ben er helaas al weer bijna doorheen ;( .

Vandaag een nieuwe serie bijgekomen op Netflix en gelijk maar toegevoegd aan m'n watchlist: Scorpion
Homeland wás ontzettend goed, daarna wel aardig om te blijven volgen.
Scorpion moet je echt gaan dumpen. Dat is zo afschuwelijk slecht.
pi_160911687
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_160912523
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_160912845
quote:
Ik kan me niet herinneren eigenlijk wanneer ik voor het laatst live iets heb gekeken. Behalve sportwedstrijden dan.
pi_160920201
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belle en het Beest – 1991 AL 1:25 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Sci-Fi
De slimme, jonge Belle betreedt het kasteel van een mysterieus beest. Met hulp van zijn personeel leert ze dat ware schoonheid recht uit het hart komt.

Kleine zeemeermin, De – 1989 AL 1:22 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Avontuur
Een heetgebakerde meerminprinses, Ariel, wordt verliefd op de menselijke Prins Eric en zet alles op het spel om bij hem te kunnen zijn.

Prinses en de kikker, De – 2009 6 1:38 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Sci-Fi
Ontdek in deze briljante versie van ‘s werelds meest beroemde kus wat er echt gebeurde nadat de prinses de kikker kuste.

Rapunzel – 2010 6 1:42 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Sci-Fi
Disney verfilmde het sprookje van de gebroeders Grimm over Rapunzel, een langharige schoonheid die gevangen is gezet in een toren door de boze heks Moeder Gothel.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_160920279
*O*
Ik zag rapunzel gister al staan, vond het al zo raar :D
Tap tap tap
pi_160920807
De kleine zeemeermin! De eerste film die ik ooit in de bios zag O+
  vrijdag 25 maart 2016 @ 00:42:03 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160925785
Diep in de zee! *O*

Een van de weinige Disneyfilms die ik in het NL beter vind dan het origineel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160927450
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As Good as It Gets – 1997 6 2:18 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Hoofdrollen: Jack Nicholson, Helen Hunt, Greg Kinnear
Melvin Udall is een gecompliceerde mopperkont. Alleen Carol, de serveerster van het restaurant waar hij eet, lijkt hem te begrijpen en dit leidt tot een rare romance.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_160927585
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diep in de zee! *O*

Een van de weinige Disneyfilms die ik in het NL beter vind dan het origineel.
Zat ik van de week nog te mopperen dat kinderfilms bij mij maar niet in het Engels willen, maar deze moet in het Nederlands. Al was het maar vanwege Sebastiaan.
pi_160928013
Ze hebben wel veel weggehaald de laatste tijd. Ik zocht net naar die cartoons van Justice leauge maar het staat er niet meer op. Jammer dit
  vrijdag 25 maart 2016 @ 10:08:59 #297
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160928122
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:11 schreef Aether het volgende:
Belle en het Beest – 1991 AL 1:25 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Sci-Fi

Prinses en de kikker, De – 2009 6 1:38 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Sci-Fi
Ontdek in deze briljante versie van ‘s werelds meest beroemde kus wat er echt gebeurde nadat de prinses de kikker kuste.

Rapunzel – 2010 6 1:42 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Sci-Fi
Disney verfilmde het sprookje van de gebroeders Grimm over Rapunzel, een langharige schoonheid die gevangen is gezet in een toren door de boze heks Moeder Gothel.
Genre: Sci-fi _O-
  Moderator vrijdag 25 maart 2016 @ 10:35:57 #298
382129 crew  Donna
pi_160928514
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 18:40 schreef Forbry het volgende:

lokquote
Ik zou je op de hoogte houden over Top of the Lake

Ik zit nu in aflevering 5 (van 7) en sinds aflevering 4 vind ik het toch wel weer erg leuk. Aflevering 2 en 3 vond ik een beetje saai, maar als je niks te doen hebt zou ik toch zeker even kijken.
pi_160928532
Voor de mensen die The Goldbergs hadden getipt, bedankt! Die twee seizoenen gingen er te snel doorheen.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 maart 2016 @ 10:41:54 #300
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160928573
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 10:38 schreef Stranger het volgende:
Voor de mensen die The Goldbergs hadden getipt, bedankt! Die twee seizoenen gingen er te snel doorheen.
Hoorde ik ook wat over ja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')