Echt hé, godverdommequote:Op zondag 13 maart 2016 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee, want uit de vrije trap waar de 1-0 uitviel was wel sprake van opzet...
Theo Reitsma over de Eftelingquote:,,Ik wist niet wat me zou overkomen, maar vond het een fenomeen," zegt Reitsma. ,,De hoeveelheid mensen, de attracties. Ik was onder de indruk. En doodmoe uiteindelijk, want het was best een behoorlijke klus. Nee, ik ben nergens in geweest, alleen in een treintje."
quote:Op zondag 13 maart 2016 13:10 schreef Tagliano het volgende:
Tevens is Ron de Rijk niet veel ouder maar die mag wel op het hoofdkanaal
Bah bah bah, wanbeleidquote:Op zondag 13 maart 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
63 jaar.
Ik zie je graag terug om 14:30, zodat we kunnen lachen om Feyenoord en/of Vitessequote:Op zondag 13 maart 2016 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme, nou... ik ga wat anders doen
Dan ga je nu toch lekker, maakt het uitquote:Op zondag 13 maart 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen mijn vriendin vanmorgen vroeg, zullen we rond een uur of 12.00 even wat leuks gaan doen met ons dochtertje zei ik nog, doe even lekker normaal. Ado speelt. Daar heb ik nu spijt van.
Het mooie is dat hij niet eens in de wedstrijd hoeft te zitten.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:13 schreef tompsv18 het volgende:
8e goal in 530 minuten voor Boymans. Toch best een fenomeen.
Voetbal verkiezen boven je eigen kind is sowieso not dun, vind ik dan.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen mijn vriendin vanmorgen vroeg, zullen we rond een uur of 12.00 even wat leuks gaan doen met ons dochtertje zei ik nog, doe even lekker normaal. Ado speelt. Daar heb ik nu spijt van.
Dit wordt niks meer inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ga je nu toch lekker, maakt het uit
Hij had Boymans de hele tijd op 1 centimeter en op het moment supreme gaat hij achter zijn rug verdedigen, uhuquote:Op zondag 13 maart 2016 13:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Terwijl hij echt goed stond te voetballen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |