abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160636899
Daarvoor moest ze helemaal naar New York? Ik zou zeggen bezoek eens de plaatselijke moskee.
pi_160637033
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind vrouwen die elkaar niet ondersteunen wanneer het aankomt op seksuele intimidatie aardig negatief .

Maar ik begrijp uit je toon dat jij het er niet mee eens bent? Jij kan je ook niet vinden in dat mannen ook vrouwen meer zouden kunnen helpen als het aankomt op seksuele intimidatie, dat het niet een vrouwenprobleem maar een maatschappelijk probleem is?

Gewoon uit nieuwsgierigheid gezien ik jou de hele tijd negatief op mij zie reageren maar bijvoorbeeld niet reageert op de heer die haast alle Nederlandse vrouwen een slet noemt. ;)
Meh vind dit niet een negatieve uitspraak over vrouwen.

Maar ik vind sexuele intimidatie een unisex probleem. En ik vind ook dat billenknijperij enzo compleet wordt opgeblazen. Iets met een mug en een olifant....

En wat er gezegd werd over je als slet kleden en gedragen, if it acts like a... Ik voelde mij er in elk geval niet door aangesproken of beledigd.
pi_160637098
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind vrouwen die elkaar niet ondersteunen wanneer het aankomt op seksuele intimidatie aardig negatief .

Maar ik begrijp uit je toon dat jij het er niet mee eens bent? Jij kan je ook niet vinden in dat mannen ook vrouwen meer zouden kunnen helpen als het aankomt op seksuele intimidatie, dat het niet een vrouwenprobleem maar een maatschappelijk probleem is?

Gewoon uit nieuwsgierigheid gezien ik jou de hele tijd negatief op mij zie reageren maar bijvoorbeeld niet reageert op de heer die haast alle Nederlandse vrouwen een slet noemt. ;)
Vrouwen moeten het altijd voor elkaar opnemen, lang leve de sisterhood. :r
Constateren dat (gelukkig) niet elke vrouw dat doet vind ik nou niet echt bepaald een negatieve uitlating over vrouwen van hetzelfde caliber als hoe negatief je over mannen praat.

Weer focus je je specifiek op de zielige vrouwtjes die slachtoffer zijn van de kwaadaardige mannen en maak jij juist weer het onderscheid terwijl je anders pretendeert.
  zondag 13 maart 2016 @ 15:41:13 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160637154
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:37 schreef IndigoCrystal het volgende:

[..]

Meh vind dit niet een negatieve uitspraak over vrouwen.

Maar ik vind sexuele intimidatie een unisex probleem. En ik vind ook dat billenknijperij enzo compleet wordt opgeblazen. Iets met een mug en een olifant....

En wat er gezegd werd over je als slet kleden en gedragen, if it acts like a... Ik voelde mij er in elk geval niet door aangesproken of beledigd.
Ik persoonlijk vind aangeraakt worden door een vreemde op een intieme plek gewoonweg heel erg onprettig, of het nu billenknijpen, de borsten aanraken of wat dan ook is, ik voel me daar niet prettig bij dus vanuit mijn oogpunt is dat niet opgeblazen.
Het is blijkbaar gedrag wat je maar zou moeten accepteren en ik weiger dat.

Maar hoe gedraagt een slet zich dan? Gezien blijkbaar haast alle Nederlandse vrouwen zich als een slet gedragen behalve jij kan jij mij vast uitleggen wat dit sletterige gedrag is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 13 maart 2016 @ 15:42:58 #156
37769 erodome
Zweefteef
pi_160637206
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:29 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Laten we nu niet net doen alsof het alleen mannen tegen vrouwen is. Vrouwen kunnen hier zelf ook wat van. Dat is alleen niet maatschappelijk geaccepteerd om aan te kaarten.
Ook daar mag best wat van gezegd worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 13 maart 2016 @ 15:44:12 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_160637244
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:32 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Op zich wel een interessante vraag: wie moet wie dan beschermen als het vrouw / vrouw is of man / man. Geeft al aan dat de benadering van Bussemaker veel te seksistisch is en niet te generaliseren.
Gewoon algemeen, de omgeving. Maakt niet uit of het mannen of vrouwen zijn, zou gewoon normaal moeten zijn om er even wat van te zeggen.
Hoeft geen heel gedoe van gemaakt te worden, maar gewoon rustig wat afkeur laten blijken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160637348
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Gewoon algemeen, de omgeving. Maakt niet uit of het mannen of vrouwen zijn, zou gewoon normaal moeten zijn om er even wat van te zeggen.
Hoeft geen heel gedoe van gemaakt te worden, maar gewoon rustig wat afkeur laten blijken.
Dan is het opgelost want dat gebeurt ook. ^O^
  zondag 13 maart 2016 @ 15:55:45 #159
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_160637615
Bussemaker kan gerust zijn, voorheen negeerde ik seksueel geweld tegen vrouwen altijd. Maar na deze oproep zal ik toch mijn afschuw uitspreken voor ik doorloop.
pi_160637635
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind aangeraakt worden door een vreemde op een intieme plek gewoonweg heel erg onprettig, of het nu billenknijpen, de borsten aanraken of wat dan ook is, ik voel me daar niet prettig bij dus vanuit mijn oogpunt is dat niet opgeblazen.
Het is blijkbaar gedrag wat je maar zou moeten accepteren en ik weiger dat.

Maar hoe gedraagt een slet zich dan? Gezien blijkbaar haast alle Nederlandse vrouwen zich als een slet gedragen behalve jij kan jij mij vast uitleggen wat dit sletterige gedrag is.
Ik ook niet en dat accepteer IK ook niet, door dat kenbaar te maken. Hoef ik niet elke keer een drama van te maken. Gaat het echt te ver dan naar de politie.

Dat zeg ik niet,zoals je kan lezen...
Ik zeg dat ik mij er niet door aangesproken of beledigd voel, snappie?
  zondag 13 maart 2016 @ 15:57:14 #161
37769 erodome
Zweefteef
pi_160637664
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Oh oh nu heet het ineens "aandacht van een bepaalde man"! :D :')

Als je als vrouw niet in het openbaar als slet behandeld wilt worden, dan is verstandig om je in het openbaar niet als slet te gedragen. Dat lijkt me simpel zat.

Gedraag je je in het openbaar wel als slet (en nagenoeg alle blanke Nederlandse vrouwen doen dat), doordat je het accepteert dat "bepaalde mannen" in het openbaar op een seksuele manier aan je zitten, dan moet je ook niet zeiken dat er weleens iets gebeurt waar je minder trek in hebt.
Wat een onzin dit. Ik ken echt geen enkele vrouw die het geweldig leuk vindt om zo in het voorbij gaan gegraait of getikt te worden. Wel die er hun schouders bij ophalen en niet echt mee zitten, maar thuis komen om aan je vriendinnen te vertellen wat voor tofs je nou weer is overkomen, nee.

Dat er vrouwen zijn die iemand uitnodigen om aan ze te zitten is een compleet ander verhaal, heeft niets met seksuele intimidatie te maken en geeft anderen geen recht om ongevraagd aan haar te zitten.

Iemand die actief seksueel gedrag vertoond is geen filantropische instelling voor iedereen die er maar aan wil zitten.
pi_160637690
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Is normaal in mijn omgeving...
  zondag 13 maart 2016 @ 16:09:18 #163
37769 erodome
Zweefteef
pi_160638016
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Natuurlijk zeg ik er iets van, en dan krijg je reacties als bovenstaande...met andere woorden, als je als vrouw voor jezelf opkomt stel je je aan, zoals Polenbatser ook al aan gaf.
Klopt, dan ben een je zeikwijf, lolverpester, aansteller en ga zo maar door.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:13:48 #164
37769 erodome
Zweefteef
pi_160638117
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:47 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dan is het opgelost want dat gebeurt ook. ^O^
Sorry, niet mijn ervaring. Wel als het ernstiger wordt, dat wel, maar wel dat een bepaalde mate van seksueel lastig vallen gewoon redelijk geaccepteerd is. Zo geaccepteerd dat ook vrouwen het verdedigen, het dus een maatschappelijk probleem is en geen m/v probleem.

Vroeger met uitgaan was het gewoon normaal dat er aan je gezeten werd op verschillende manieren, de glijder, de knijper, de even snel die tiet aanraker en ga zo maar door. En de vrouwen die daar wat van zeiden waren zeikwijfen die zich niet zo aan moesten stellen.
pi_160638208
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Sorry, niet mijn ervaring. Wel als het ernstiger wordt, dat wel, maar wel dat een bepaalde mate van seksueel lastig vallen gewoon redelijk geaccepteerd is. Zo geaccepteerd dat ook vrouwen het verdedigen, het dus een maatschappelijk probleem is en geen m/v probleem.

Vroeger met uitgaan was het gewoon normaal dat er aan je gezeten werd op verschillende manieren, de glijder, de knijper, de even snel die tiet aanraker en ga zo maar door. En de vrouwen die daar wat van zeiden waren zeikwijfen die zich niet zo aan moesten stellen.
Bullshit. Die nonsens ga ik niet weer met je bespreken.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:18:56 #166
37769 erodome
Zweefteef
pi_160638265
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:17 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Bullshit. Die nonsens ga ik niet weer met je bespreken.
Wat nou bullshit, ik en vele andere vrouwen ervaren dit zo. Ik word dus echt moe van mannen zoals jij die maar gewoon lekker zeggen ik heb het niet gezien dus het gebeurd niet.
pi_160638397
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat nou bullshit, ik en vele andere vrouwen ervaren dit zo. Ik word dus echt moe van mannen zoals jij die maar gewoon lekker zeggen ik heb het niet gezien dus het gebeurd niet.
En zo word ik moe van beschadigde vrouwen die net doen of hun subjectieve realiteit de objectieve realiteit is.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:25:04 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_160638433
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:23 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En zo word ik moe van beschadigde vrouwen die net doen of hun subjectieve realiteit de objectieve realiteit is.
En hoepla, daar is meneer persoonlijke aanval weer, die vanalles projecteerd op iemand om iemand maar weg te kunnen zetten.
pi_160638453
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Echt compleet niet mijn ervaring dat dat gezegd werd. Of je moest er inderdaad over door blijven emmeren, terwijl het al afgehandeld/opgelost was.
pi_160638498
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:25 schreef erodome het volgende:

[..]

En hoepla, daar is meneer persoonlijke aanval weer, die vanalles projecteerd op iemand om iemand maar weg te kunnen zetten.
Als je niet kunt incasseren moet je ook niet uitdelen met je "mannen zoals jij".
  zondag 13 maart 2016 @ 16:28:51 #171
37769 erodome
Zweefteef
pi_160638541
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:27 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Als je niet kunt incasseren moet je ook niet uitdelen met je "mannen zoals jij".
Jij zegt dit dan ook echt iedere keer, dat ging direct over wat jij zelf zegt hier.
Een reactie op wat jij zei ipv een of andere sneue projectie die je doet om mensen weg te zetten.
pi_160638599
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij zegt dit dan ook echt iedere keer, dat ging direct over wat jij zelf zegt hier.
Een reactie op wat jij zei ipv een of andere sneue projectie die je doet om mensen weg te zetten.
:O
  zondag 13 maart 2016 @ 16:30:51 #173
37769 erodome
Zweefteef
pi_160638615
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:30 schreef TerryStone het volgende:

[..]

:O
Idd, je projectie's zijn erg vermoeiend te noemen, helemaal mee eens.
pi_160638680
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Actually..jij begon nu zelf en ik geloof niet dat hij zegt dat jij zo'n vrouw bent..

quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:18 schreef erodome het volgende:

[..]

pi_160638714
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd, je projectie's zijn erg vermoeiend te noemen, helemaal mee eens.
Bedankt dat je me eraan herinnert waarom ik je niet serieus moet nemen... Kleuter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')