quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:47 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hem zelf maakt. Mag ik het kaartje van je eerste zien?
Wij gaan geloof ik toch maar voor een bestaand kaartje. Heb al genoeg andere dingen aan mijn hoofd. Vrijdag de hypotheek regelen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:03 schreef Quoi het volgende:
Ook benieuwd elamanilo naar je eerste kaartjeEn naar de jouwe Lamb!
Drukke dag hier. Ik barstte van de energie na mijn uurtje sporten (in de zon) vanmorgen, incl een uur fietsen (heen en terug). Daarna direct naar een verjaardag en aansluitend thee & chocola met een vriendin.
In de tram naar huis vielen mijn ogen dicht. En die banden trekken lekkerAfijn, ik lig nu voor dood in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hier lichamelijk weer een prachtige perfecte zwangerschap, nauwelijks een kwaal te bekennen. Heel soms na veel lichamelijke inspanning heeft m'n lichaam even een dagje rust nodig om weer bij te komen, maar dat is niets raars.
Vroeg wakker herken ik wel, dat was echt beide keren m'n eerste zwangerschapssymptoom, ik ben normaal echt een avondmens!En nu dus een heel ander ritme, rond half 11 in bed, rond half 8 weer wakker.
Oh en ik kwijl soms een beetje in m'n slaap, gewoon met dichte mond trouwens, denk dat er meer kwijl is en dat het wateriger is waardoor het gewoon uit m'n mondhoek lekt soms.![]()
Als je t doet, moet je het goed doen!quote:Op zondag 13 maart 2016 08:40 schreef Skittles het volgende:
Doe je weer een rondje 'verzamel alle symptomen/klachten', GM?
Ja, dat is uiteindelijk wel het handigst denk ik. Hoe meer filmpjes ik mijn vriend laat zien hoe leuker hij het lijkt te vindenquote:Op zondag 13 maart 2016 09:18 schreef Quoi het volgende:
Mooi ela! Zat die bloem er dan ook in?![]()
Miezziej, ik dacht zelf voor ons aan allebei een eigen doek. Hij zoekt dan maar uit wat hij prettig vindIk vermoed nl ook dat onze smaken verschillen. Lijkt me ook handig bij kindje halen/brengen om altijd onze eigen doek bij ons te hebben
Ik vannacht weer van alles uitgezocht: ronde box, waterkoker met 40gr stand
Ja, we hebben een paar kaartjes gepland en er kwamen een heleboel klaprozen uit! (Een pot vol.)quote:Op zondag 13 maart 2016 09:18 schreef Quoi het volgende:
Mooi ela! Zat die bloem er dan ook in?![]()
Miezziej, ik dacht zelf voor ons aan allebei een eigen doek. Hij zoekt dan maar uit wat hij prettig vindIk vermoed nl ook dat onze smaken verschillen. Lijkt me ook handig bij kindje halen/brengen om altijd onze eigen doek bij ons te hebben
Ik vannacht weer van alles uitgezocht: ronde box, waterkoker met 40gr stand
O ik zoek het uit, maar koop het nog niet hoorquote:Op zondag 13 maart 2016 09:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, dat is uiteindelijk wel het handigst denk ik. Hoe meer filmpjes ik mijn vriend laat zien hoe leuker hij het lijkt te vinden
Ik heb echt nog niets gekocht voor de babyKomt ook door de aankomende verhuizing denk ik... Ik vind het stom om allemaal spullen hier te stallen terwijl ik het over 2 weken ook meteen in het nieuwe huis zou kunnen stallen
Ja, moet nog veel gebeuren enzoo maar toch
Ja de lente is het seizoen waarin ze waarschijnlijk geboren wordtquote:Op zondag 13 maart 2016 12:32 schreef Molo het volgende:
Ja het gaat bizar hard eigenlijk he?
Jij ook gefeliciteerd, echt bijzonder dit
En gek dat het alweer een half jaar is, over drie maandjes is onze mini er al
Ik moet nog 5,5 weken werken (2 weken vakantie tussendoor). Nog een hoop te doen op werk en thuis, daar krijg ik soms wel beetje de kriebels van, maar gaat vast goed komen. Ik probeer het een beetje los te laten, hoort er ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |