Waarom niet?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een man kan daar simpelweg niets over te zeggen hebben.
Ik ook niet. Maar je hoort ook niks over haar in de campagne. Komt dat omdat die Green Party opzichzelf staat en straks pas meedingt ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik kende haar tot vandaag niet.
[..]
Misschien kan hij het gewoon niet uiten.
Toch kun je het niet afdwingen.
Hij wil het niet, of hij kan het niet. Dan houdt het op.
Dan kun je beter voor jezelf een andere manier vinden om het af te sluiten.
Als je niet om diegene geeft, dan zeg je dat toch?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nog om die gene geeft.
Dan moet ie dat zeggen; he ik kan het niet en/of ik wil het niet.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik kende haar tot vandaag niet.
[..]
Misschien kan hij het gewoon niet uiten.
Toch kun je het niet afdwingen.
Hij wil het niet, of hij kan het niet. Dan houdt het op.
Dan kun je beter voor jezelf een andere manier vinden om het af te sluiten.
Omdat je als man een vrouw enerzijds niet tot het houden kan dwingen, en ook niet tot een abortus.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het zou dan mijn kind zijn dat ter wereld zou komen.
Als het geboren wordt, heb ik daar toch ook wat over te zeggen?
Ik zou iig veel verplichtingen hebben.
Ja, als je dat niet zegt geef je gewoon niets erom.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Als je niet om diegene geeft, dan zeg je dat toch?
Maar relationeel mag je wel vinden dat je vrouw jouw mening mee laat tellen in haar beslissingquote:Op zondag 13 maart 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je als man een vrouw enerzijds niet tot het houden kan dwingen, en ook niet tot een abortus.
Daarmee zijn al je rechten gewoon op een 0,0 punt. Aangezien er geen tussenweg is tussen abortus of geen abortus.
Zijn nu bezig met de selectie voor de kandidaat he?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar je hoort ook niks over haar in de campagne. Komt dat omdat die Green Party opzichzelf staat en straks pas meedingt ofzo?
Klopt.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je niet om diegene geeft, dan zeg je dat toch?
Dan ga je toch niet op die manier drie maanden door?
[..]
Dan moet ie dat zeggen; he ik kan het niet en/of ik wil het niet.
Dan moet ie niet mij in de waan laten daar er iets komt.
Ja, mag je vinden. Het is alleen neit zo, zal nooit zo zijn. En slaat dus nergens op.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar relationeel mag je wel vinden dat je vrouw jouw mening mee laat tellen in haar beslissing
quote:Op zondag 13 maart 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet zegt geef je gewoon niets erom.
Ja, ik weet ook dat eigenlijk alles wat ik nu doe aan mij ligtquote:Op zondag 13 maart 2016 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn nu bezig met de selectie voor de kandidaat he?
Reps en Dems doen dat zo groots en openbaar.
Greens beginnen straks pas, tijdens de GE.
[..]
Klopt.
Zou hij moeten doen.
Maar dat gaat niet gebeuren lijkt me.
Ja I knowquote:Op zondag 13 maart 2016 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn nu bezig met de selectie voor de kandidaat he?
Reps en Dems doen dat zo groots en openbaar.
Greens beginnen straks pas, tijdens de GE.
[..]
Klopt.
Zou hij moeten doen.
Maar dat gaat niet gebeuren lijkt me.
Pijnlijk genoeg is Zweden nu wel bezig met rechten voor de man in zo'n situatie.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je als man een vrouw enerzijds niet tot het houden kan dwingen, en ook niet tot een abortus.
Daarmee zijn al je rechten gewoon op een 0,0 punt. Aangezien er geen tussenweg is tussen abortus of geen abortus.
Dat gaat over de verantwoordelijkheden na geboorte. Dat is een hele andere discussie, en zit een ekrn van waarheid in.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pijnlijk genoeg is Zweden nu wel bezig met rechten voor de man in zo'n situatie.
Ik meende gelezen te hebben dat het al ging om rechten na verwekking.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gaat over de verantwoordelijkheden na geboorte. Dat is een hele andere discussie, en zit een ekrn van waarheid in.
quote:Op zondag 13 maart 2016 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik weet ook dat eigenlijk alles wat ik nu doe aan mij ligt.
Want het is allemaal duidelijk.. kan het alleen niet accepteren.
Kun je als vrouw ook zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je als man geen kinderen wilt moet je je penis gewoon niet in een vrouw steken zolang er geen manieren zijn om zelf de controle te houden.
Ja, ik heb ook genoeg hoor. Daar gaat t niet omquote:Op zondag 13 maart 2016 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meende gelezen te hebben dat het al ging om rechten na verwekking.
Maar goed, ik heb nu ook geen tijd om me in te lezen.
[..]
Ik ken het dal waar je in zit wel.
Komt allemaal weer goed. Focus je op de dingen die je nog wel hebt.
Kan je zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je als vrouw ook zeggen.
Je moet gewoon je benen bij elkaar houden.
Sterkte.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Genoeg gejankt hoor
Jointje draaiendouchie
Ik wil heel graag zeuren, maar het is puur herhaling en andere mensen gaan zich er wel erg aan irriterenquote:Op zondag 13 maart 2016 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte.
Als je nog wat wilt zeuren hoor ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |