Tsja, dat is kut inderdaad. Maar het enige wat ik kan zeggen is dat je dat niet te horen krijgtquote:Op zondag 13 maart 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik aaaal.
Maar ik kan het niet accepteren dat het allemaal nooit iets heeft betekend. Zou gewoon IETS willen horen/zien weet ik het dat ik gewoon iets zou hebben betekend. En niet omdat ik daar zo vaak om vraag, maar omdat híj niet zou willen dat ik me als stront zou voelen door hem.. Tenminste, als je om iemand geeft, is dat toch zo
Kan gewoon niet accepteren, wil zo graag iets krijgen wat ik toch niet krijg en kan gewoon niet acceptereeeen
Ja, krijg niet te horen.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat is kut inderdaad. Maar het enige wat ik kan zeggen is dat je dat niet te horen krijgt
Hoe kut dat ook klinktMaar het is niet anders
Ik ben altijd wel lief tegen haar.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij is Loka tevreden met jou, dus je hoeft niet aangesproken te voelen.
Zou dat een relatie-breker zijn mocht het tot dat punt komen?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel lief tegen haar.
Enige tot nu toe is een scherp verschil van mening omtrent abortus rechten.
Ja, maar wraak en elkaar pijn doen omdat hij het ook doetquote:Op zondag 13 maart 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
En nu wil ik hem graag pijn doen. Gewoon omdat ik echt al drie maanden hier om loop te janken en ik wil dat hij ook wel beetje verdriet heeft. En ik wil dat beetje merken, WANT DAN HEB IK OOIT IETS VOOR HEM BETEKEND
Maar nu
Ik word echt gekkieiee
filthy hippyquote:Op zondag 13 maart 2016 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, eindelijk mijn uitslag
75% Johnson
75% Stein
74% Sanders
70% Clinton
70% Trump
66% Cruz
Een webcam?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
M'n tindermatch vroeg net: "ken jij een goed product dat echt de menselijke interactie met technologie verandert?"
ik snap de vraag niet, vind het moeilijk om iets bij te voorstellen![]()
weten jullie iets?
Stein stond ook hoog bij mij jaquote:Op zondag 13 maart 2016 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, eindelijk mijn uitslag
75% Johnson
75% Stein
74% Sanders
70% Clinton
70% Trump
66% Cruz
Lol, neequote:Op zondag 13 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
M'n tindermatch vroeg net: "ken jij een goed product dat echt de menselijke interactie met technologie verandert?"
ik snap de vraag niet, vind het moeilijk om iets bij te voorstellen![]()
weten jullie iets?
Ging over rechten van de man bij een abortus.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat een relatie-breker zijn mocht het tot dat punt komen?
Als jij je vriendin heel veel pijn hebt gedaan, maak je dat dan goed?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze menselijke interactie gaat mij de pet te boven
Uiteraard.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als jij je vriendin heel veel pijn hebt gedaan, maak je dat dan goed?
Ah zo,quote:Op zondag 13 maart 2016 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging over rechten van de man bij een abortus.
Ik vind dat een man daar ook iets over te zeggen moet hebben. Zij vindt van niet.
Stel dus dat ze onverhoopt zwanger raakt. Dan is het onze eigen schuld.
Dan zou ik niet snel voor een abortus gaan. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Een man kan daar simpelweg niets over te zeggen hebben.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind dat een man daar ook iets over te zeggen moet hebben. Zij vindt van niet.
Nee maar is wel normaal als je iemand veel verdriet doet dat je dat goed maakt toch?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik kan niet zeggen dat ik haar heel veel pijn heb gedaan bewust.
Ja, door mijn alcoholgebruik. Maar verder niet echt door een bewuste actie.
Sorry.quote:
Ik kende haar tot vandaag niet.quote:
Misschien kan hij het gewoon niet uiten.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Maar nu zit ik ook weer in dat gevoel dat ik het zó graag wil dat ik weer bijna ge zeuren weet je wel.Maar heb vandaag ook al twee keer gevraagd om nog laatste beetje liefde van hem. Voordat we echt elkaar nooit meer spreken en ja. Toen had ie ook niks te zeggen...
Maar vind gewoon kut dat het nu dus echt daadwerkelijk is afgesloten met 'heb nooit wat voor je betekend' en dat hij dat gewoon prima vind (want anders had ie nog wel wat gezegd.. toch ?)
Ligt eraan of je nog om die gene geeft.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar is wel normaal als je iemand veel verdriet doet dat je dat goed maakt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |