Wij hebben vanavond meer actie dan GGMM in zijn hele levenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nee, absolutelie nut. Al ben ik wel ietwat ziekig dus je zal mij wel moeten verzorgen, hihi
Ik ging zojuist inderdaad positief in op je avancesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wij hebben vanavond meer actie dan GGMM in zijn hele leven
Doe het wel veilig he, anders ga je ook heel positief naar huis.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging zojuist inderdaad positief in op je avances
Mwa, ik zie toch wel graag dat De Graafschap erin blijft ten koste van Cambuur.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken jullie ook uit naar de dag van morgen?
12:30 FC Utrecht - ADO Den Haag
14:30 Vitesse - Feyenoord
14:30 Heracles Almelo - SC Cambuur (DIT BOEIT ECHT NIEMAND)
16:45 Ajax - NEC
12.30quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, ik zie toch wel graag dat De Graafschap erin blijft ten koste van Cambuur.
Ik zit morgenochtend klaar voor Kees hoor!
14:30 zit ik klaar. (als ik nog naar de bank kan lopen)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je niet naar de bank kunnen lopen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
14:30 zit ik klaar. (als ik nog naar de bank kan lopen)
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet naar de bank kunnen lopen?
ik doe geen voorspelling over de uitslag.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan een leuke wedstrijd worden. Ik word er nu al vrolijk van.
Je bent duidelijk nog iets te jong voor dit topic.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet naar de bank kunnen lopen?
Ik ben binnenkort jarig.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog iets te jong voor dit topic.
2-1.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik doe geen voorspelling over de uitslag.
Die komt er niet. Jij bent niet welkom.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk reikhalzend uit naar de uitnodiging.
WAT!?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt er niet. Jij bent niet welkom.
Dat ligt maar aan een man.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:14 schreef Bolasie het volgende:
Ligt het aan mij of kan dat Groningen er echt niks meer van
Met een trainer die niet meer met zijn gedachte bij Groningen zit...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:14 schreef Bolasie het volgende:
Ligt het aan mij of kan dat Groningen er echt niks meer van
Kijk deze jongen hard to get spelenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SOWquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:15 schreef GGMM het volgende:
Heb ik voor niks de blauwe Power Ranger gekocht.
H-h-het was maar een geintjequote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:15 schreef GGMM het volgende:
Heb ik voor niks de blauwe Power Ranger gekocht.
Ik vrees wel dat hun schema wel te overzien valt t.o.v Willem IIquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanaf nu mag Excelsior wel alles verliezen trouwens. Die horen gewoon 16e te eindigen.
Ga weg.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Weet Stijn überhaupt wel wat een Power Ranger is?
Onderschat hem niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Stijn leeft in het verleden. Hij maakt waarschijnlijk pas net kennis met Zwiebertje.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat hun schema wel te overzien valt t.o.v Willem II
Ik leef helemaal niet in het verledenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn leeft in het verleden. Hij maakt waarschijnlijk pas net kennis met Zwiebertje.
Een oude geest ben je sowieso. Jij zou geen kik geven als je in een bejaarde tehuis zat met een gedeelde afstandsbediening.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef helemaal niet in het verleden.
Ik ben wel een mens van de rust, maar niet van het bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een oude geest ben je sowieso. Jij zou geen kik geven als je in een bejaarde tehuis zat met een gedeelde afstandsbediening.
LOLquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een oude geest ben je sowieso. Jij zou geen kik geven als je in een bejaarde tehuis zat met een gedeelde afstandsbediening.
Edit: Al zou je wel de enige zijn die in tranen zou raken bij het winnen van de Bingo waarschijnlijk, LOL
Sjezusquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: Al zou je wel de enige zijn die in tranen zou raken bij het winnen van de Bingo waarschijnlijk, LOL
VBL / Vanmiddag rentree van Edwin van der Sar bij Jodan Boys-Noordwijkquote:
Complimenten voor je alertheid.quote:
ik kreeg vandaag een bericht van de tv west app of ik de wedstrijd live wilde volgenquote:
Bij de NOS hadden ze het net over v/d Sar. Volgens mij dacht Rickert dat ie in het Eredivisie Samenvattingentopic zat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Vanmiddag rentree van Edwin van der Sar bij Jodan Boys-Noordwijk
[..]
Complimenten voor je alertheid.
quote:
VBL / [VBL SC #4495] René wordt een dikkopquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat jullie een slowchat van dit topic maken. Zoiets zou ik nooit in mijn hoofd halen.
Ohw.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, mijn zus zit niet op zolder.
Ik moet toegeven, je bent vanavond onnavolgbaar in vorm.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben wellicht al narcistisch aangelegd maar vanavond houd ik echt van mijzelf
Ik ben in principe alleen tijdens voetbalwedstrijden of voetbalprogramma's aanwezig en dat wilde ik eigenlijk zo houden. Bedankt voor het aanbod, maar ik ga slapen. Dag.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #4495] René wordt een dikkop
Ook Kopsterk is welkom ondanks dat we hem zelden tot nooit ontmoeten daar.
Succes met het naar de bank toe lopen morgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben in principe alleen tijdens voetbalwedstrijden of voetbalprogramma's aanwezig en dat wilde ik eigenlijk zo houden. Bedankt voor het aanbod, maar ik ga slapen. Dag.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben in principe alleen tijdens voetbalwedstrijden of voetbalprogramma's aanwezig en dat wilde ik eigenlijk zo houden. Bedankt voor het aanbod, maar ik ga slapen. Dag.
twitter:ADODenHaag twitterde op zondag 13-03-2016 om 11:54:19Opstelling ADO DH: Hansen; Ebuehi, Beugelsdijk, Kanon, Meijers; Jansen, Derijck, Kristensen, Bakker; Duplan Havenaar #utrADO reageer retweet
Anti Bakker fan!!quote:Op zondag 13 maart 2016 11:59 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ADODenHaag twitterde op zondag 13-03-2016 om 11:54:19Opstelling ADO DH: Hansen; Ebuehi, Beugelsdijk, Kanon, Meijers; Jansen, Derijck, Kristensen, Bakker; Duplan Havenaar #utrADO reageer retweet
Ja, of ik maak een grapjequote:
Ik had liever Bakker weggedaan dan Albergquote:
Fraser en Alberg heeft vanaf dag één gebotst. Fraser (En Hansen) vond hem te lui.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, of ik maak een grapje
[..]
Ik had liever Bakker weggedaan dan Alberg
Staan wel 4e, na 2 wedstrijden.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Philadelphia, altijd gezellig daar.
Ikzelf had hem wel een toegevoegde waarde gevonden, maar helaas. Leuke voetballer om naar te kijken vaakquote:Op zondag 13 maart 2016 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fraser en Alberg heeft vanaf dag één gebotst. Fraser (En Hansen) vond hem te lui.
Mis hem wel nu.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ikzelf had hem wel een toegevoegde waarde gevonden, maar helaas. Leuke voetballer om naar te kijken vaak
Verder weinig "echte" voetballers in het veld, al overdrijf ik nu ietsquote:
Fraser gaat voor hoogstens een puntje vandaag.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verder weinig "echte" voetballers in het veld, al overdrijf ik nu iets
Wel meer dan een beetje. Het is meer dat Fraser vanuit zekerheid wil blijven spelen met een Wormgoor als gevolg.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verder weinig "echte" voetballers in het veld, al overdrijf ik nu iets
Blij dat die vandaag niet in de basis start. Scheelt sowieso een tegengoal uit een blunder.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel meer dan een beetje. Het is meer dat Fraser vanuit zekerheid wil blijven spelen met een Wormgoor als gevolg.
Ja, echt héquote:Op zondag 13 maart 2016 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die stem van Ten Hag blijft verbazingwekkend.
Jij support nou eenmaal graag minder ontwikkelde mensen. Ten Hag, Van Gerwen...quote:Op zondag 13 maart 2016 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die stem van Ten Hag blijft verbazingwekkend.
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:22 schreef Tagliano het volgende:
Het kort pittig kapsel heeft een nieuw dieptepunt bereikt
Dat wijf spoort niet. (als je die met groen/geel kapsel bedoelde).quote:Op zondag 13 maart 2016 12:22 schreef Tagliano het volgende:
Het kort pittig kapsel heeft een nieuw dieptepunt bereikt
Waar baseer jij nou weer op dat Ten Hag minder ontwikkeld is?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij support nou eenmaal graag minder ontwikkelde mensen. Ten Hag, Van Gerwen...
Die heeft eenzelfde stem als ik met mijn keelontsteking denk ikquote:
Het lijkt me sterk dat je wel spoort met zo'n kapselquote:Op zondag 13 maart 2016 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wijf spoort niet. (als je die met groen/geel kapsel bedoelde).
Rookt zware van nelle en zo nu en dan een flinke joint.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft eenzelfde stem als ik met mijn keelontsteking denk ik
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rookt zware van nelle en zo nu en dan een flinke joint.
Ik onderschrijf deze postquote:Op zondag 13 maart 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De YouFone-reclame is ook enorme terreur.
De reclame an sich is wel te begrijpen. Lekker catchy en alles maar waarom OTO in plaats van autoquote:Op zondag 13 maart 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijk vind ik Schwarzenegger irritanterquote:Op zondag 13 maart 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
In eerste instantie niet, maar na wat googlen weet ik genoegquote:Op zondag 13 maart 2016 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was dikke maatjes met het monster van Laak. Als je dat wat zegt.
GGMM heeft dan ook een wansmaak.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen waarom GGMM er zo'n fan van is.
Inderdaad, uit wonnen we ook eenvoudig.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
''Die knappe overwinning op Twente vorige week''.
Nou nou, niet te hard van stapel lopen zeg.
Den Haag speelde toen oprecht sterk met goedlopende combinaties en meer.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
''Die knappe overwinning op Twente vorige week''.
Nou nou, niet te hard van stapel lopen zeg.
Letschert op het EK, je moet er niet aan denkenquote:Op zondag 13 maart 2016 12:32 schreef Tagliano het volgende:
Iedere wedstrijd die Letschert in Oranje speelt kijk ik niet
Genoten van Marengo die wedstrijd.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag speelde toen oprecht sterk met goedlopende combinaties en meer.
Dat duurt nog minstens 4 jaar.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Letschert op het EK, je moet er niet aan denken
Gelukkig duurt dat nog minimaal 4 jaarquote:Op zondag 13 maart 2016 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zal het komende EK ook niet gebeurenquote:Op zondag 13 maart 2016 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, inderdaad. Maar ik heb meer het gevoel dat de commentator doet alsof winnen van Twente een heel lastige opgave is.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag speelde toen oprecht sterk met goedlopende combinaties en meer.
Watquote:Op zondag 13 maart 2016 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan krijgen wij de plek van Engeland op het EK
Uitgestemde stemmen tellen dubbel?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met spelers die hun debuut makenquote:Op zondag 13 maart 2016 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begin echt oud te worden, vroeger keek ik naar idolen die toen 26/27/28 waren. Nu ben ik zelf zo oud en zijn de grootste spelers jonger.#ineensdatbesef
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, inderdaad. Maar ik heb meer het gevoel dat de commentator doet alsof winnen van Twente een heel lastige opgave is.
EU =/= UEFAquote:Op zondag 13 maart 2016 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Whahahahahaquote:Op zondag 13 maart 2016 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan acht ik een diskwalificatie van Rusland nog groter na een groot dopingschandaalquote:Op zondag 13 maart 2016 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja irritant.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met spelers die hun debuut maken
Zo kun je alles wel de grond inpraten of je overschat Den Haag dat kan ook.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ik alleen van de overwinning op FC Utrecht onder de indruk ben geweest.
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
http://randje-16.nl/admin(...)-uit-de-euro-stappen
Gestopt met lezenquote:Tsjechië, IJsland en Turkije presteerde in poule A allemaal beter dan Oranje.
Hoe kan Engeland bij een Brexit nog de EK-plaats aan Nederland geven als er op 23 juni gestemd wordtquote:Op zondag 13 maart 2016 12:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
http://randje-16.nl/admin(...)-uit-de-euro-stappen
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:39 schreef PicoMMP het volgende:
Bij mijn club is alleen Diederik Boer ouder dan ik.![]()
Ik heb wel meer vingers.
Ik overschat Den Haag niet. Ik vind het slechts jammer dat Fräser een man van de zekerheidjes is.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel de grond inpraten of je overschat Den Haag dat kan ook.
Finale is pas op 10 juli. Hopelijk komt Engeland ver en dan nemen wij die plek overquote:Op zondag 13 maart 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan Engeland bij een Brexit nog de EK-plaats aan Nederland geven als er op 23 juni gestemd wordt.
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Finale is pas op 10 juli. Hopelijk komt Engeland ver en dan nemen wij die plek over
Schouder lijkt me niet, aangezien ze hem net daar aan optilde...quote:Op zondag 13 maart 2016 12:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of iets met zijn arm, ik weet het niet
Het is het enige wat logisch is, na die tweede herhalingquote:Op zondag 13 maart 2016 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schouder lijkt me niet, aangezien ze hem net daar aan optilde...
Kool-Aidquote:Op zondag 13 maart 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
''Hij valt achterover''
Wat drinkt die commentator.
Hoorde ze net zeggen "hij's weer terug"... Lijkt idd op de schouder uit de komquote:Op zondag 13 maart 2016 12:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is het enige wat logisch is, na die tweede herhaling
Ligeon had een goede invalbeurt vorige week.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:44 schreef tompsv18 het volgende:
Ligeon komt erin, dan maakt ADO nog een serieuze kans ook op punten.
Dat zou zomaar kunnen. Doorgaans kan hij er zeer weinig van.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligeon had een goede invalbeurt vorige week.
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik moet me troosten met de gedachte dat Kuyt tenminste nog ouder is dan ik
Deze voorspelling heb ik eerder al gedaan.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:47 schreef RvLaak het volgende:
Ze gaan niet met 22 spelers eindigen vandaag... Markeer mijn worden (maar dan niet met een markeerstift... Niet goed voor je monitor)
Ja, en?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze voorspelling heb ik eerder al gedaan.
Hier weet ik alles van. Doet echt tering veel pijn. Gevoel alsof je dood gaat, iedere keer weer. En met iedere keer gaat ie ook makkelijker uit de kom, lijkt het.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:48 schreef Ludacriss het volgende:
Enige nadeel is dat het vaker terug kan keren als je het een keer hebt doorgemaakt.
Dat laatste is een feit. De pezen worden opgerekt en derhalve houden die het gewricht ook steeds slechter op de juiste plaats.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier weet ik alles van. Doet echt tering veel pijn. Gevoel alsof je dood gaat, iedere keer weer. En met iedere keer gaat ie ook makkelijker uit de kom, lijkt het.
Heb er zelfs fysio voor gehad. Heeft wel geholpen. Ben al een tijd vrij van deze pijnlijke kwaal.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat laatste is een feit. De pezen worden opgerekt en derhalve houden die het gewricht ook steeds slechter op de juiste plaats.
Enige oplossing die ik zo kan bedenken, is het inkorten van de pezen. Maar of dat realistisch en wenselijk is, geen ideequote:Op zondag 13 maart 2016 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er zelfs fysio voor gehad. Heeft wel geholpen. Ben al een tijd vrij van deze pijnlijke kwaal.
Dit lijkt mij niet heel reeel anders zou Mel Gibson het nooit haast hobbymatig hebben uitgevoerd in Lethal Weapons deel 1 t/m4quote:Op zondag 13 maart 2016 12:48 schreef Ludacriss het volgende:
Schouder uit de kom kan inderdaad heel erg pijnlijk zijn. Heb beesten van mannen bijna huilend de EHBO binnen zien lopen. Enige nadeel is dat het vaker terug kan keren als je het een keer hebt doorgemaakt.
Zelfs als dat zou kunnen zou ik het niet willen. Fuck Blind en dat kutteam dat hij heeft samengesteld.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Finale is pas op 10 juli. Hopelijk komt Engeland ver en dan nemen wij die plek over
Dat doen ze toch bij een operatie? Daar was toen na de zoveelste keer ook even sprake van, maar dat wilde ik niet.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige oplossing die ik zo kan bedenken, is het inkorten van de pezen. Maar of dat realistisch en wenselijk is, geen idee
Sowquote:Op zondag 13 maart 2016 12:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zelfs als dat zou kunnen zou ik het niet willen. Fuck Blind en dat kutteam dat hij heeft samengesteld.
Je weet dat films niet per definitie de realiteit benaderen... Toch?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit lijkt mij niet heel reeel anders zou Mel Gibson het nooit haast hobbymatig hebben uitgevoerd in Lethal Weapons deel 1 t/m4
Dat blijkt maar weer eens inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2016 12:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In Den Haag leven we volgens het adagium: "Niet de punten, dan maar de knieën."
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doen ze toch bij een operatie? Daar was toen na de zoveelste keer ook even sprake van, maar dat wilde ik niet.
Ik zag die keuze niet zitten in ieder geval.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..], opensnijden, stukkie eruit knippen & weer aan elkaar naaien... Wederom, of dat wenselijk is, is deel 2 natuurlijk. Blijkbaar dus wel realistisch
Ik moet nog even bijkomen, zo aan het begin van de middag met een vrij gezapige wedstrijd wilde ik zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vond het zelf ook wel een goeie binnenkomer als ik eerlijk ben.
Tja, op een gegeven moment zijn je pezen dusdanig ver opgerekt dat het wel moetquote:Op zondag 13 maart 2016 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag die keuze niet zitten in ieder geval.
Ja, laten we doen alsof Kramer zoiets kanquote:Op zondag 13 maart 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Kramer het deed, praatte je er nog uren over na. Ik heb je wel door, Scrummie.
Nope. Moet dan eerst een jaar in Jong Ajax spelen en dat ziet hij zelf niet zitten.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:55 schreef Tagliano het volgende:
Maar die Haller, zou dat wat voor Ajax zijn?
Kramer zou zijn benen breken bij zo'n actie. Maar vervang hem door Achahbar en je hebt gelijkquote:Op zondag 13 maart 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Kramer het deed, praatte je er nog uren over na. Ik heb je wel door, Scrummie.
Voor de vorm, Karel.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, laten we doen alsof Kramer zoiets kan
De goal van Achahbar was wel mooier dan deze.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kramer zou zijn benen breken bij zo'n actie. Maar vervang hem door Achahbar en je hebt gelijk
Gaan we Achahbar nog in een Feyenoordshirt zien?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kramer zou zijn benen breken bij zo'n actie. Maar vervang hem door Achahbar en je hebt gelijk
Kloptquote:Op zondag 13 maart 2016 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De goal van Achahbar was wel mooier dan deze.
Achahbar altijd.
Denk het wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaan we Achahbar nog in een Feyenoordshirt zien?
Het zou de wedstrijden van Feyenoord wel wat attractiever makenquote:
Kappen met fluiten kan natuurlijk ookquote:Op zondag 13 maart 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KAP NOU MET DIE TERING OVERTREDINGEN, VERDOMME!
KAP NÂH*quote:Op zondag 13 maart 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Commentator maakt er een drama van, viel alles mee.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
madquote:Op zondag 13 maart 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Probeer eens een paar jaar Feyenoord fan/supporter te zijn... Dan weet je pas hoe erg het kan wordenquote:Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik erger mij aan mijn eigen club, ook niet goed
''Achabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr JAJA Anass Achahbarrrrr''quote:Op zondag 13 maart 2016 12:57 schreef Pascalus het volgende:
"ACHABARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"
- Evert ten Napel
Ik wil ouder worden dan 35....quote:Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Probeer eens een paar jaar Feyenoord fan/supporter te zijn... Dan weet je pas hoe erg het kan worden
Hey, ik ben er bijna en leef nogquote:Op zondag 13 maart 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil ouder worden dan 35....
Mad, omdat ik mij erger aan de vieze overtredingen die ado spelers begaan?quote:
Was het ook niet Evert die "DIE DEKSELSE ACHAHBAR" introduceerde?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Achabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr JAJA Anass Achahbarrrrr''
''Boëtius voor zijn linker ACHAHBAR ACHAHBAR ACHAHBAR... ACHAHBARRRRRRRRRRRRR''
Tegen Praag inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was het ook niet Evert die "DIE DEKSELSE ACHAHBAR" introduceerde?
Alles met DIE DEKSELSE komt wel van Evert afquote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over 1,5 maand word ik 30quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maand & ik heb de 35 gehaald
Ja preciesquote:
Dat ging over Excelsior, de club uit Rotterdam-Westquote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef Pascalus het volgende:
Gisteren deed Evert een "Die Dekselse Tom van Weert".
Heb jij je tijd verkwist aan Excelsior - FC Groningen???quote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef Pascalus het volgende:
Gisteren deed Evert een "Die Dekselse Tom van Weert".
Ik voel mij nog steeds 18.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, da's niet zo bijzonder als het lijkt...
Doe nou maar niet alsof jij Van der Looi niet op zijn bek hebt zien gaan begeleid door Evert zijn engelenzangquote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij je tijd verkwist aan Excelsior - FC Groningen???
Evert zit tegenwoordig achter kanaal drie verscholen. Dat zou Theo Reitsma oorspronkelijk ook moeten doen maar daar voelde hij zich te groot voor.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Conclusie: elke wedstrijd die Achahbar speelt moet Evert commentator zijn, dan scoort ie altijd wonderschoon.
Het was een bijzonder vermakelijke pot.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij je tijd verkwist aan Excelsior - FC Groningen???
Ik heb naar Atletico Madrid gekeken.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij Van der Looi niet op zijn bek hebt zien gaan begeleid door Evert zijn engelenzang
Op sommige plekken dan héquote:Op zondag 13 maart 2016 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Je bent zo oud als je je gedraagt, toch?
Waarom mag hij niet meer op 1 commentaar geven?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evert zit tegenwoordig achter kanaal drie verscholen. Dat zou Theo Reitsma oorspronkelijk ook moeten doen maar daar voelde hij zich te groot voor.
/feitjesuitdefeitjesdoos
te oud, aldus FOXquote:Op zondag 13 maart 2016 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet meer op 1 commentaar geven?
Ik heb (nog) geen vleespet.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, die kale op je hoofd tellen niet mee
Ik vond je leuker toen je de Eredivisie een warmer hart toedroegquote:Op zondag 13 maart 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb naar Atletico Madrid gekeken.
Volgens mij hoorde dat bij de verbetering bij het merk van FOX of zo. Ik weet het niet meer precies. Zou je even moeten googelen naar een interview met hem in het AD (Reitsma dan).quote:Op zondag 13 maart 2016 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet meer op 1 commentaar geven?
Ja jaquote:Op zondag 13 maart 2016 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen vleespet.
Sorry, ik heb teveel walging om mezelf Excelsior - FC Groningen te laten kijken.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je de Eredivisie een warmer hart toedroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |