quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bedenk me net: bij de bank kreeg ik nog 1% rendement per jaar en in Ethereum en Factom zo'n 10% per dag
Zie ik niet af aan de grafiek, maar okquote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 00:11 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zie ik niet af aan de grafiek, maar ok
Ben weer uitgestapt, 2 BTC en 40 ETH verdiend. Kon het niet meer aanzien, dat zijwaartse gehobbel...
En het moment dat je kocht op 43 omdat het toch echt niet op kon.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
haha wisten jullie nog dat moment dat nattekat niet in wilde stappen omdat ie "al" op $9 stond dus het zou "toch al te laat zijn":p
De dip voor ETH komt nog wel, zo'n stijging komt altijd met een dip.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:31 schreef DaMart het volgende:
Beetje matige weekenddip dit... ETH nog steeds niet onder de 0,03 en FCT nog niet onder de 0,005.
Ik wacht wel op de dip dan...quote:Op zondag 13 maart 2016 09:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De dip voor ETH komt nog wel, zo'n stijging komt altijd met een dip.
Maar vaak is dat dan ook gelijk weer een nieuwe fundering voor een nog hogere toren.
Komt het hierna op de exhangers??quote:Op zondag 13 maart 2016 09:30 schreef MaGNeT het volgende:
De laatste week van de Lisk ICO gaat bijna in
Vandaag nog de 5% bonus Lisk.
Still waiting.quote:
Ze zullen na de ICO eerst de blockchain moeten starten en alle aankopen uit de ICO in het genesisblock stoppen.quote:
Holden die handel.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:09 schreef MaGNeT het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat we binnen een paar maand naar een 0.1 BTC prijs voor ETH zitten te staren
Toen was ik nog verstandigquote:Op zondag 13 maart 2016 08:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
haha wisten jullie nog dat moment dat nattekat niet in wilde stappen omdat ie "al" op $9 stond dus het zou "toch al te laat zijn":p
quote:Op zondag 13 maart 2016 10:52 schreef NatteBever het volgende:
Goedemorgen mede-goudzoekertjesStaat er nog wat op de agenda vandaag?
Aan het gebrek aan Ethereum zoekvolume ligt het in ieder geval niethttps://www.google.com/trends/explore#q=ethereum
Paul Snow liet al eens doorschemeren dat ze Factom ook op andere blockchains willen vastleggen ivm "redundancy".quote:Op zondag 13 maart 2016 11:04 schreef NatteBever het volgende:
Awww, Factom en Ethereum gaan wellicht beste vriendinnen worden - http://themerkle.com/fact(...)ethereum-blockchain/
De Mist wallet van ETH zelfquote:Op zondag 13 maart 2016 11:16 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb al mijn coins staan bij Poloniex, voornamelijk ETH en FCT. Als Poloniex straks failliet gaat of ze worden gehackt, dan ben ik mijn coins kwijt, toch?
Hoe bewaren jullie je coins?
Ze gaan echt niet failliet met dit volume. En gehackt worden ze ook niet zomaar.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:16 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb al mijn coins staan bij Poloniex, voornamelijk ETH en FCT. Als Poloniex straks failliet gaat of ze worden gehackt, dan ben ik mijn coins kwijt, toch?
Hoe bewaren jullie je coins?
Heb je wel eens van MtGox gehoordquote:Op zondag 13 maart 2016 11:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet failliet met dit volume. En gehackt worden ze ook niet zomaar.
Maar ja het is altijd veiliger om het op te slaan in een offline wallet met een backup in een USB of dropbox.
Denk nog steeds dat dat van binnen kwam en corruptie is. Zoiets flikken ze niet zomaar nog een keer.quote:
Daarmee moet je volgens mij wel de hele blockchain binnen halen, of is dat niet zo? Hoeveel GB aan ruimte kost het?quote:Op zondag 13 maart 2016 11:18 schreef NatteBever het volgende:
[..]
De Mist wallet van ETH zelfhttps://github.com/ethereum/mist/releases
https://gyazo.com/f8bbea2d31ef424e4ed915d6a854376fquote:Op zondag 13 maart 2016 11:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daarmee moet je volgens mij wel de hele blockchain binnen halen, of is dat niet zo? Hoeveel GB aan ruimte kost het?
Zelfs banken gaan failliet. Waarom zou Poloniex niet failliet gaan?quote:Op zondag 13 maart 2016 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat dat van binnen kwam en corruptie is. Zoiets flikken ze niet zomaar nog een keer.
3,33 GB op mijn SSD op dit moment.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daarmee moet je volgens mij wel de hele blockchain binnen halen, of is dat niet zo? Hoeveel GB aan ruimte kost het?
Volgens mij heb je niet de hele blockchain nodig, het gehele ding is iets van 10 GB nu.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat kan.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zelfs banken gaan failliet. Waarom zou Poloniex niet failliet gaan?
Er kan van alles gebeuren. Ik ben zelf werkzaam als Linux engineer, veel met servers dus. Ik heb genoeg bedrijven ten onder zien gaan, ze dachten een backup te hebben die ze konden restoren, maar puntje bij paaltje bleek de backups die ze al die tijd maakten, niet bruikbaar te zijn.
Zoiets zou Poloniex ook kunnen overkomen.
Volgens mijn Windows verkenner:quote:Op zondag 13 maart 2016 11:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet de hele blockchain nodig, het gehele ding is iets van 10 GB nu.
Natuurlijk KAN het. Maar ik denk dat Poloniex wel heeft geleerd van zijn falende voorgangers. Ook denk ik dat als het failliet gaat dat je nog een periode hebt om te withdrawen, misschien alleen altcoins.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zelfs banken gaan failliet. Waarom zou Poloniex niet failliet gaan?
Er kan van alles gebeuren. Ik ben zelf werkzaam als Linux engineer, veel met servers dus. Ik heb genoeg bedrijven ten onder zien gaan, ze dachten een backup te hebben die ze konden restoren, maar puntje bij paaltje bleek de backups die ze al die tijd maakten, niet bruikbaar te zijn.
Zoiets zou Poloniex ook kunnen overkomen.
http://cryptomining-blog.com/tag/ethereum-blockchain-size/quote:Op zondag 13 maart 2016 11:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mijn Windows verkenner:
Grootte 3,33 GB (3.585.148.392 bytes)
M'n wallet is in sync dus het zou moeten kloppenquote:Op zondag 13 maart 2016 11:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://cryptomining-blog.com/tag/ethereum-blockchain-size/
Zal dus wel niet de gehele blockchain zijn.
Je wallet is Zen.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n wallet is in sync dus het zou moeten kloppen
Zolang Crypto niet gereguleerd wordt, blijft het risicovol.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat dat van binnen kwam en corruptie is. Zoiets flikken ze niet zomaar nog een keer.
Ah mooi, want ik zit redelijk in FCT (gekocht op 0,0076 BTC) en een toekomstige waarde van -ik noem maar wat- 0,015 per stuk zou me beslist bevallen.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:04 schreef NatteBever het volgende:
Awww, Factom en Ethereum gaan wellicht beste vriendinnen worden - http://themerkle.com/fact(...)ethereum-blockchain/
76 is aardig hoog, ik zou nu lekker goedkoop bijkopen.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ah mooi, want ik zit redelijk in FCT (gekocht op 0,0076 BTC) en een toekomstige waarde van -ik noem maar wat- 0,015 per stuk zou me beslist bevallen.
Idd, kocht natuurlijk net een piek. Holden is het devies en ik heb er wel vertrouwen in dat het op de langere termijn (weken, maanden) positief uitpakt.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
76 is aardig hoog, ik zou nu lekker goedkoop bijkopen.
Als je echt vertrouwen in de coin hebt, waarom wil je niet veel meer winst en koop je bij?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Idd, kocht natuurlijk net een piek. Holden is het devies en ik heb er wel vertrouwen in dat het op de langere termijn (weken, maanden) positief uitpakt.
Omdat ik ook nogal conservatief ben qua investeren in digitaal geld; minimaliseren van risico'squote:Op zondag 13 maart 2016 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je echt vertrouwen in de coin hebt, waarom wil je niet veel meer winst en koop je bij?
Ik heb 90% eigen vermogen in cryptoquote:Op zondag 13 maart 2016 13:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Omdat ik ook nogal conservatief ben qua investeren in digitaal geld; minimaliseren van risico's
Heb nu omgerekend 0,4% eigen vermogen in crypto zitten.
Ik heb me voorgenomen om boven de 200.000 Lisk te blijvenquote:Op zondag 13 maart 2016 14:02 schreef NatteBever het volgende:
Hmm, nog maar 38702.12604760 in de pocket. Daalt nu wel redelijk snel voor mijn gevoel
Dan heb je er nog wel een paar extra BTC in moeten stoppen de afgelopen dagen?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om boven de 200.000 Lisk te blijven
Mooi artikel!quote:Op zondag 13 maart 2016 14:10 schreef NatteBever het volgende:
De grootste exchange van Duitsland wil nu ook ETH aan gaan bieden - http://m.welt.de/wirtscha(...)ale-des-Bitcoin.html
Ik zit op 12.2quote:Op zondag 13 maart 2016 14:07 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dan heb je er nog wel een paar extra BTC in moeten stoppen de afgelopen dagen?
Er is een LISK koers?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik dacht ergens rondom 0,00005 BTC (5000 satoshi).
Op Yobit zijn er met rond -100% en +100%quote:Op zondag 13 maart 2016 15:07 schreef Toto69 het volgende:
Meh. Er is ook geen leuke coin om mee te daytraden of zo. Eentje die super volatiel is.
Btc-e down.....quote:Op zondag 13 maart 2016 11:39 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zolang Crypto niet gereguleerd wordt, blijft het risicovol.
Zie onlangs nog Cryptsy, daarvoor al eens Mintpal, flinke hack op (ik meen) BTC-e en ook zelfs Kraken flink gehacked.
Kan een DDOS zijn om paniek te zaaien, was in de MtGox tijd ook wel dat ze 3 grote exchanges tegelijk aanvielen in de hoop dat Bitcoin zou zakken.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:10 schreef Tyr80 het volgende:
Huobi heeft er ook moeite mee, wat zou er aan de hand zijn?
Ja joh? BTC-E nu ook hoor ik....dus dan hebben we er 3quote:Op zondag 13 maart 2016 17:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan een DDOS zijn om paniek te zaaien, was in de MtGox tijd ook wel dat ze 3 grote exchanges tegelijk aanvielen in de hoop dat Bitcoin zou zakken.
Manipulatie van de koers dus.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:22 schreef NatteBever het volgende:
Poloniex meldt op Twitter dat het om een ddos aanval gaat en hoopt alles a.s.a.p. weer online te hebben
Wel "toevallig" zo net ~18 uren voor het bereiken van Homestead.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:22 schreef NatteBever het volgende:
Poloniex meldt op Twitter dat het om een ddos aanval gaat en hoopt alles a.s.a.p. weer online te hebben
Ze maken gebruik van CloudFlare, hoe dan?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:22 schreef NatteBever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |