Neuh, zo is het niet. Als je dat wil eten geloof je ergens in.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Ja het is een goed gebruik om ik de kerk lekkah tostis te eten. Maar je moet er wel altijd lang voor in de rij staan.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Ja het is een goed gebruik om ik de kerk lekkah tostis te eten. Maar je moet er wel altijd lang voor in de rij staan.
Wat gaat zij een mooi mens worden. Nu al zo'n inzicht hebben, kunnen (en willen) nadenken en een mening hebben. Zo zouden we er veel meer in de wereld moeten hebben. Door haar daad zullen ook anderen gaan nadenken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zusje van de duutser is gestopt met haar communie omdat de pastoor dezelfde dingen vertelde. Harry potter was van de duivel en dat mochten die kinderen absoluut niet lezen, en dezelfde dingen werden verteld over homoseksualiteit. Ik ben zo trots op zijn zusje, dat als 13 jarig meisje in staat was om te beoordelen dat die man zo'n onzin vertelde en dus maar geen communie gedaan heeft (en dus haar vriendinnen achterliet, en de kans op veel cadeautjes wat natuurlijk belangrijk is op die leeftijd), maar daadwerkelijk kon bedenken dat ze niet naar iemand wou luisteren die die onzin vertelde..
Amen!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat gaat zij een mooi mens worden. Nu al zo'n inzicht hebben, kunnen (en willen) nadenken en een mening hebben. Zo zouden we er veel meer in de wereld moeten hebben. Door haar daad zullen ook anderen gaan nadenken.
Aanstaande donderdag mag ik nog een keer!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
En alweer ff geleden maar wil toch nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat mini een dag mee heeft geholpen in de bakkerij![]()
Ik dacht dat je er ging helpen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag mag ik nog een keer!
#proeftijd
Ze voeden je wel goed toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag mag ik nog een keer!
#proeftijd
Duurde bij Isegrim ook een eeuwigheidquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij hadden we toen jij kwam nog maar één tosti-ijzer staan, of niet? We zijn al vlot geüpgraded naar twee en dat was ook echt wel nodig.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duurde bij Isegrim ook een eeuwigheid![]()
Er waren er tweequote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we toen jij kwam nog maar één tosti-ijzer staan, of niet? We zijn al vlot geüpgraded naar twee en dat was ook echt wel nodig.
Er zijn op de hele dag maar drie of vier momenten geweest dat mensen echt even moesten wachten.
En alle soep is precies op gegaan. We kwamen niet tekort.
Er moest wel brood bijkomen. En kaas. De ham (kleine 3kg) was wel genoeg.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er waren er tweeDe een moest alleen even een schoonmaakbeurt ondergaan en vervolgens kwamen er een nieuw soort tosti's in het assortiment. Dubbel getostificeerd. Waarbij eentje dusdanig krokant was dat jullie hem samen aten
![]()
Ik was die lange met die donkere jas
We hadden flyers. En we hebben praatjes gemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:28 schreef AnneX het volgende:
En Ise...op welke manier hebben jullie aan naamsbekendheid als adres en openingstijden gewerkt?
En hoe was het met LS na afloop?
En jij natuurlijk?
Lange dag...
Je was bang dat t niet druk zou worden en nu kwamen jullie tekort!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We verkochten desemtosti's en soep op een festival.
Heel veel tosti's!
Leuk! Grappig om te zien hoe de katten er totaal verschillend op reageren. Tegelijk klaar wakker, maar waar de een alleert rondom keek kwam de ander op schoot kroelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:39 schreef borisz het volgende:
aanzetten met poes in de buurt![]()
Zaterdagavondplagerijtjes.
Tammo wordt wakker en kijkt met een blik van 'godver, laat me slapen, lul'quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:39 schreef borisz het volgende:
aanzetten met poes in de buurt![]()
Zaterdagavondplagerijtjes.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hadden flyers. En we hebben praatjes gemaakt.
Volgens mij heeft LS het overleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |