Ocherm! vertel eens!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Pfffffff. Ik hoef de komende twaalf jaar geen tosti's.
Maar dat is toch niet overdreven als je er ziek van was?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:21 schreef Vanyel het volgende:
Over overdrijven gesproken in t vorige topic heb ik me overigens driekwart jaar niet ok gevoeld door wat hardnekkige parasieten na twee weekjes India.
Is de soep opgegaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Tosti's maak je toch alleen als je geen fatsoenlijk brood hebt?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Zoals ik het las ging het erover dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen met ziek worden bij ranzige hygiëne.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet overdreven als je er ziek van was?
Ik maak ook wel tosti's als troost eten....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tosti's maak je toch alleen als je geen fatsoenlijk brood hebt?Had LHO een slechte dag vandaag?
Ja? En? Je bent in India geweest en ziek geworden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoals ik het las ging het erover dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen met ziek worden bij ranzige hygiëne.
Vond ik ook altijd, tot India.
Ja, dat is een heel mooi stuk. Zeker rond Lage Vuursche enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het daar mooi zegWe zijn van station Baarn naar station Hollandsche Rading gewandeld. Ik ga dat gewoon nog een keer doen als het er groen is
We verkochten desemtosti's en soep op een festival.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tosti's maak je toch alleen als je geen fatsoenlijk brood hebt?Had LHO een slechte dag vandaag?
En iedereen die ik ken die er meer heeft gedaan dan in Goa hangen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja? En? Je bent in India geweest en ziek geworden?
Ik denk een stuk of 160 tosti's. Dat klinkt niet veel, maar geloof me, dat zijn veel tosti's.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Wandelen
En wat zijn veel tosti's?
zo, weer vroeg pissen maar eerst een paracetamolletje, hete douche. Kapot wel
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 160 tosti's. Dat klinkt niet veel, maar geloof me, dat zijn veel tosti's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |