LOL mijn leven is heus wel of orde. Ik heb gewoon liever winter.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:28 schreef Catch22- het volgende:
Misschien moet je zorgen dat je leven op orde is, dan hoef je ook niet te zeiken over zulke futiliteiten
Ik heb een hekel aan de hoge temperaturen die vaak bij de zomer horen. En aan het ongedierte.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:27 schreef Demon90 het volgende:
Nog meer mensen die een hekel aan de zomer en lente hebben?
Toepasselijke usernamequote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:34 schreef Hochwinter het volgende:
Meer dan terechte klacht.
De vroege lente, waarbij het kwik ruim onder de twintig graden blijft, vind ik overigens nog wel lekker. Maar de zomer ervaar ik ook als een hel.
Ik zie er nu al weer tegen op.![]()
Inderdaad, helaas, maar +2 met een zonnetje vind ik ook prima hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:35 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Een echte winter hebben we trouwens dit jaar niet gehad.
Vooral als het 40+ graden is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:34 schreef Hochwinter het volgende:
Meer dan terechte klacht.
De vroege lente, waarbij het kwik ruim onder de twintig graden blijft, vind ik overigens nog wel lekker. Maar de zomer ervaar ik ook als een hel.
Ik zie er nu al weer tegen op.![]()
Al die muggen op je kamer inderdaad bah.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de hoge temperaturen die vaak bij de zomer horen. En aan het ongedierte.
Precies, klote beesten zijn het.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik haat wespen. Walgelijke k* dingen dat het zijn.
Vanaf 25 graden wordt het al echt vervelend. Het wordt benauwder en bij fysieke inspanning begin je sneller te zweten.quote:
Eerder naar Rusland.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Verhuis over twee weken naar Australië. Daar begint dan de herfst.
Daar begint over 2 weken de lente.quote:
Op een galerijflat wonen waar iedereen vanaf maart tot en met oktober van 8 tot 23 buiten zit te roken en te zuipen klinkt toch alsof daar nog rek in zit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:31 schreef Demon90 het volgende:
[..]
LOL mijn leven is heus wel of orde.
Ligt eraan welk deel van Ruslandquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar begint over 2 weken de lente.
Het zuiden van Argentinië is wanneer het hier zomer is, ook goed te doen. Hoog in Schotland is ook wel te doen. Veel regen, maar meestal niet veel warmer dan 20-22 graden.quote:
Ik zag vandaag al mensen die halfnaakt liepen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:39 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Vanaf 25 graden wordt het al echt vervelend. Het wordt benauwder en bij fysieke inspanning begin je sneller te zweten.
Voorts gaan die temperaturen altijd gepaard met onaangename geuren. Alles ruikt sterker, loop maar eens langs een afvalcontainer wanneer de zon er een paar uur opstaat.Om nog maar te zwijgen over die stinklucht van BBQ's.
En dan nog allerlei mensen die halfnaakt met bezwete lichamen rondlopen.
Midges. Ooit van gehoord?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:40 schreef Hochwinter het volgende:
Hoog in Schotland is ook wel te doen. Veel regen, maar meestal niet veel warmer dan 20-22 graden.
We willen ook verhuizen. Helaas gaat dat niet zo snel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Op een galerijflat wonen waar iedereen vanaf maart tot en met oktober van 8 tot 23 buiten zit te roken en te zuipen klinkt toch alsof daar nog rek in zit.
Festivals is ook het enige wat leuk is aan de zomer. Daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:45 schreef Twiitch het volgende:
Zomer30 graden
Festivals
![]()
Winter5 graden en regen
Kerstmis
Als je op een flatje woont,dan denk ik daar anders over.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:31 schreef Demon90 het volgende:
[..]
LOL mijn leven is heus wel of orde. Ik heb gewoon liever winter.
Dat is ook maar voor een paar jaar. Jij woont vast in een villa?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:47 schreef hoas het volgende:
[..]
Als je op een flatje woont,dan denk ik daar anders over.
Vrijstaand.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:48 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Dat is ook maar voor een paar jaar. Jij woont vast in een villa?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:27 schreef Demon90 het volgende:
Zelfs in de woonkamer hoor je die stem, dat moet ik dan de hele zomer aan horen van sochtends tot laat in de avond.
Als ik vroeg wil slapen kan dat dus niet omdat heel de galerij vol zit.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:47 schreef hoas het volgende:
[..]
Als je op een flatje woont,dan denk ik daar anders over.
Haha, die frot dingen ken ik en werken voor geen meter. Had trouwens al andere oordoppen maar die stem hoor je overal door heen man.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de action halen! Ik slaap er al jaren mee. Nooit ergens last van, en je wekker komt er prima doorheen.
Je moet ze eerst oprollen dan in brengen en even blijven aanduwen tot ze weer uit zijn gevouwen zeg maarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:53 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Haha, die frot dingen kan ik en werken voor geen meter. Had trouwens al andere oordoppen maar die stem hoor je overal door heen man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |