Ze moet der naam veranderen naar IJsbeukerquote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze moet der naam veranderen naar IJsbeuker
Ik vind haar de mooiste schaatsster van allemaal. En ik hou niet eens van blond!quote:Op zondag 13 maart 2016 17:05 schreef Toby56 het volgende:
Schouten heeft mooie ogen.
Of was dat al bekend?
Tsja.quote:
Ja toch? Ik weet niet wat er nu over gezegd wordt (ik kijk Ajax). Maar ik had iets gehoord van 3x8 deelnemers, beste vier door en dan de grote finale met 12.quote:
Is Zakopane dan al overdekt, of is het nog buiten?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:25 schreef borisz het volgende:
WB Kalender komt van de zomer. Maar de titelwedstrijden 2017 zijn in Zakopane (EK Allround) Hamer (WK Allroud), Calgary (WK Sprint) en natuurlijk Pyeongchang (WK Afstanden)
Je kan zeggen wat je wil, maar het is fijn dat er echt iets gebeurt op het ijs. Bij de 5k en 10k zijn er steeds maar 2 tegelijk op het ijs voor meer dan 5 minuten. Dat wordt al gauw langdradig. Om het schaatsen spannend en 'flitsend' te houden zijn die nieuwe onderdelen wel welkom. Ook al ben ik zeker ook liefhebber van de 5 en 10 kilometer.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik begin het stiekem ook wel leuk vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |