slechts een 3.5Ghz processor hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:24 schreef Fer het volgende:
Geen 3.5Ghz Octacore hebben op waterkoeling.
Hij is wel wat ouder ja, enkele jaartjes nadat win7 uit was. Maar dat maakt niks uit want alle gangbare websites die ik bezoek gebruiken niet veel CPU, terwijl Fok dat wel doet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:39 schreef Anton91 het volgende:
Heb jij een computer uit het pentium tijdperk?
Waarom zou je zo'n overkill aan rekenkracht moeten hebben bij alledaags gebruik?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
slechts een 3.5Ghz processor hebben
Niet de bevoegdheid hebben om lasergeleide raketten te besturenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n overkill aan rekenkracht moeten hebben bij alledaags gebruik?Ik hoef er geen lasergeleide raketten mee te besturen hoor
Je was me net voorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet de bevoegdheid hebben om lasergeleide raketten te besturen
Niet weten dat Geerd overal bevoegdheid voor heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als Hc heb je die bevoegdheden ook niet hoor
Ik heb hem net uitgezet, helpt wel beetje.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb je de sneeuwheader aanstaan? Dat is echt een vreselijk stukje code.
Een oude computer hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
Haha kijk al die users stoer doen met hun snelle computers en door te zeggen dat ik oude computer hebx
_! ^999
quote:Op maandag 14 maart 2016 01:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Had je maar een macbook met starbucks abonnement moeten nemen hipater.
Iets weegt veel of is zwaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:57 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Jaja mijn hersencapaciteit weegt zwaar.
Jij hebt een abbo en dus geen ads. Ts wel.quote:
https://pi-hole.netquote:Op maandag 14 maart 2016 01:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jij hebt een abbo en dus geen ads. Ts wel.
Die flash troep die Danny erin stopt vreet geheugen als een gek. Afgelopen week regelmatig gehad dat ik omlaag scrolde en me de tering schrok omdat er ineens een stem begon te bleren uit mijn speakers... was het een fucking spotify reclame onderaan de pagina die geluid maakt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 Tabje Fok! open vreet 800MB van me RAM, 1 tabje Tweakers 200...
Hoe kan je die uitzetten?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb je de sneeuwheader aanstaan? Dat is echt een vreselijk stukje code.
In dit geval wel maar indien iets belangrijk is, kan het wel degelijk zwaar wegen: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/zwaar-wegen-veel-wegenquote:
maar niet op die manier. Maar bedankt voor de aanvullenquote:Op maandag 14 maart 2016 10:42 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
In dit geval wel maar indien iets belangrijk is, kan het wel degelijk zwaar wegen: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/zwaar-wegen-veel-wegen
Je verbeterd verkeerd.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik snap je reactie verbeterd worden door dhr t. Vos.
En dan gaan website eigenaren vervolgens janken dat users adblockers installeren.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Afgelopen week regelmatig gehad dat ik omlaag scrolde en me de tering schrok omdat er ineens een stem begon te bleren uit mijn speakers... was het een fucking spotify reclame onderaan de pagina die geluid maakt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 Tabje Fok! open vreet 800MB van me RAM, 1 tabje Tweakers 200...
Dat is een instelling voor als je er bij was in het tvp tijdperk.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar bij jou "TVP" in de rechter bovenhoek staat, staat bij mij "volg topic"
Ik was erbij in dat tijdperk, maar ik wist niet dat je dit kon instellenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is een instelling voor als je er bij was in het tvp tijdperk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |