quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
20 van deze gekocht
[ afbeelding ]
zijn ze niet schattig?
waarom heb je ze dan gekocht?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk het niet... zoetwatergarnalen...
sowieso, garnalen zijn gepeld en gekookt minder duur dan onbewerkt... snap er niets van
ik zag garnalen van 12 euro per stuk
omdat ik het leuke beestjes vind... ik heb een aantal vuurgarnalen, maar deze zijn ook mooi...quote:
En dan gaan die garnalen ook nog naar Marokko en weer terug om gepeld te wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk het niet... zoetwatergarnalen...
sowieso, garnalen zijn gepeld en gekookt minder duur dan onbewerkt... snap er niets van
ik zag garnalen van 12 euro per stuk
pics van je bakquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
20 van deze gekocht
[ afbeelding ]
zijn ze niet schattig?
niks aan, veelte koudquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:37 schreef BobbyB het volgende:
Iedereen geniet van het mooie weer. En terecht.
tja, moeders..quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder moest dat zelfs mededelen via Whatsapp
Ja altijd. Maar ben zo brak als ik weet niet wat. Ga dood van de hoofdpijnquote:
te veel gedronken gisteren?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja altijd. Maar ben zo brak als ik weet niet wat. Ga dood van de hoofdpijn
Moet eigenlijk aan school, maar dit is mijn een na laatste weekend. Dus mooi nie.
Bestaan hier niet huehue, Groningen is zo wit als het maar kanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Damn waar winkel jij bij zo'n goedkope Turkenboetiek nee toch
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je goede shoppings in Groningen?
hmm, groningen klinkt nicequote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bestaan hier niet huehue, Groningen is zo wit als het maar kan
[..]
Ja
jij met jouw gezichtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met jouw gewicht kan je zelfs ingezet worden als ijsbreker
misschien maar eens naar Groningen verhuizenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bestaan hier niet huehue, Groningen is zo wit als het maar kan
[..]
Ja
Welke allochtoon wil nou in limbo wonenquote:
Waar woon je danquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
misschien maar eens naar Groningen verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |