Vergeet je het niet morgen?quote:Op maandag 30 mei 2016 03:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Valt me nog mee, 29 puntenGefeliciteerd aan de winnaars!
Enige positieve is de pole tijd, daar zit ik 7 hondersten van af. Geen idee of iemand dat beter heeft, ik zal alles eens gaan invullen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:26 schreef flipsen het volgende:
Flipsen - Sauber
VT1: Rosberg
VT2: Ricciardo
VT3: Vettel
Kwalificatie
1 - Ricciardo
2 - Hamilton
3 - Vettel
De pole tijd:
- 1.12.887
Ikquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:35 schreef flipsen het volgende:
Enige positieve is de pole tijd, daar zit ik 7 hondersten van af. Geen idee of iemand dat beter heeft, ik zal alles eens gaan invullen.
Ja, Marussia is al een tijdje uitgevallen hoorquote:Op donderdag 9 juni 2016 06:45 schreef GotenSSJ het volgende:
GotenSSJ-Sauber
Team met eerste uitvaller:
- Marussia
quote:
Dat deed ik ook. Paar keer van afgeweken, maar nu wel weer voor gekozen. Alleen FP3, pole tijd en topsnelheid niet goed. Dus 14 punten als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:35 schreef flipsen het volgende:
*zucht* Altijd voorspel ik FP1, 2 en 3 Hamilton en de Q top3 Ham, Ros, Vet. Tot op heden scoorde ik er totaal niet mee dit seizoen, dus ik dacht: laat ik dat eens wijzigen voor Canada...![]()
![]()
![]()
[..]
Enige positieve is de pole tijd, daar zit ik 7 hondersten van af. Geen idee of iemand dat beter heeft, ik zal alles eens gaan invullen.
Oepsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, Marussia is al een tijdje uitgevallen hoorMijn Excel sloeg op hol, maar nu begrijp ik waarom
Goed dat je het zegt, ik keek en zag 15 punten staan, maar ik had ook Hamilton bij FP3 gezetquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Paar keer van afgeweken, maar nu wel weer voor gekozen. Alleen FP3, pole tijd en topsnelheid niet goed. Dus 14 punten als ik het goed heb.
Tja, teammaat of niet, dat mag ik niet aanpassen natuurlijk. Dus laten we hopen dat een ander team als eerste uitvalt.quote:
Dan had ik mezelf wel wat meer puntjes toegedaanquote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef Wolve000 het volgende:
Pffft, wat slecht... er is vast verkeerd geteld!
Ik zie nu pas de uitslag van afgelopen week... Goed bezig teamgenoot!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef Fopje het volgende:
Nou wie gaat er als eerste de poletijd gokken voor volgende week?
En feli aan de winnaars natuurlijk!![]()
Hier dusquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind het tijd voor een pot met veel doelpunten.
Ik hoop dat je goed scoortquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mex - Fi
Vrije trainingen
Snelste vrije training 1:
- Hamilton
Snelste vrije training 2:
- Hamilton
Snelste vrije training 3:
- Hamilton
Kwalificatie
Top 3:
1 - Hamilton
2 - Rosberg