Ha! Ongeldig, 0 points!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:34 schreef RingBewoner het volgende:
Spanje - Catalunya
RingBewoner - Toro Rosso
7 - Alonso
10 - Alonso
dan gaan we de interne controle opvoerenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:53 schreef flipsen het volgende:
Je begrijpt dat degene die de punten uitdeelt nooit laatste zal worden heIk smokkel er de komende races gewoon wat puntjes bij hier en daar, geen haan die ernaar kraait want niemand controleert
Voor de gein zou ik het eens moeten testenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan gaan we de interne controle opvoeren
* RingBewoner is het hier mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ha! Ongeldig, 0 points!In dit geval heb ik Alonso op 7 gezet en op 10 niemand... Het zou natuurlijk wat zijn als er zo veel uitvallers zijn dit weekend dat er inderdaad maar 9 over de streep komen. In dat geval vind ik 100 bonuspunten op zijn plaats voor RingBewoner
Cool, ik zie jouw UI spreken! Maareh, gefeliciteerd!quote:
Jij ook!quote:Op maandag 16 mei 2016 03:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoppa, weer eerste! Gedeeld weliswaar, Motorbloempje ook gefeliciteerd!
Waarom is dat eigenlijk zo?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat het al donderdag wasGelukkig bedacht ik me op tijd dat we op donderdag beginnen ipv op vrijdag.
Hemelvaart.quote:
Onsportief als ik ben hoopte ik dit weekend flink wat punten in te kunnen lopen wegens te late voorspellingenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat het al donderdag wasGelukkig bedacht ik me op tijd dat we op donderdag beginnen ipv op vrijdag.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Onsportief als ik ben hoopte ik dit weekend flink wat punten in te kunnen lopen wegens te late voorspellingen
Veel plezier.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:58 schreef flipsen het volgende:
Uitslag komt pas midden volgende week, aangezien ik een lang weekend naar Santiago ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |