Ben een Belg...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'Ouder dan ik', niet 'ouder als mij'.
lol, ja dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van een forumquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
Je eerste topic lijkt een beetje op je eerste keer seks, het is zo voorbij, je hebt geen idee wat je doet en uiteindelijk stelt het allemaal ook niet zo veel voor.
ja sorry wij zeggen echt ouder als mij. We gebruiken ook veel U terwijl Nederlanders dat super beleefd vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:28 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ook dan zijn grammaticaregels van toepassing.
oudere vrouw gespotquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
Oudere vrouw en dan 30 als leeftijd noemen.!
eeuhm ik ben 21, 30 is ouder als mij dus ja voor mij zijn ze ouder. ;pquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
30 is ook gewoon oud voor een vrouw.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
OUDER DAN IK!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:35 schreef Noths het volgende:
[..]
eeuhm ik ben 21, 30 is ouder als mij dus ja voor mij zijn ze ouder. ;p
Nee, dat zeggen Belgen niet. Belgen spreken zelfs zuiverder Nederlands dan Nederlanders. Jij zegt dat. Je meester op school heeft het je zo niet geleerd..quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:31 schreef Noths het volgende:
[..]
ja sorry wij zeggen echt ouder als mij. We gebruiken ook veel U terwijl Nederlanders dat super beleefd vinden.
De mijnes is bijna 39 en kan er nog prima als 30 voor doorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
30 is ook gewoon oud voor een vrouw.
De meeste vrouwen takelen al af na hun 25ste.
'De mijne', niet 'de mijnes'. En het staat iets respectvoller als je 'mijn vrouw' gebruikt en niet het bezittelijk voornaamwoord dat je ook voor je auto of andere spullen gebruikt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
De mijnes is bijna 39 en kan er nog prima als 30 voor door
als ze al 5 kinderen eruit hebben gepoept inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
nou dat vind ik vreemd want ik ben al best veel bezig met talen en wat jij zei wist ik niet maar ja zullen we on topic blijven :pquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat zeggen Belgen niet. Belgen spreken zelfs zuiverder Nederlands dan Nederlanders. Jij zegt dat. Je meester op school heeft het je zo niet geleerd..
23quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is u en niet U.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:31 schreef Noths het volgende:
[..]
ja sorry wij zeggen echt ouder als mij. We gebruiken ook veel U terwijl Nederlanders dat super beleefd vinden.
Veel bezig met talen? Interpunctie, hoofdletters en grammatica van je moedertaal zijn blijkbaar al teveel gevraagd voor je. Ik zou me daarop concentreren en niet op oudere vrouwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:42 schreef Noths het volgende:
[..]
nou dat vind ik vreemd want ik ben al best veel bezig met talen en wat jij zei wist ik niet maar ja zullen we on topic blijven :p
Ook op dit gezeik waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Veel bezig met talen? Interpunctie, hoofdletters en grammatica van je moedertaal zijn blijkbaar al teveel gevraagd voor je. Ik zou me daarop concentreren en niet op oudere vrouwen.
Overigens knappen veel vrouwen, zeker oudere, af op foutief taalgebruik.
Je had 60+ verwacht?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |