Yup de volksverraders wimpelen het af net als bakellende deed.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:51 schreef Dven het volgende:
Lekker belangrijk. Normaal gesproken doet de overheid daar (gelukkig) niets mee.
Waarschijnlijk niet maar de collectieve onvrede zal wel toenemen. En dat kan wel weer iets in gang zetten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:35 schreef Heilwasser het volgende:
Oei, dat wordt meer soevereiniteit overdragen aan Brussel.
Alsof zo'n klein rebels Europees moerasvolkje de vaart der volkeren kan stoppen.
Klikken? Hoe klik je met een potlood?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:49 schreef tong80 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)voorsprong~a4261625/
Gaan stemmen mensen. En dan op JA klikken.....
intelligentie van de voor stemmersquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Klikken? Hoe klik je met een potlood?
Excuses. Stom van me.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:49 schreef tong80 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)voorsprong~a4261625/
Gaan stemmen mensen. En dan op JA klikken.....
Ik heb het niet gedaan juf. Hij was het.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Klikken? Hoe klik je met een potlood?
Ik mis een hoofdletter en deugdelijke interpunctie in deze zin. Dat is de regel bij jou.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:02 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
intelligentie van de voor stemmers
ik ben nu eenmaal luiquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis een hoofdletter en deugdelijke interpunctie in deze zin. Dat is de regel bij jou.
Ik ben laks, lui en onverschillig. Toch neem ik, in tegenstelling tot jou, wel de moeite.quote:
Laten we dan ook meteen het stemrecht maar afschaffen. Het volk is immers te dom om over haar eigen toekomst te beslissen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:32 schreef timmmmm het volgende:
Allenaal niet gaan stemmen. een bullshitreferendum waarbij de schijn gewekt wordt door de initiatiefnemers dat het een stem voor of tegen Europa is.
Als 5% van de stemmers de kern van het verdrag waar ze over stemmen kunnen vertellen, eet ii mijn schoen op. Hét schoolvoorbeeld waarom directe democratie niet werkt, het volk is gewoon te dom of te lui om over concrete zaken te beslissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Self-interest makes the world go round!
heel goed iemand moet het doenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben laks, lui en onverschillig. Toch neem ik, in tegenstelling tot jou, wel de moeite.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:35 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Laten we dan ook meteen het stemrecht maar afschaffen. Het volk is immers te dom om over haar eigen toekomst te beslissen.Als ik je zelfs het verschil tussen de directe en indirecte democratie uit moet gaan leggen, ben ik bang dat deze discussie veel te lang gaat duren dus ik pas maar evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat is exact de reden waarom ik 'nee' zal stemmen. Ik ben namelijk heel benieuwd wat de regering zal doen en zeggen als het volk 'nee' heeft gestemd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:54 schreef Najieto het volgende:
Net alsof het kabinet naar het volk luistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |