van die leuke landgoederenmet gek huisje mega kelder en dan dichtgetimmert want "hang"jeugd en dan gaatjer erin voor de vleermuizen (gek op gekke plekken) bunkers btw idem die vol zittenquote:
Ah zo, yep dat inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
van die leuke landgoederenmet gek huisje mega kelder en dan dichtgetimmert want "hang"jeugd en dan gaatjer erin voor de vleermuizen (gek op gekke plekken) bunkers btw idem die vol zitten
check gaatjes in hufterproof duer bv (mn favo honden uitlaat bos)
[ afbeelding ]
ik wil je mening later wel eens horen dan (fijne dag), maarhet werd echt erg bij ....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:23 schreef minilot het volgende:
Zeer oneens, maar ik moet nu de deur uit!
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:27 schreef liedetector het volgende:
[..]
me thinks your weird! (snapt zwanger steeds beter)
Ahh ja kiss me kiss me kiss me, laatst die ik nog beetje serieus kon nemen... (was de tour in 88 ook, en wat viel dat tegen gewoon)quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
Ahh ja kiss me kiss me kiss me, laatst die ik nog beetje serieus kon nemen...
ik heb m juist altijd zo oppervlakkig gevonden.... maar idd disintegraion scusi!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:38 schreef minilot het volgende:
En tsja, wat is afgetakeld? Dikker, ouder? Ik vind het wel een fraai proces. En uiterlijke onbelangrijkheden daargelaten is het een intens fijne, intelligente, atheïstische held van mij
Oef, nice!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:34 schreef borisz het volgende:
In het kader van alle opkomende hamburgertoko's. In IJmuiden zit sinds vorig jaar Bunch http://www.bunchburgers.nl/#bunch en daar gaan we vanavond maar eens een hamburger eten.
In dat kader zijn de burgers bij Iveau in Arnhem (www.burgersenwijn.nl) heel erg lekker. Vorige week er een tijdens een lunch gehad, heerlijk. Leuk personeel ook, en prima wijnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:34 schreef borisz het volgende:
In het kader van alle opkomende hamburgertoko's. In IJmuiden zit sinds vorig jaar Bunch http://www.bunchburgers.nl/#bunch en daar gaan we vanavond maar eens een hamburger eten.
Ik vond the cure live hartstikke tof. Was wel in 94 denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:11 schreef liedetector het volgende:
*arme mini die naar the cure moet vond ze in 88 live al slecht(was eerste concert ooit in tialf btw voor het echt af was)
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:51 schreef minilot het volgende:
Kijk aan, het lief is de vers opgehoogde en opnieuw betegelde voortuin aan het vullen geslagen!
[ afbeelding ]
Hadden we nog liggen en er komt nog een laagje van het één of ander overheen als de boel ind e grond zit geloof ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]waarom vul je het op met potgrond en niet met zwarte grond?
Komen er nog eetbare dingen in?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:51 schreef minilot het volgende:
Kijk aan, het lief is de vers opgehoogde en opnieuw betegelde voortuin aan het vullen geslagen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |