quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
heeft de mazzel met vrienden die gekleed worden door bv een doc marten want media aandacht sponsordeal etc ....
Deli tasty staat op lijstje 'moet ik snel eens gaan eten'quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:50 schreef Myraela het volgende:
Mini, wat zou jij aanraden bij Deli Tasty?
Ik zat zelf hieraan te denken:
Chả giò gà
Gefrituurde loempia's gevuld met kip
Bánh mì
Vietnamese brood gevuld met rauwkost en en keuze uit: rundvlees, kip kerrie, tja sieuw, tofu, omelet
Phở Deli
Biefbal, dun gesneden bief, stoofvlees, fricandeau, noodles en verse kruiden.
Bánh xèo
Vietnamese pannenkoek gevuld met touge en een keuze uit: garnalen en spek, rundvlees
En dan alles delen.
Goed punt! Schoenen laat ik zo. Zou je er dan nog sokjes bij doen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:48 schreef minilot het volgende:
Myra, ik vind de schoenen erbij wel leuk juist, voelt prettig vintage. Lief kleurtje heeft het jurkje zeg!
Hier stond die ook al enige tijd op het lijstje. Kwam het gister in een ander topic weer tegen en moet nu wel gewoon gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Deli tasty staat op lijstje 'moet ik snel eens gaan eten'
Ik ben er dinsdag voor twee afspraken suuuuper vlakbij, maar is zo strak gepland dat eten halen daar er echt niet in zit
Maar soon, soooooooon
Ik zou een donkere kleur maillot doen, maar goed, nul fashion sense hier hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt! Schoenen laat ik zo. Zou je er dan nog sokjes bij doen?
En ik vond het kleurtje ook wel tof. De rest was allemaal zwart. En het is ook eindelijk een normale lengte tot net boven de knie. Al mijn andere jurkjes bedekken net (niet) mijn bibs.
Heb ik nog niet aanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
bestaat toch steeds leuke zwangerschapsmode ...?????
ken mensen die serieus gewoon soort haar elastiek door knopsgat en om knoop haalde en hun spijkerbroeken bleven dragen (maar depends hoe erg je opblaast of niet)quote:
Ik was voor zwangerschap 20 kg afgevallen en draag sowieso vrijwel altijd niet-nauwsluitende jurkjes op leggings, dus ik kan nu ala plofbuik gewoon mijn kleding aan die ik jaar geleden als fatass droeg. Scheelt hoop gedoequote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:00 schreef liedetector het volgende:
[..]
ken mensen die serieus gewoon soort haar elastiek door knopsgat en om knoop haalde en hun spijkerbroeken bleven dragen (maar depends hoe erg je opblaast of niet)
clever thinking batgirlquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:03 schreef Molo het volgende:
Gaat wel een keer een eind aan komen, dus ik moet wel beetje op zoek naar jurkjes, maar dat komt wel goed. HEMA heeft prima dingen en anders dus zhe interwebz
Lekker nummerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:02 schreef liedetector het volgende:
vroeger dacht ik dat de kraak aan mijn LP lag.....
bauhaus hadden wel altijd gaaf artwerk ja (je moet je naam toch eer aan doen)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:06 schreef Molo het volgende:
Maar ik vind die afbeelding van die vleermuis op de hoes nóg mooier
Ja sicherquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
bauhaus hadden wel altijd gaaf artwerk ja (je moet je naam toch eer aan doen)
ik had vroeger een maatje die nog een tijd bij CoX gespeeld heeft, god wat waren dat een neppers (wel van voor gothic hip was maar toch wat is ronnie een poser!!!)quote:
Zou in plaats van sokjes voor toffe lichtgekleurde, opengewerkte, kant-achtige panty (of hoge kousen) gaan. Past knus bij het vintage-themaatje, voegt textuur toe en aangezien het voorlopig nog geen zomer is, ook iets warmer voor je benen. Klein vintage tasje erbij, goede lippenstift, klaar is keesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt! Schoenen laat ik zo. Zou je er dan nog sokjes bij doen?
En ik vond het kleurtje ook wel tof. De rest was allemaal zwart. En het is ook eindelijk een normale lengte tot net boven de knie. Al mijn andere jurkjes bedekken net (niet) mijn bibs.
Echt van die jaren '80 rommelquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:11 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik had vroeger een maatje die nog een tijd bij CoX gespeeld heeft, god wat waren dat een nepper (wel van voor gothic hip was maar toch wat is ronnie een poser!!!)
wat voor associatie je niet bij vleermuis kan hebben met een kater.... (sowieso was/is hun halve optreden een dat tape)
vroeg 1900 ijskelders!!! checkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:16 schreef Molo het volgende:
Ik moet bij vleermuizen denken aan echolocatie en stinkende poep in een grot
The Cure al eens live in België gezien en dat vond ik fenomenaalquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:11 schreef liedetector het volgende:
[..]
*arme mini die naar the cure moet vond ze in 88 live al slecht(was eerste concert ooit in tialf btw voor het echt af was)
ik ben serieus eerder uit tialf weggegaan...... the walk was cool....dat wel maar het was echt slecht....robert ook een schim van zich zelf.... the cure was leuk tot....ongquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:17 schreef minilot het volgende:
The Cure al eens live in België gezien en dat vond ik fenomenaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |