Vroege vogels altijd in deze SC!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:45 schreef liedetector het volgende:
Denk je rustig bij te lezen op dit onmenselijke uur..
Ik was van plan 'En dat niet alleen' er neer te zetten.quote:
Lijkt me zeer menselijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben gewoon nog niet zo lang wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ok! Ga ik nu weer even slapen. Want Molo heeft gelijk.quote:
Geen idee, ik heb nog een uurtje gestressed alles warm/gaar te krijgen op juiste moment.... toen was een lief vriendinnetje gearriveert die alles op tafel heeft geprakt (opmaakt boeide me ook echt niet meer) en daarna heb ik los gelaten!! (moeilijk man maar de afwas is voor me gedaan en de koelkast staat nog vol)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:52 schreef minilot het volgende:
Welk gerecht was het grootste succes Lie?
En toeoeoeoe, een foto van de afwas! Dan vermenselijk je nog een beetje voor ons!
Immer, alzeid du weisstquote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ok! Ga ik nu weer even slapen. Want Molo heeft gelijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog een uurtje gestressed alles warm/gaar te krijgen op juiste moment.... toen was een lief vriendinnetje gearriveert die alles op tafel heeft geprakt (opmaakt boeide me ook echt niet meer) en daarna heb ik los gelaten!! (moeilijk man maar de afwas is voor me gedaan en de koelkast staat nog vol)
*t is maar goed dat we een grote tafel hebben*
[ afbeelding ]
ik heb het probleem dat wakker wanneer wakker...quote:
gekkie !quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:58 schreef Molo het volgende:
LOL, en ik zie nu pas dat je een vrouw bent
Dacht een vent
Door hormonen vroeg wakker, en knettermoe (gisteren voor opleiding van 9 tot 20 uur hoorcolleges gehad in Arnhem dus energie is beeeetje opquote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik heb het probleem dat wakker wanneer wakker...
Molo weer een circusartiest in buik of ook gewoon een vroege vogel?
Nee joh, geen idee, manier van posten ofzo. En dat terwijl er vrij groot een roze balk naast je post staat iedere keer dat je postquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:00 schreef liedetector het volgende:
[..]
gekkie !
Vast ooit een dragfeest fotootje geplaatst hahahaha (was ook wel geslaagd moet ik zeggen, lang leve goeie visagiste)
Owwww god (lets blame him/her) quel horror!!!quote:
Slechte filmsquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:07 schreef liedetector het volgende:
[..]
Owwww god (lets blame him/her) quel horror!!!
zeker na zo'n lange dag, ongegeneert je bed weer in strax! denk dat ik dat later vandaag ook ga doen, tablet mee een slechte film op en dan in slaap storten ofzo..heerlijk
*koffie nummer 3 en ik voel nu de kater pas echt...kak
ik wil de eerst komende 3 dagen geen keuken meer zien!!! (blij met 3 dames die afwas gedaan hebben, vraag me nu alleen af of ik alles nog terug kan vinden) maar deed net de koelkast open en er staat ook nog voor drie dagen (eet koude mega pittige kipkluifjes en trekt weer beetje bij)quote:
Ik zo dat zoooo zonde van mn tijd vinden he.... (valt altijd in slaap bij slechte tv/film)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:15 schreef minilot het volgende:
In kader van slechte films, 'London Has Fallen' gisteren in de bios moeten zien. Die was wel dusdanig beroerd dat ik me daardoor kostelijk heb vermaakt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik wil de eerst komende 3 dagen geen keuken meer zien!!! (blij met 3 dames die afwas gedaan hebben, vraag me nu alleen af of ik alles nog terug kan vinden) maar deed net de koelkast open en er staat ook nog voor drie dagen (eet koude mega pittige kipkluifjes en trekt weer beetje bij)
En trouwjurken wie die heeft uitgevonden? wat een gedrochten vaak
Ik moet Zardoz nog steeds een keer afkijken. Slechte scifi met Sean Conneryquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:15 schreef minilot het volgende:
In kader van slechte films, 'London Has Fallen' gisteren in de bios moeten zien. Die was wel dusdanig beroerd dat ik me daardoor kostelijk heb vermaakt.
En dan wokbrander en gruwelijk veel lekker voer en vakanties voor kopenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:18 schreef liedetector het volgende:
[..]
die zou ik zo inruilen, samen met die jurk
Ja echt zoiets!!! noooit begrepen die diamant hypequote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:19 schreef Molo het volgende:
En dan wokbrander en gruwelijk veel lekker voer en vakanties voor kopen
Ik heb een trouwring die praktisch is én mooi én helemaal persoonlijk. Win winquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
Ja echt zoiets!!! noooit begrepen die diamant hype
Niks mis met ringen ansigh (wil gewoon nooit trouwen),maar zelf ontworpen (hoopt op witgoud of zilver) niks mis meequote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:22 schreef Molo het volgende:
Ik heb een trouwring die praktisch is én mooi én helemaal persoonlijk. Win win
Hier ik champagnegoud (tikje warmer dan witgoud, lijkt op kleur van goed glas witte wijnquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
Niks mis met ringen ansigh (wil gewoon nooit trouwen),maar zelf ontworpen (hoopt op witgoud of zilver) niks mis mee
ik heb al tig jaar achter (net te groot) een andere ring de trouwring van mn moeder zitten, die hebben ze ooit (in 66 ofzo) bij een antiqair gekocht op maat laten maken en laten graveren, heel subtiel geval...
Kijk, dat doe jij goedquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik lig nu te wachten op mijn ontbijt.
Klinkt als een mega goeie ring!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:29 schreef Molo het volgende:
Hier ik champagnegoud (tikje warmer dan witgoud, lijkt op kleur van goed glas witte wijn)
Wel mooi, die ring dan dragenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
Klinkt als een mega goeie ring!!!
Ja beide ouders al jaren terug hoor, mn vader alleen zn ring ooit in de tuin kwijt geraakt met tuinieren anders had die om de andere hand gezeten denk ik ...
Komt er net achter dat er vandaag iemand jarig is...
(zal de zwangere kots versie even niet posten...) maar <3 (ellen ten damme heeft dit ooit geprobeert, maar niemand komt weg met nina "spelen"
Nina is leuk en dan zijn er mensen die dat echt NOOOOOOIT moeten doenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:39 schreef Molo het volgende:
Ik heb niks met Nina of Ellen, maar kotsversies mag je van mij altijd plaatsen hoor
Ja halloooo, Karin Bloemenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
Nina is leuk en dan zijn er mensen die dat echt NOOOOOOIT moeten doen
helemaal met je eens!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:45 schreef Molo het volgende:
Net als Tineke Schouten en Sara Kroos, allemaal van die vreselijk niet-leuke mensen
Tsja... Blijkbaar is er een markt voor (te maken)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
helemaal met je eens!!!!
jammer alleen dat die vaak een groot podium krijgen ook nog
Je bent toch wel gaan stilstaan om ff goed te kijken he? files ftwquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:49 schreef Molo het volgende:
Ik zit net omroep WOS te kijken (Westland yoooo) en zie verkeersongeval afhandeling die daar gefilmd werd. En zie ik mezelf in auto langs rijden
![]()
![]()
Ramptoerist uithangenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
Je bent toch wel gaan stilstaan om ff goed te kijken he? files ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |