Drie jaar hoorde je er niemand over en dit jaar is het Sparta ditdatalles. Ja ze staan bovenaan maar ik krijg het idee zoals iedereen over ze bezig is alsof ze volgend jaar linkerrijtje gaan spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat je ''Spartahype'' opmerking op.
Knakenclub joh.quote:
Eens. Opper zei net serieus dat NAC leuk speelde lolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie jaar hoorde je er niemand over en dit jaar is het Sparta ditdatalles. Ja ze staan bovenaan maar ik krijg het idee zoals iedereen over ze bezig is alsof ze volgend jaar linkerrijtje gaan spelen.
Ze zijn niet zo goed als NEC vorig seizoen maar mits het elftal redelijk bij elkaar blijft handhaven ze zich direct denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie jaar hoorde je er niemand over en dit jaar is het Sparta ditdatalles. Ja ze staan bovenaan maar ik krijg het idee zoals iedereen over ze bezig is alsof ze volgend jaar linkerrijtje gaan spelen.
Omdat drie jaar geleden Alex Pastoor er niet rondliep.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Opper zei net serieus dat NAC leuk speelde lol
Vreemde post.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich logisch als ze ongeveer zo sterk lijken als NEC en die redden het in de Eredivisie ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zivkovic werd weer eens gewisseld, ik denk voor Acolatsequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens ook FT bij Jong Ajax.
Sparta dus weer 2 punten uitgelopen.
Zo sterk lijken ze niet eens. Alles zit ze gewoon mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich logisch als ze ongeveer zo sterk lijken als NEC en die redden het in de Eredivisie ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |