Mghi, ik heb ook ongegeneerd een appje naar mijn ouders gestuurd hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 13:16 schreef DoubleDip het volgende:
Overigens vind ik het best normaal dat je ouders hun eigen leven hebben en jij het jouwe. Ze zijn er niet om jou te vermaken, dat moet je zelf doen.
Boehoehoe. Ze doen andere dingen, is niet erg, maar daardoor word ik wel op mijn eenzaamheid gewezen. Get a grip. Neem eindelijk eens het heft in handen in plaats van in de passagiersstoel te zitten janken om je zelf gebouwde en in stand gehouden eenzaamheid.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
Supermarkt heeft hogere omzet met Pasen dan met Kerstmis? Verklaar je nader? En nee dat ze zelf plannen hebben is geen probleem, maar toch wordt je weer op je eenzaamheid gewezen als zelfs je eigen familie tijd anders besteed. Misschien boek ik nog wel snel een stedentripje naar Duitsland ofzo. Alleen zijn de meeste winkels dicht tijdens Pasen
Heb jij meer ideeën dan een stedentripje boeken? Als ik een vriendin had kon ik met haar wat ondernemen of iig eten. Nu dus letterlijk mezelf vermaken.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boehoehoe. Ze doen andere dingen, is niet erg, maar daardoor word ik wel op mijn eenzaamheid gewezen. Get a grip. Neem eindelijk eens het heft in handen in plaats van in de passagiersstoel te zitten janken om je zelf gebouwde en in stand gehouden eenzaamheid.
Dat kost ook geld hè.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
Misschien boek ik nog wel snel een stedentripje naar Duitsland ofzo.
Zoek een hobby.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb jij meer ideeën dan een stedentripje boeken? Als ik een vriendin had kon ik met haar wat ondernemen of iig eten. Nu dus letterlijk mezelf vermaken.
Ga vrijwilligerswerk doen.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb jij meer ideeën dan een stedentripje boeken? Als ik een vriendin had kon ik met haar wat ondernemen of iig eten. Nu dus letterlijk mezelf vermaken.
Weet ik. Maar andere uiterste zijn dus twee hangdagen met als uitschieter zelf eten maken en opeten (normaal ook maar met feestdagen voelt dat toch extra eenzaam)quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar andere uiterste zijn dus twee hangdagen met als uitschieter zelf eten maken en opeten (normaal ook maar met feestdagen voelt dat toch extra eenzaam)
Wat is er mis met jezelf vermaken?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik had gerekend op twee normale paasdagen maar dat gaat nu dus niet door en geeft mij een eenzaam gevoel. Gelukkig een week om wat te bedenken.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:34 schreef habitue het volgende:
Deezertje, moet echt elk topic weer over jou gaan?
Als je een paar maanden geleden onze tips serieus had genomen, had je nu in ieder geval een paar vrienden met wie je gezellig kon samen ontbijten met de Pasen. Helaas heb jij ervoor gekozen om een paar maanden lang in een foetushouding te liggen en te huilen over hoe eenzaam en alleen je bent.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vervang die maanden maar voor jaren....quote:Op zondag 20 maart 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een paar maanden geleden onze tips serieus had genomen, had je nu in ieder geval een paar vrienden met wie je gezellig kon samen ontbijten met de Pasen. Helaas heb jij ervoor gekozen om een paar maanden lang in een foetushouding te liggen en te huilen over hoe eenzaam en alleen je bent.
Eigen schuld, dikke bult. Probeer volgend jaar nog eens.
Ik kijk films en series en lees af en toe een boek om de dagen te vullen naast de verplichte dingen.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet. Iedere dag zit je te zwelgen in zelfmedelijden, dat is iets heel anders.
En dan loop je eenzaam in een vreemde stad ... denk je dat jij je daar beter bij gaat voelen?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:28 schreef Deezertje het volgende:
En ook sociale dagen als Koningsdag en Bevrijdingsdag die er weer aankomen..quote:Op zondag 20 maart 2016 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vervang die maanden maar voor jaren....
En in hoeverre help je jezelf daarmee aan vrienden/sociale contacten?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kijk films en series en lees af en toe een boek om de dagen te vullen naast de verplichte dingen.
"Om de dagen te vullen" zegt al genoeg. Kijk eens naar m'n eerdere post over hobbies zoeken.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kijk films en series en lees af en toe een boek om de dagen te vullen naast de verplichte dingen.
Totaaaaaal irrelevant weer.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ook sociale dagen als Koningsdag en Bevrijdingsdag die er weer aankomen..
Zucht, steun, sleur.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |