abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160807362
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:16 schreef DoubleDip het volgende:

Overigens vind ik het best normaal dat je ouders hun eigen leven hebben en jij het jouwe. Ze zijn er niet om jou te vermaken, dat moet je zelf doen.
Mghi, ik heb ook ongegeneerd een appje naar mijn ouders gestuurd hoor :D "Ik eet bij jullie eerste paasdag, Eten we eend?"

:D :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 20 maart 2016 @ 13:26:09 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160807385
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:

Supermarkt heeft hogere omzet met Pasen dan met Kerstmis? Verklaar je nader? En nee dat ze zelf plannen hebben is geen probleem, maar toch wordt je weer op je eenzaamheid gewezen als zelfs je eigen familie tijd anders besteed. Misschien boek ik nog wel snel een stedentripje naar Duitsland ofzo. Alleen zijn de meeste winkels dicht tijdens Pasen :P
Boehoehoe. Ze doen andere dingen, is niet erg, maar daardoor word ik wel op mijn eenzaamheid gewezen. Get a grip. Neem eindelijk eens het heft in handen in plaats van in de passagiersstoel te zitten janken om je zelf gebouwde en in stand gehouden eenzaamheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160807431
quote:
15s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Boehoehoe. Ze doen andere dingen, is niet erg, maar daardoor word ik wel op mijn eenzaamheid gewezen. Get a grip. Neem eindelijk eens het heft in handen in plaats van in de passagiersstoel te zitten janken om je zelf gebouwde en in stand gehouden eenzaamheid.
Heb jij meer ideeën dan een stedentripje boeken? Als ik een vriendin had kon ik met haar wat ondernemen of iig eten. Nu dus letterlijk mezelf vermaken.
pi_160807435
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
Misschien boek ik nog wel snel een stedentripje naar Duitsland ofzo.
Dat kost ook geld hè.
pi_160807448
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb jij meer ideeën dan een stedentripje boeken? Als ik een vriendin had kon ik met haar wat ondernemen of iig eten. Nu dus letterlijk mezelf vermaken.
Zoek een hobby.
pi_160807454
quote:

[..]

Ga vrijwilligerswerk doen.
pi_160807538
Pak de trein en ga eens naar Limburg of Amsterdam.
Voordeel van alleen gaan is dat je met niemand rekening hoef te houden.

en idd ga vrijwilligerswerk doen, ik begin dinsdag
Hell To The Liars
pi_160807555
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat kost ook geld hè.
Weet ik. Maar andere uiterste zijn dus twee hangdagen met als uitschieter zelf eten maken en opeten (normaal ook maar met feestdagen voelt dat toch extra eenzaam)
pi_160807573
Deezertje, moet echt elk topic weer over jou gaan?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160807586
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Weet ik. Maar andere uiterste zijn dus twee hangdagen met als uitschieter zelf eten maken en opeten (normaal ook maar met feestdagen voelt dat toch extra eenzaam)
pi_160807587
quote:

[..]

Wat is er mis met jezelf vermaken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160807593
Serieus, zoek een hobby waar je jezelf mee kunt vermaken.

Ik heb bijvoorbeeld laatst een racefiets gekocht en op dagen dat je niets te doen hebt kan je gewoon een paar uur gaan fietsen. Hoofd leeg en fietsen, bij thuiskomst voel je je lekker omdat je actief bezig bent geweest. Daarnaast zijn er genoeg clubjes waarbij je kunt aansluiten.

Er zijn zoveel dingen te doen waarmee je jezelf kunt vermaken en als je wilt in contact kunt komen met anderen.
pi_160807687
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:34 schreef habitue het volgende:
Deezertje, moet echt elk topic weer over jou gaan?
Nee hoor, maar ik had gerekend op twee normale paasdagen maar dat gaat nu dus niet door en geeft mij een eenzaam gevoel. Gelukkig een week om wat te bedenken.
pi_160807711
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is er mis met jezelf vermaken?
Dat doe ik elke dag al.
pi_160807726
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat doe ik elke dag al.
Nee dat doe je niet. Iedere dag zit je te zwelgen in zelfmedelijden, dat is iets heel anders.
pi_160807729
quote:

[..]

Als je een paar maanden geleden onze tips serieus had genomen, had je nu in ieder geval een paar vrienden met wie je gezellig kon samen ontbijten met de Pasen. Helaas heb jij ervoor gekozen om een paar maanden lang in een foetushouding te liggen en te huilen over hoe eenzaam en alleen je bent.

Eigen schuld, dikke bult. Probeer volgend jaar nog eens. :)
pi_160807757
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als je een paar maanden geleden onze tips serieus had genomen, had je nu in ieder geval een paar vrienden met wie je gezellig kon samen ontbijten met de Pasen. Helaas heb jij ervoor gekozen om een paar maanden lang in een foetushouding te liggen en te huilen over hoe eenzaam en alleen je bent.

Eigen schuld, dikke bult. Probeer volgend jaar nog eens. :)
Vervang die maanden maar voor jaren....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160807764
Maar wel goed dat jullie hierover zijn begonnen, even mijn beste vriendin appen of ze zin heeft zondag. *O*
pi_160807771
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee dat doe je niet. Iedere dag zit je te zwelgen in zelfmedelijden, dat is iets heel anders.
Ik kijk films en series en lees af en toe een boek om de dagen te vullen naast de verplichte dingen.
  zondag 20 maart 2016 @ 13:42:44 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160807778
quote:
En dan loop je eenzaam in een vreemde stad ... denk je dat jij je daar beter bij gaat voelen?
Beter ga je eens constructief aan de slag, ipv van eenzaam huilreden naar eenzaam huilreden te hoppen.
pi_160807796
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vervang die maanden maar voor jaren....
En ook sociale dagen als Koningsdag en Bevrijdingsdag die er weer aankomen..
pi_160807798
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kijk films en series en lees af en toe een boek om de dagen te vullen naast de verplichte dingen.
En in hoeverre help je jezelf daarmee aan vrienden/sociale contacten?
pi_160807810
quote:

[..]

"Om de dagen te vullen" zegt al genoeg. Kijk eens naar m'n eerdere post over hobbies zoeken.
pi_160807814
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ook sociale dagen als Koningsdag en Bevrijdingsdag die er weer aankomen..
Totaaaaaal irrelevant weer.
  zondag 20 maart 2016 @ 13:44:25 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160807820
quote:
Zucht, steun, sleur.
Hoe kom ik mijn dagen door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')