abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160596872
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:57 schreef FANN het volgende:

[..]

en van een spiraaltje krijg je kramp :'( die heb ik er na 4 maanden weer uit laten slopen :')
Terwijl die dingen al geen feest blijken te zijn om in te brengen. Ik ken wel mensen die er bij flauwvielen.

Een vriendin van me heeft zo'n klein implantaat onder haar huid wat ook lang kan blijven zitten.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:00:59 #27
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160596875
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:57 schreef FANN het volgende:

[..]

en van een spiraaltje krijg je kramp :'( die heb ik er na 4 maanden weer uit laten slopen :')
Ik heb een gynefix gehad, die ze in je baarmoeder schroeven.. ding was keiduur en was veel te groot voor mijn baarmoeder.. Maanden aan pijn :'(
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_160596888
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef Physsic het volgende:

[..]

Terwijl die dingen al geen feest blijken te zijn om in te brengen. Ik ken wel mensen die er bij flauwvielen.

Een vriendin van me heeft zo'n klein implantaat onder haar huid wat ook lang kan blijven zitten.
Ik ging ook van mijn stokje :@ gelukkig lag ik in de beugels :')
pi_160596911
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik heb een gynefix gehad, die ze in je baarmoeder schroeven.. ding was keiduur en was veel te groot voor mijn baarmoeder.. Maanden aan pijn :'(
Hou op schei uit :D
pi_160596926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat staat in het artikel van Bram :+

Maar de reacties hier tellen, dat artikel kan zoveel zeggen, dat kan ik niet controleren, de reacties hier wél ....
Het is nogal bijzonder om de mening van een handjevol mannen hier te extrapoleren over de gehele bevolking. :+
pi_160596942
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:02 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het is nogal bijzonder om de mening van een handjevol mannen hier te extrapoleren over de gehele bevolking. :+
Ik heb dat artikel niet geschreven :+
pi_160596983
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb dat artikel niet geschreven :+
Daar doel ik dan ook niet op. :6
Jij denkt te weten dat men er in het geheel niet op zit te wachten omdat er hier 3 mannen zeggen dat ze het niet willen. Das wel apart. c_/
pi_160597030
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:05 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Daar doel ik dan ook niet op. :6
Jij denkt te weten dat men er in het geheel niet op zit te wachten omdat er hier 3 mannen zeggen dat ze het niet willen. Das wel apart. c_/
Nee, ik hoop ook dat er nog meer positieve reacties komen, ik wacht gewoon af :P
Maar ik vond het toch zonde om de reeks zomaar dood te laten bloeden ....
pi_160597065
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:07 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee, ik hoop ook dat er nog meer positieve reacties komen, ik wacht gewoon af :P
Maar ik vond het toch zonde om de reeks zomaar dood te laten bloeden ....
Had ik al door. Ik help je het topic actief te houden. :D
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:08:46 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160597075
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:57 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Of omdat het actief tegengewerkt wordt door bepaalde groeperingen en omdat er nog teveel vrouwen zijn die de mannen hierin niet vertrouwen.
Wat het ook is, die opties moeten er gewoon komen.
Nee, dat is compleet uit de lucht gegrepen.

Gezien ook al zou je als vrouw een man daarin niet vertrouwen je altijd zelf nog anticonceptie kan gebruiken en dan dus dubbel zo veilig,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160597084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:08 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Had ik al door. Ik help je het topic actief te houden. :D
Goed zo :D laten we wachten op de andere mannen dan met hun reacties :P
pi_160597106
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, dat is compleet uit de lucht gegrepen.

Gezien ook al zou je als vrouw een man daarin niet vertrouwen je altijd zelf nog anticonceptie kan gebruiken en dan dus dubbel zo veilig,
Net zo uit de lucht gegrepen als jouw claim ja. Eerlijk gezegd interesseert het me ook geen reet waarom het er niet is en wil ik zien dat het er wel komt.
pi_160597280
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:10 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Net zo uit de lucht gegrepen als jouw claim ja. Eerlijk gezegd interesseert het me ook geen reet waarom het er niet is en wil ik zien dat het er wel komt.
Als hij er morgen is, ga je hem dan halen?
Ook als je een prikje moet krijgen? :P
pi_160597351
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:16 schreef FANN het volgende:

[..]

Als hij er morgen is, ga je hem dan halen?
Ook als je een prikje moet krijgen? :P
Sure, ik zou er blij mee zijn om daar zelf controle over te hebben. :)
pi_160597681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:19 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Sure, ik zou er blij mee zijn om daar zelf controle over te hebben. :)
Oké dat is positief, nu eens horen hoe de rest van de mannen op Fok er over denkt ...
pi_160597709
en vrouwen mogen ook reageren hoor :@ mijn hou op schei uit was niet letterlijk bedoelt :@
pi_160597745
Lijkt mij als man wel fijn als je graag die controle hebt. Aan de andere kant, als je je vriendin niet kunt vertrouwen de pil te nemen, wat voor relatie heb je dan...

Het zou voor mij iig geen reden zijn om de pil niet meer te nemen als de man hem wel neemt.
pi_160597990
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Lijkt mij als man wel fijn als je graag die controle hebt. Aan de andere kant, als je je vriendin niet kunt vertrouwen de pil te nemen, wat voor relatie heb je dan...

Het zou voor mij iig geen reden zijn om de pil niet meer te nemen als de man hem wel neemt.
Voor mij zou het ook geen reden zijn, behalve als je er om de één of andere manier niet tegen kan,
maar als ''extra'' bescherming voor als je hem een keer vergeet is het natuurlijk altijd wel een héle prettige gedachte...

Maar als een man pas verkering heeft, om het zomaar even uit te drukken, dan weet je ook niet zeker of ze a. te vertrouwen is en b. hoe secuur ze is met zelf de pil slikken.

Nou ja, met zo weinig bijwerkingen zou het weinig moeite zijn in elk geval voor de man om er zéker van te zijn dat hij geen kind verwekt als hij dat niet wil.

Bovendien in een héle lange relatie kan je ook gewoon afwisselen ofzo :+

Het zou wél zo eerlijk zijn, de pil voor vrouwen is nou ook niet bepaald ''gezond''...

https://www.gezondheidspl(...)wel-gezond/item56423

Lees ook maar eens de reacties...
pi_160598057
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Voor mij zou het ook geen reden zijn, behalve als je er om de één of andere manier niet tegen kan,
maar als ''extra'' bescherming voor als je hem een keer vergeet is het natuurlijk altijd wel een héle prettige gedachte...

Maar als een man pas verkering heeft, om het zomaar even uit te drukken, dan weet je ook niet zeker of ze a. te vertrouwen is en b. hoe secuur ze is met zelf de pil slikken.

Nou ja, met zo weinig bijwerkingen zou het weinig moeite zijn in elk geval voor de man om er zéker van te zijn dat hij geen kind verwekt als hij dat niet wil.

Bovendien in een héle lange relatie kan je ook gewoon afwisselen ofzo :+

Het zou wél zo eerlijk zijn, de pil voor vrouwen is nou ook niet bepaald ''gezond''...

https://www.gezondheidspl(...)wel-gezond/item56423

Lees ook maar eens de reacties...
Ik zou zwanger raken echt een ultieme nachtmerrie vinden, dus dan liever dubbel veilig. :)

Maar qua hormonen zou het wel fijner zijn om het niet te hoeven.
pi_160598084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou zwanger raken echt een ultieme nachtmerrie vinden, dus dan liever dubbel veilig. :)

Maar qua hormonen zou het wel fijner zijn om het niet te hoeven.
:Y eens...
pi_160598629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

De helft kan niet wachten staat er in je OP en ook in de reeks zijn er best kerels te vinden die het zouden gebruiken. _O-
Laat die middelen nou sowieso maar eens op de markt komen.
Doe daar dan wat mee, schreeuw het van de daken, vorm groepen die dat soort bedrijven aanschrijven, breng het in de media!
Het middel is er, is er al best lang zelfs. 1 van de grote redenen dat het niet op de markt is is omdat bedrijven denken dat de afzetmarkt te klein is. Dat de maatschappij er niet klaar voor is, verander dat beeld dan!!! Als er zoveel mannen zijn volgens jou die dit graag willen moet het mogelijk zijn je te organiseren en te eisen dat dit middel op de markt komt.

Leer iets van die eerste feministische golf, van die vrouwen uit het verleden, laat je stem horen, dwing af dat dit al werkende en bewezen middel op de markt komt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160598648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 20:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Doe daar dan wat mee, schreeuw het van de daken, vorm groepen die dat soort bedrijven aanschrijven, breng het in de media!
Het middel is er, is er al best lang zelfs. 1 van de grote redenen dat het niet op de markt is is omdat bedrijven denken dat de afzetmarkt te klein is. Dat de maatschappij er niet klaar voor is, verander dat beeld dan!!! Als er zoveel mannen zijn volgens jou die dit graag willen moet het mogelijk zijn je te organiseren en te eisen dat dit middel op de markt komt.

Leer iets van die eerste feministische golf, van die vrouwen uit het verleden, laat je stem horen, dwing af dat dit al werkende en bewezen middel op de markt komt.
Hoe had je dat in gedachten?
pi_160598659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:52 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dan lees jij wat anders dan ik.
Was wel grappig om te zien hoe een aantal mensen, waaronder jij op de reactie van iemand sprong die niet meer zei dan dat de pil er nog niet was. Wat ook waar is.
Een pil is er niet nee, maar een volledig getest en betrouwbaar middel is er wel, het is alleen niet op de markt omdat de "maatschappij" er nog niet klaar voor is, lees de afzetmarkt te klein is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160598674
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Een pil is er niet nee, maar een volledig getest en betrouwbaar middel is er wel, het is alleen niet op de markt omdat de "maatschappij" er nog niet klaar voor is, lees de afzetmarkt te klein is.
Waar baseer je dat op dat de afzetmarkt te klein is en dat de maatschappij er nog niet klaar voor is?
pi_160598697
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:57 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Of omdat het actief tegengewerkt wordt door bepaalde groeperingen en omdat er nog teveel vrouwen zijn die de mannen hierin niet vertrouwen.
Wat het ook is, die opties moeten er gewoon komen.
Doet er geen bal toe terry. Ik geef ook mijn anticonceptie niet op als dit middel op de markt komt, dat betekend niet dat jij en andere mannen het niet kunnen gebruiken.

Dit gaat niet om vrouwen, je mag je mede mannen hiervoor aankijken, zij zijn namelijk de afzetmarkt, niet die vrouwen die hun lot niet in andermans handen willen leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')