quote:AANMELDEN VOOR LOTING
Behoor je niet tot de groep uitkaarthouders met voorrang en wil je als seizoenkaarthouder in aanmerking komen voor het kopen van een kaart voor de finale van de KNVB beker 2015/’16? Meld je dan uiterlijk donderdagavond 17 maart 2016 om 23:59 uur aan (houd je seizoenkaart bij de hand).
Op vrijdag 18 maart 2016 vindt, onder toeziend oog van een notaris via een gecertificeerd systeem, een trekking plaats die zorgt voor een eerlijke verdeling van finalekaarten onder seizoenkaarthouders. De trekkingsuitslag wordt op vrijdag 18 maart 2016 aan het einde van de dag (vóór 18:00 uur) bekendgemaakt.
Let op:
Als je Diamond- of Goldcardhouder bent (of een Silvercardhouder met 73 punten of meer), kun je je niet aanmelden omdat je al voorrang hebt op de aankoop van een finalekaart.
Mindervaliden dienen zich ook aan te melden. Hun toe- of afwijzing verloopt via een aparte trekking wanneer er meer vraag is dan aanbod voor het mindervalidenvak, waarbij ook direct (automatisch) een begeleiderskaart is inbegrepen.
Bedrijven dienen zich per seizoenkaart aan te melden, net als Aandeelhouders O (kaartverkoop voor Aandeelhouders V verloopt via Stadion Feijenoord).
In aanloop naar de loting wordt op www.feyenoord.nl/bekerfinale het door de notaris opgestelde trekkingsprotocol gepubliceerd, net als de trekkingsuitslag op vrijdag 18 maart 2016 aan het einde van de dag (vóór 18:00 uur).
Wel tof van je dat je die kaart aan mij door verkoopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor je aanmelding om in aanmerking te komen voor het kopen van een kaart voor de finale van de KNVB beker 2015/’16
Ben jij wel een klant dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel tof van je dat je die kaart aan mij door verkoopt.
Ik kom die site niet eens meer op. Verwacht sowieso wel het gebruikelijke gekut vanwege mijn Belgische postcode.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Scheelt in ieder geval stressen op een overbelaste kut site.
Aan de andere kant, Feyenoord kan zo wel gaan kiezen wie ze wel en niet in het stadion willen hebben; denk niet dat je veel kans maakt als je normaal gesproken op de parterre of S staat.
Mij zou het inderdaad niet verbazenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Scheelt in ieder geval stressen op een overbelaste kut site.
Aan de andere kant, Feyenoord kan zo wel gaan kiezen wie ze wel en niet in het stadion willen hebben; denk niet dat je veel kans maakt als je normaal gesproken op de parterre of S staat.
Al ben ik als W4 klant ook doomed waarschijnlijk...quote:AANMELDEN BEKERFINALE KNVB
Bedankt voor je aanmelding om in aanmerking te komen voor het kopen van een kaart voor de finale van de KNVB beker 2015/’16
Yep. W1 hier. De mensen met WANBELEID-bordjes worden er nu natuurlijk systematisch uitgefilterd door Feyenoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef DonRaja het volgende:
Yay!
[..]
Al ben ik als W4 klant ook doomed waarschijnlijk...
Ben na 5 jaar goldcard voor het eerst een jaar zonder, leuk man zo'n graf lotingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
17.900 klanten bij de bekerfinale bestaande uit business seat menschen en Goldcard bejaarden.
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 17:45:26Seizoenkaarthouders van de Vakken S,R,T,X,W en Z hoeven zo in elk geval niet bang te zijn dat ze een kaart hebben #vervelendeklanten reageer retweet
Bij de kaartverkoop van de bekerfinale tegen Roda ging er een maatje van me naar z'n familie in Friesland. Kaart aan hem meegegeven en daar stond natuurlijk geen kip --> Hop kaart.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Waar zijn de tijden dat je je SCC inleverde bij de sigarenboer en 's ochtends om 9:15 je kaart kon ophalen?!
Nee joh, gewoon in de rij bij het stadionquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Waar zijn de tijden dat je je SCC inleverde bij de sigarenboer en 's ochtends om 9:15 je kaart kon ophalen?!
Dus dat word de rest van je vakantie balen dat je geen kaart hebt, lekker danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bij de kaartverkoop van de bekerfinale tegen Roda ging er een maatje van me naar z'n familie in Friesland. Kaart aan hem meegegeven en daar stond natuurlijk geen kip --> Hop kaart.
Ben verdomme nu al zenuwachtig voor de uitkomst van de loting terwijl ik ook nog eens op vakantie ben, godveredomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |