SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ken je Hungry? Heeft dit weekend weer 25% korting hmmquote:
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken je Hungry? Heeft dit weekend weer 25% korting hmm
Maar ga al te veel eten dit weekend dus ik sla over.
Ohnee, die vind ik niet zo lekker.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeMaar bestel vaak op dinsdag pizza, 5 euro bij de new york pizza haha.
Pizza met veel toppingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, die vind ik niet zo lekker.
Maar dat zal ook komen omdat hier beste pizzeria ever zit. Als ik al kritiek moet geven dan mag er wel ietsje minder op de pizza's
Jeetje, wist niet dat jij zo`n sadistische jongen wasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo.
Vandaag was een leuke dag. Kindje voor zijn moeder in huilen uit laten barsten
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje, wist niet dat jij zo`n sadistische jongen was
Zag hij je lange baard aan voor gevaar?quote:
Heb geen baard meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag hij je lange baard aan voor gevaar?
Oh op schoolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen baard meer.
Nee, er werd gewoon een hele lading aan klachten genoemd, en moeder koos niet zijn kant.
Ik ook.. behalve de laatste keer. Toen hadden ze er dikke stukken ui op gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind rode uitjes op pizza reuzelekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 11-03-2016 18:30:44 ]Your beauty never ever scared me.
Nee, moet wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me meestal wel bevrijd daarna.
Kan ik eindelijk weer slapen.
Lekkerquote:
wat had ie gehadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
De kat van mijn moeder is echt superaanhankelijk geworden na zijn bijnadoodervaring. Mocht wel een tandje minder.
Tentamentje gemurderdquote:
Geluk gehad danquote:
Netjes netjesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tentamentje gemurderd
Middagje shishabar met broertje
Wat dingen in de familie die weer gladgestreken zijn.
Lekker hoor.
Op wat kleine dingetjes na goed, hij heeft weer met zn vriendin he kaolo onhandig verderquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes netjes
Hoe gaat het met je broertje nu?
contractje aan te komen? Met z`n boksen bedoel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op wat kleine dingetjes na goed, hij heeft weer met zn vriendin he kaolo onhandig verder
Zit een contractje aan te komen, maar hij moet even 18 worden om naar volwassen klasse te kunnen gaan.
Dus dingen zien er goed uit.
Ja, gaat echt goede kant op.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
contractje aan te komen? Met z`n boksen bedoel je?
Wist niet dat hij zo talentvol wasquote:
Anders had ik wel achter zn vodden aangezeten dat ie moest werken voor zn kaolo geld.quote:
Is hij ook wel naar een goeie boksschool gegaan dan als ze contracten geven aan ledenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders had ik wel achter zn vodden aangezeten dat ie moest werken voor zn kaolo geld.
Nee, gaat goed. Maar heeft meer tegenstand nodig in 18+ klasse.
Ja, niveau is hier hoger dan in Nederland he. Sport is veel groter, in Nederland vooral kickboxen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is hij ook wel naar een goeie boksschool gegaan dan als ze contracten geven aan leden
Dacht dat het gewoon normale boksschool was
Yes. Vrijdag al die rondleiding dus begint op te schietenquote:
Volgende week?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes. Vrijdag al die rondleiding dus begint op te schieten
Uhu. DUs hopelijk over 2 weken aan de slag.quote:
?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je die contract van Nouri van ajax gezien
kakaaaaa
Speelt nog niet eens 1e.quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelt nog niet eens 1e.
250k per jaar, elk jar 50k erbij.
100k tekengeld.
50k voor 10 jupiler league wedstrijden
300k als ajax kampioen wordt
ziek
In Noord-Korea?quote:
Nee hoor. Jij moet daar ook een brief van hebben gkeregen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Lol wist niet eens dat er nog steeds dienstplicht wasIs toch allang afgeschaft?
is opgeschort Gquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Lol wist niet eens dat er nog steeds dienstplicht wasIs toch allang afgeschaft?
Kan me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij moet daar ook een brief van hebben gkeregen.
Is verplicht, zelfs ik kreeg die van de Nederlandse minister van defensie.quote:
Nee alleen de opkomstdienst is opgeschortquote:
maar je wordt wel ingeschrevenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee alleen de opkomstdienst is opgeschort
So I seequote:
Ik geloof dat ik uitzondering krijg. feelsgoodmanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
zodra regering zegt ey we willen dienstplichtingen in militaire dienst zetten dan kunnen ze dat en dan moeten we dat
Ik moet altijd lachen als er mensen zijn die vinden dat er lagere requirements moeten zijn voor vrouwen bij de elitekorpsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouw zijn en hier niets mee te maken hebben.
Een wereld met seksisme is een goede wereld.
Scheel zijn en hier niets mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouw zijn en hier niets mee te maken hebben.
Een wereld met seksisme is een goede wereld.
Nee, zie jou al helemaal op wacht staan midden in de nacht in een oorlogsgebied, licht van je telefoonscherm zo donker mogelijk om niet op te vallen.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo.
Vandaag was een leuke dag. Kindje voor zijn moeder in huilen uit laten barsten
Braddiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:08 schreef Crack_ het volgende:
Lol, nu staat dat filmpje van Braddie met zn bandje op nummer twee op Dumpert.
Moest je verder lezenquote:
Ze zeiden dat Hilary de volgende president wordt?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
Damn,
Net echt de meest surrealistische en weerzinwekkendste docu ever gezien. Shocking
Te weinig detailquote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Braddie
[..]
Moest je verder lezen
Nee The act of Killingquote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zeiden dat Hilary de volgende president wordt?
Mikey gone wildquote:Op zaterdag 12 maart 2016 04:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rare nacht gehad wijn wiet en temptation.
206 posts, ik heb erger gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Etsu gaat hard vandaag met posten
natte onderbroek?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allemaal vieze dingen gedroomd ook nog
Have funquote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
206 posts, ik heb erger gehad.
Vandaag sta ik op non-actief, want sporttoernooi
It was a good night.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |