Speelt nog niet eens 1e.quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelt nog niet eens 1e.
250k per jaar, elk jar 50k erbij.
100k tekengeld.
50k voor 10 jupiler league wedstrijden
300k als ajax kampioen wordt
ziek
In Noord-Korea?quote:
Nee hoor. Jij moet daar ook een brief van hebben gkeregen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Lol wist niet eens dat er nog steeds dienstplicht wasIs toch allang afgeschaft?
is opgeschort Gquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Lol wist niet eens dat er nog steeds dienstplicht wasIs toch allang afgeschaft?
Kan me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij moet daar ook een brief van hebben gkeregen.
Is verplicht, zelfs ik kreeg die van de Nederlandse minister van defensie.quote:
Nee alleen de opkomstdienst is opgeschortquote:
maar je wordt wel ingeschrevenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee alleen de opkomstdienst is opgeschort
So I seequote:
Ik geloof dat ik uitzondering krijg. feelsgoodmanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
zodra regering zegt ey we willen dienstplichtingen in militaire dienst zetten dan kunnen ze dat en dan moeten we dat
Ik moet altijd lachen als er mensen zijn die vinden dat er lagere requirements moeten zijn voor vrouwen bij de elitekorpsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouw zijn en hier niets mee te maken hebben.
Een wereld met seksisme is een goede wereld.
Scheel zijn en hier niets mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Vrouw zijn en hier niets mee te maken hebben.
Een wereld met seksisme is een goede wereld.
Nee, zie jou al helemaal op wacht staan midden in de nacht in een oorlogsgebied, licht van je telefoonscherm zo donker mogelijk om niet op te vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |