ik heb mn hele leven nog nooit gesport en ik heb zelf de stappen ondernomen, dus ik ben wel trots op die 1,5 cmquote:
ja, of tanks, maar das niet chillquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat met vliegtuigjes spelen?
prof vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo'n matig wijf
In het begin gaat het best hardquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb mn hele leven nog nooit gesport en ik heb zelf de stappen ondernomen, dus ik ben wel trots op die 1,5 cm
Dacht heel even dat jij die user was die met ZarB ging, dan was deze shit wel srs geweest.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo'n matig wijf
is gwn pumpquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In het begin gaat het best hard
ja dat komt dan wel, eerst genieten van die 1,5 cmquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In het begin gaat het best hard
dat moetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar gewoon je armen opmeten enzo
Hoezo? Wat is ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht heel even dat jij die user was die met ZarB ging, dan was deze shit wel srs geweest.
nee, ik ben dikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat komt dan wel, eerst genieten van die 1,5 cm
ben jij n spierbonk?
Waarom heb je geen personal trainerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
van de website waarin ik mijn voortgang moet registreren om zo grafiekjes te kunnen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |