ik heb mn hele leven nog nooit gesport en ik heb zelf de stappen ondernomen, dus ik ben wel trots op die 1,5 cmquote:
ja, of tanks, maar das niet chillquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat met vliegtuigjes spelen?
prof vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo'n matig wijf
In het begin gaat het best hardquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb mn hele leven nog nooit gesport en ik heb zelf de stappen ondernomen, dus ik ben wel trots op die 1,5 cm
Dacht heel even dat jij die user was die met ZarB ging, dan was deze shit wel srs geweest.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo'n matig wijf
is gwn pumpquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In het begin gaat het best hard
ja dat komt dan wel, eerst genieten van die 1,5 cmquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In het begin gaat het best hard
dat moetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar gewoon je armen opmeten enzo
Hoezo? Wat is ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht heel even dat jij die user was die met ZarB ging, dan was deze shit wel srs geweest.
nee, ik ben dikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat komt dan wel, eerst genieten van die 1,5 cm
ben jij n spierbonk?
Waarom heb je geen personal trainerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
van de website waarin ik mijn voortgang moet registreren om zo grafiekjes te kunnen zien
ik heb pas 1x gemeten, eind van de maand weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je 2 maand bezig bent en je hebt al verschillende keren gemeten, nee doe maar niet
zo dik zijn dat je niet eens meer weet tussen welke plooi je je bier verstopt hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb vast wel ergens een sixpack zitten
in de groentenla in de koelkastquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb vast wel ergens een sixpack zitten
okequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb pas 1x gemeten, eind van de maand weer.
dik zijn is een keuze en als die je niet bevalt donder je maar opquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo dik zijn dat je niet eens meer weet tussen welke plooi je je bier verstopt hebt
3x per week halfuurtje jatochquote:
halfuurtje is best weinigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
3x per week halfuurtje jatoch
ben al 7 kilo kwijt, bij middel 4 cm kwijt en bij armen 1,5 cm erbij.
als je echt arnold wil ben je wel langer bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, want na een halfuur ga je vet verbranden
En jij wil geen vet verbranden, dus je stopt er na een half uur mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, want na een halfuur ga je vet verbranden
arnold wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je echt arnold wil ben je wel langer bezig
blijkbaar niet, want ik ben toch echt 7 kilo kwijt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
half uur is net een warming up ja
He? Halfuur trainen, dan begin je te verbranden, dan kan je rustig stoppen en gaat je lichaam verder.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij wil geen vet verbranden, dus je stopt er na een half uur mee?
ja, natuurlijk verbrand je dan welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want ik ben toch echt 7 kilo kwijt.
ik doe alleen maar wat ze zeggen, daarvoor is het een PTquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, natuurlijk verbrand je dan wel
maar als je meer spiergroei wil ben je toch veel langer bezig dan een half uurtje
neem aan dat je ook meer traint dan alleen biceps? tri, chest, legs, cardio?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe alleen maar wat ze zeggen, daarvoor is het een PT
tuurlijk, alles erop en eraan. verschillende oefeningen voor verschillende spiergroepen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
neem aan dat je ook meer traint dan alleen biceps? tri, chest, legs, cardio?
dat kan toch nooit in 3 keer per week 30 minuten
Denk geen cardio.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
neem aan dat je ook meer traint dan alleen biceps? tri, chest, legs, cardio?
dat kan toch nooit in 3 keer per week 30 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |