ja, en al die spieren kun je nooit in een half uurtje doenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
tuurlijk, alles erop en eraan. verschillende oefeningen voor verschillende spiergroepen.
blijkbaar welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, en al die spieren kun je nooit in een half uurtje doen
Haha ja hoor, maar omdat hzaw dat noemde.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel, maar dat zit niet in dat halfuurtje inbegrepen. 10 min van te voren en dan moet ik ook nog 10 minuten fietsen van mn huis naar de PT, dus 20 minuten, en dan nog terug.
dan kom je op n uur sporten, waarvan halfuur cardio en halfuur krachttraining
nu tevreden?
wil jij mijn PT worden danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar haal je niet maximale eruit
ja, met striae als gevolgquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die 1,5 cm had al 4 cm moeten zijn, blijkt nu na grondig en gedegen onderzoek
over wiens piemel gaat dit?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die 1,5 cm had al 4 cm moeten zijn, blijkt nu na grondig en gedegen onderzoek
hoeveel is jouw huur?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoeveel betaal je die beste man?
ik vind het een goede investering voor mn gezondheid/lichaam en het is toch mijn geldquote:
Waarom geloof je dat niet?quote:
je was me gewoon veel te blijquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het een goede investering voor mn gezondheid/lichaam en het is toch mijn geld![]()
![]()
![]()
ik weet gewoon niet wat te doen op de sportschool. ik snap er gewoon geen klote van en ik kan wel begeleiding gebruiken hierbij, dus laat me
Haha, ja iedereen die goed traint krijgt dat. We zijn niet allemaal zwangere vrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat niet?
Kan best hoor, misschien bij jou niet omdat je niet zoveel testosteron hebt.
Ik mis het punt wat je hiermee probeert te maken, want ik heb niks gezegd over per definitie striae krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, ja iedereen die goed traint krijgt dat. We zijn niet allemaal zwangere vrouwen.
Braddiegod, waar is hij ondertussen geen beroemdheid?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Onze Bradster gewoon nummer 2 bij de dumpert toppers
Linkdump op FOK! helpt natuurlijk ook wel mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Onze Bradster gewoon nummer 2 bij de dumpert toppers
wat eten we?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
78e kerstdag vandaag jongens, heb er zin in
zijn er al kindjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee gekkie die zitten in mijn oude mannen aquariumze zijn al lekker aan het scharrelen
beesten fokken als konijnen op steroīden... dus zal vanzelf gebeurenquote:
we hebben het over garnalenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou op over baby's iedereen raakt opeens zwanger
BABYgarnaaltjesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we hebben het over garnalen
Hoe weet jij hoe mijn vrouw mijn kleine hermann noemt?quote:
Echt romantisch.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe mijn vrouw mijn kleine hermann noemt?
OMFGquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Kutkutkutkuttttt een jongen die ik fucking drie maanden geleden had toegevoegd op snapchat (ik had zn nummer gefixt tijdens volleybaltoernooi huehue alleen durfde niet te appen) HEEFT MIJ NU PAS GEACCEPTEERD OP SNAPCHAT.
Omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |